Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olisiko teidän suuhteessanne ok jos lähtisitte reissuun

Vierailija
08.08.2011 |

naisystävän kanssa, esim Italiaan neljäksi päiväksi.? Itse olen lähdössä ja moni ihmettelee että miksi ja mitä mies tykkää tästä...ööö?? onko oikeesti siinä jotain outoa, kai nyt ystävän kanssa voi reissata. Mielestäni on suhteessa vika jos ei senverran voisi elää omaa elämää...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimittäin lähden neljän päivän reissuun ihan yksin. Ei ollut miehellä mitään nokan koputtamista. Luottaa jos luottaa, jos ei niin sitten en voi mitään.

Vierailija
2/14 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan siitä sovitaan hyvissä ajoissa, eikä vain ilmoiteta että minäpä lähden viikon päästä siinne ja sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rahaa on vähän eikä puolison kanssa pysty viettämään lomaa, niin olishan se outoa.

Vierailija
4/14 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kyllähän se vähän rutisisi lastenhoidosta, muttei yrittäisi estellä lähtemästä.

Vierailija
5/14 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on toisinaan käynyt itsekseen ulkomailla.

Vierailija
6/14 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on mustasukkainen. Siis jos ei ole lapsia, jos on niin tietysti lasten hoito ja se kuinka pieni pärjää ajan ilman äitiä pitää ottaa huomioon.

Vierailija
7/14 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en lähtis Italiaan, kun en uskalla ilman miestä lentokoneeseen.

Vierailija
8/14 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan sit, jos meillä olis tosi tiukkaa rahasta, niin sit ihan aiheestakin mies voisi harmistua, mutta muuten täysin ok. Tai sit jos lähtisin juuri sillon kun miehellä on pahin sesonki töissä, mutta toisaalta taas sillon hommaisin isovanhemmat hoitoavuksi.

Vierailija
9/14 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut esim.kaverin kanssa 10 pvää Italiassa couch surfing- periaattella ja rantalomalla viikon Kreikassa.

Vierailija
10/14 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin siitä tykkäisin kyttyrää, jos mies menisi naisystävän kanssa reissuun.

Vierailija
11/14 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, ja mies käy purjehtimassa ulkomailla miesporukalla.

Vierailija
12/14 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies mäkättäisi varmaan jonkinaikaa. Sanoo kyllä, että saa mennä mutta sittenkun menee niin tulee sanomista. Mies kyllä menee ja annankin mennä ja matkustaa. Mistä tämmöinen johtuu?

Vierailija
13/14 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just keväällä viisi päivää Englannissa ja viime keväänä Berliinissä. Ei kai diitä sen kummemmin keskusteltu

Vierailija
14/14 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tehdäänkin tällaista jatkuvasti. Seuraavan kerran parin viikon päästä lähden kaveriporukalla (johon kuuluu sekä miehiä että naisia) pienelle viikonloppumatkalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi