Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistäköhän johtuu että Prismassa näkee duunariperheitä paljon enemmän kuin Citymarketissa?

Vierailija
02.11.2005 |

Ladotaan sipsejä ym. kärryyn ja lapset ovat talvihaalarissa kaupassa. Äiti tuulipuvussa jne. Näin siis Prismassa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi mekin käydään Prismassa.

Ollaan kyllä akateemisia, mutta sehän tarkoittaa että ollaan persaukisia :)

Vierailija
2/21 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivissä ym. on centtien ero cm:ään. me käymme silti citymarketissa, sillä käytämme muitakin paikkoja, joista saa plussaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta totuus on se, että S-ryhmältä saa paljon paremmat bonukset kuin K-ryhmältä.

Viimekin kuussa meidän tilille napsahti bonuspalautusta 80e!!!!!

Vierailija
4/21 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka teki omaa vertailua Leppävaaran (Espoossa) vierekkäin sijaitsevien prisman ja cm:n välillä: oli laittanut paperille hintoja ruoista joita usein ostaa. Totesi minulle että Prisma on halvempi ja näytti vertailuhintoja.. Pitäisi siirtyä Prisman asiakkaaksi itsekin siis tällä perusteella, mutta jostain syystä en ole siirtynyt vielä.

Vierailija
5/21 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi on töissä raksalla, äiskä kantaa postia, 10-vee tyttö hoitaa rättialepan kassaa ja 5-vee poika putsaa viemäreitä.

Vierailija
6/21 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ruoka. Mitä järkee on maksaa samasta tuotteesta kalliimpi hinta?

Mekin käydään Prismassa ja ihan normaalia kansaa siellä minusta käy.

Vierailija
7/21 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen huomannut että monet ostamani tuotteet ovat CM:ssä halvempia.

Vierailija
8/21 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meistä ei ainakaan, ollaan molemmat asiantuntijatehtävissä, toinen VTM ja toinen lakimies. Etkä varmasti kaupassa kohdattaessa uskois, hah-haa.

Vierailija
9/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. En ole ikinä huomannutkaan, että toinen olisi jotenkin "halvempi". Ja kyllä mun mielestä S-marketit on paljon parempia kuin K-kaupat. Itse olisin voinut ajatella jopa toisin päin, että S-marketissa olisi kalliimpaa.

Mutta nyt kun mietin asiaa, niin cm kun olen jotain ostanut, niin tuntuu, että ostokset ovat maksaneet yllättävän paljon tavaramäärään nähden.

Vierailija
10/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivoitko yli 6 vuotta vanhan ketjun?

Vierailija
11/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut minkään kauppaketjun asiakasryhmissä mitään eroa.

Johtuisiko vaikutelma siitä, että Prismat (ainakin meilläpäin) ovat paljon suurempia kuin Citymarketit. Tällöinhän siellä näkyy paremmin väestön jakaantuminen ja vastaa väestörakennetta yleensäkin.

Citymarketissa et välttämättä tällaista huomaa, koska hyllyt ovat ahtaammin ja asiakkaita tulee vähemmän määrällisesti vastaan.

Sitäpaitsi ulkonäöstä et voi päätellä yhtään mitään. Kaikki ihmiset eivät tunne tarvetta laittautua kauppaan.

Voin itse sanoa, että köyhänä opiskelijanatyttönä pienituloisesta perheestä että käydään ihan kaikissa kaupoissa. Ei ole mitään "luottokauppaa".

Itse tykkään enempi Prismasta ja S-ryhmän kaupoista, sillä ne ovat kooltaan ja valikoimaltaan suurempia ja etenkin ruoka tuoretta! Prismassa parasta on ehdottomasti vihannesosasto.

Ainut, että Prismassa tulee käveltyä pitkiä matkoja, mutta liikunta on hyväksi ja ennemmin arvostan kauppaa, jossa ruoka on tuoretta ja valikoimaa riittää niin, ettei tarvitse lähteä seuraavaan kauppaan.

Toki jos kyse on jostain yhdestä pikkuostoksesta, voi sen mielummin hakea pienestä liikkeestä, mutta olen minä Prismaan mennyt yhden muutamankymmenen sentin ruokakermapurkinkin vuoksi ja kävellyt päästä päähän! :)

En ole ikinä huomannut kaupoissa mitään tulotasoeroa asiakaskunnissa. Ja minä olen käynyt kaupoissa vähän liiankin tiuhaan. :)

Vierailija
12/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivoitko yli 6 vuotta vanhan ketjun?

Kuolitko siihen että kaivoin? 6 vuotta onkin pitkä aika maailmanhistoriassa.. Olisi vähän eri asia jos jollakin olisi jokin akuutti ongelma, kyseessä oli kuitenkin filosofinen ketju! ;)

Vierailija
13/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarin ruokakorin hinta laskenut ja nyt mukamas halvempi kuin Prismassa! En millään usko, varsinkin lihat ovat S-ryhmän kaupoissa paljon halvempia kuin K-ryhmän.

Itse tykkään Pirkan tuotteista valtavasti ja omistan vain Plussa kortin ja sen vuoksi käyn hakemassa monesti ison osan ruokaostoksistani Cittarista mutta lihat, paistopisteen tuotteet, raejuustot ja karkit ainakin aina Prismasta, kun molemmat vierekkäin niin voi käydä molemmissa ja ostaa sieltä mistä mitäkin halvemmalla saa.

Täytyykin mielenkiinnosta tehdä joskus joku vertailu asiasta, että puhunko puutaheinää vai onko Prismassa halvempaa, mitä ajattelen.

Vierailija
14/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Prismassa on halvempaa.

En ole itse duunari, mutta käyn mieluummin Prismassa, sillä siellä tuote oikeasti makssa sen verran kuin hintalapussa lukee. Cittarissa (riippumatta siitä mikä Cittari ja missä kaupungissa) on joka kauppareissun jälkeen joku tuote halvempi tai kalliimpi kuin mitä hyllynreunassa/tuotteessa lukee.

Vierailija
15/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä asioimme Olarin Prismassa kotimatkalla (Laurinlahdessa asumme). Siistiä väkeä ja kauppa jees.

Kerran olin outlet-ostoksilla Tammistossa ja päätin samalla poiketa Tammiston Citterissa. Voi jehveetta sitä menoa siellä. Miehenikin, joka ei yleensä huomaa mitään, kommentoi että 'oliko sunkin mielestä ihmiset täällä erinäköisiä kuin meidän kulmilla.'

No joo, olihan ne. Käytös samoin.

Vierailija
16/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on vaan niin paljon kivempi kauppa. Siistimpi, raikkaampi ja parempi valikoima kuin Prismassa.

Hinnat, no jaa saattaa olla vähän kalliimpaa tai saattaa olla että ei ole, mutta Prisma on jotenkiin niin neukkulasta...lasten lelut on siellä kyllä halvempia, joten synttärilahjojen hintaa käydään kyllä aina Prismassa vertaamassa.

Vierailija
17/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan työttömienkin on jossain käydä jos kerran työssäkäyvät valtaa prismat.

Vierailija
18/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan ton lähi k-supermarketin Prismaan. Juuri tuollaista tavallista, onnellista arkea olen etsiskellyt. Täällä meidän omakotialueella ollaan aivan liian sidottuja siihen miltä mikäkin näyttää muiden silmissä ja kaikki toiminta on niin ulkokultaista että etoo.

Ladotaan sipsejä ym. kärryyn ja lapset ovat talvihaalarissa kaupassa. Äiti tuulipuvussa jne. Näin siis Prismassa.

Vierailija
19/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska meidät kasvatettiin siihen että citymarket on köyhien paikka. Mutta nykyään olemme siirtyneet Citymarketin asiakkaiksi koska siellä huomattavasti paremmat valikoimat. Prismassa ei ole ikinä mitään uutta hyllyssä. Citymarketin esillepanokin on parempi kuin Prisman. Ja Citymarketissa on oikeasti palvelevat tuoretiskit, toisinkuin useimmissa Prismoissa. Anoppi kauhistelee että kuin me nyt Citymarkettiin mennään... Ei ole käynyt K-ketjun liikkeissä varmaan 20-vuoteen, sietäisi käydä!

Vierailija
20/21 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä aika monen näköistä sakkia nähnyt molemmissa kaupoissa, Prismassa ja Cittarissa. Enkä tiennytkään, että ruokakauppareissuun pitäisi jotenkin tälläytyä asemansa mukaisesti. Tai että tarttee valita kauppakin sen perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme