Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siivotaan av turhista perseilijöistä!!!

Vierailija
08.08.2011 |

"

Jännä huomata, että nämä palstamammat aivan tärisevät tyydytyksestä, kun saavat oikein tuomita ja syyttää ja mitä paskemmaksi he aloittajan olon saavat, sen tyytyväisempiä ovat."

Tämä on lainaus yhdestä ketjusta, mutta pätee suunnilleen jokaiseen. Vituttaa kun asiallista keskustelua ei saa mistään aikaiseksi ja jokaisen ketjun aiheeksi muodostuu ap:n ja hänen elämänsä haukkuminen. En ymmärrä tällaisen toiminnan motiiveja, mutta olenkin mieleltäni terve ja onnellinen ihminen ilmeisesti toisin kuin nämä vastaajat joille palstan tärkein anti tuntuu olevan oman pahan olon purkaminen viattomiin ihmisiin.

Tähän pinoon kaikki jotka lähtevät siivoustalkoisiin mukaan ilmoittamaan jokaisen asiattoman haukkumisviestin ylläpidolle! Toivottavasti bannataan ne jotka jatkuvasti pilaa ketjun kuin ketjun.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa esim. nro 5 käänsi aiheen heti sinuun, kun käski aloittaa siivoamisen itsestäsi. Eli esimerkkiketjua ei tarvitse kaukaa hakea =D

Tosi fiksua tehdä aloitus, jossa käyttäytyy itse tasan samalla tavalla kuin mistä muiden käytöksestä valittaa.

Vierailija
22/42 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kirjoittaa ihmisiä, joilla on oikeasti tarve purkaa tuntojaan tai kysyä neuvoa anonyymisti. Kasvokkain kun ei kaikista asioista halua puhua. Ja sitten tällasia mennään pilkkaamaan ja piikittelemään! Ei kyllä tee hyvää aloittajalle, jos taas tulee paskaa niskaan.

esim. esikoisen äidille joka ei tiedä miten milloinkin vauva puetaan. Mä haluan olla se mukava monen lapsen äiti joka osaa kenties neuvoa, mutta kuten mainitsin jo aiemmin ; jos aloittaja on toinen nainen joka on ylpeä suhteestaan ukkomieheen, en keksi kuin yhden sanan ja sen myös sanon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa esim. nro 5 käänsi aiheen heti sinuun, kun käski aloittaa siivoamisen itsestäsi. Eli esimerkkiketjua ei tarvitse kaukaa hakea =D

Tosi fiksua tehdä aloitus, jossa käyttäytyy itse tasan samalla tavalla kuin mistä muiden käytöksestä valittaa.

Mikä oikeus oli ap:lla haukkua palstailevia ihmisiä "turhiksi perseilijöiksi"?

Vierailija
24/42 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on itse "mieleltään terve ja onnellinen ihminen, toisin kuin ne muut".

On vain tainnut jossain keskustelussa tulla aiheellista kriittistä palautetta ja pikku prinsessansielu ei ole moista kestänyt.

Vierailija
25/42 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap teki aloituksen ja asiallisen sellasen ja ihan aiheesta. Hän ei lyttää siinä ketään aiheettomasti vaan sanoo asian niin kuin se on.

Vierailija
26/42 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tasan samalla tavalla" eli mennyt henkilökohtaisuuksiin, puuttunut toisten ammatteihin, asuinpaikka-, puoliso- tai lapsilukuvalintoihin? Haukkunut älyltään vajaiksi ja luusereiksi?

Miten te osaattekin kääntää nämä aina näin että siinäkin on jotain pahaa ettei halua lukea näitä haukkumaviestejä vaan keskustella aiheesta? Aika monta aloittamaani ketjua on pilattu juuri mainitsemallani tavalla ja oikeasti ottaa päähän että mitään keskustelua ei voi aloittaa ilman että että tulee näitä henkilökohtaisuuksiin menemisiä missä haukutaan tuntematon henkilö ja tämän koko elämä josta ei oikeasti tiedetä yhtään mitään.

ap

Vierailija
27/42 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksesta vaan käyttävät muiden aloittamia ketjuja purkaakseen omaa pahaa oloaan tuntemattomiin ihmisiin ovat mielestäni turhia perseilijöitä. Jos ottaa päähän muiden ihmisten erilaiset ratkaisut ja elämäntilanteet (vaikka mitäs ne sinulle kuuluu) niin aloita ihan oma ketju niitä purkauksia varten äläkä pilaa toisten ketjuja.

Mä en usko että mieleltään terve ja onnellinen ihminen tuntee tarvetta hyökätä jonkun sivullisen anonyymin kirjoittelijan kimppuun. Kyllä sillä täytyy olla jotain pielessä.

Alla oleva on oikein kouluesimerkki juuri siitä mistä kirjoitin. Tämä ketju tosiaan on hyvä esimerkki miten mikä vaan aloitus saadaan käännettyä ap:ta vastaan.

Taisi kalikka kalahtaa vai mitä:D

Sen sijaan että purat sisäisiä mörköjäsi täällä tuntemattomiin ihmisiin ja tartutat pahaa oloasi muihin, niin opettele purkamaan se terveemmillä keinoilla, piirtämällä, musiikilla tai vaikka nyrkkeilemällä, jollain mikä ei satuta muita. Täällä kun kirjoittelee ihan oikeita tuntevia ihmisiä.

ap

että on itse "mieleltään terve ja onnellinen ihminen, toisin kuin ne muut".

On vain tainnut jossain keskustelussa tulla aiheellista kriittistä palautetta ja pikku prinsessansielu ei ole moista kestänyt.

Vierailija
28/42 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se näyttää aloituksentekijöiltä jääneen kehittymättä.

Jos mälisee jostain sellaisesta ongelma jonka syntyminen ja jatkuminen on käytännössä aivan oma syy, on vähän vaikea tuntea suurta sympatiaa ko. henkilöä kohtaan. Useimmat ongelmat tai ainakin niiden ratkaisu lähtee kärsijästä itsestään. Itse en yleensä hauku ketään vaikka olisi miten tyhmä, en edes rasisteja (koska mitäpä se minulle kuuluu, olenhan Suomessa oikeanvärinen), mutta ymmärrän kyllä jos joku toinen haukkuu.

Vierailija
29/42 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoso, ei kaikkien mielipiteet aina ole positiivisia ja samaa mieeltä kaikkien kanssa. Negatiivista palautetta ja kritiikkiä saa ja pitää antaa jos siihen on syy.

Onko tämäkin nyt sinun haukkumistasi? Ilmoitatko viestini ylläpidolle?

Ei asiallinen keskustelu tarkota että kaikki on samaa mieltä kaikkien kanssa, tylsäähän se olis.

on sellaista, kun tosiaan keskustellaan asiallisesti. Ei haukuta, ei mennä henk.kohtaisuuksiin ja nimenomaan perustellaan oma mielipide rakentavasti ja asiallisesti. Ei siis tyyliin "no huorahan sä oot, kun oot kahden miehen kanssa pykännyt mukuloita" tai "Mee loinen töihin äläkä vaan makoile muksujen kanssa kotona".

Olen ollut modena että adminina foorumilla, jossa on nuoria iältään 11-25v (toki hieman vanhempiakin löytyy). Täytyy kyllä sanoa, että he osaavat kommentoida (antaa sekä positiivista että negatiivista palautetta) paljon paremmin ja asiallisemmin kuin tällä palstalla, jossa sentään on aikuisia äiti-ihmisiä.

Vierailija
30/42 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ilmottaudun ja lähden mukaan "talkoisiin". Juurikin siitä samasta syystä, että täältä ei voi kysyä mitään ilman ko. epäasiallista kommentointia. Tokihan mukaan mahtuu asiallisiakin vastauksia, mutta valitettavasti ne hukkuvat tähän "Mitäs läksit -länkytykseen".. :(

Vierailija
31/42 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te osaattekin kääntää nämä aina näin että siinäkin on jotain pahaa ettei halua lukea näitä haukkumaviestejä vaan keskustella aiheesta? Aika monta aloittamaani ketjua on pilattu juuri mainitsemallani tavalla ja oikeasti ottaa päähän että mitään keskustelua ei voi aloittaa ilman että että tulee näitä henkilökohtaisuuksiin menemisiä missä haukutaan tuntematon henkilö ja tämän koko elämä josta ei oikeasti tiedetä yhtään mitään.

ap

edes tehdä aloitusta mistään asiasta? Itsehän sinä päätät mitä asioita itsestäsi täällä kerrot, älä kerro sellaisista asioista joista oletat saavasi negatiivista palautetta.

Vierailija
32/42 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että mieleltään terve ja onnellinen ihminen tuntee tarvetta hyökätä jonkun sivullisen anonyymin kirjoittelijan kimppuun. Kyllä sillä täytyy olla jotain pielessä.

Alla oleva on oikein kouluesimerkki juuri siitä mistä kirjoitin. Tämä ketju tosiaan on hyvä esimerkki miten mikä vaan aloitus saadaan käännettyä ap:ta vastaan.

Taisi kalikka kalahtaa vai mitä:D

Sen sijaan että purat sisäisiä mörköjäsi täällä tuntemattomiin ihmisiin ja tartutat pahaa oloasi muihin, niin opettele purkamaan se terveemmillä keinoilla, piirtämällä, musiikilla tai vaikka nyrkkeilemällä, jollain mikä ei satuta muita. Täällä kun kirjoittelee ihan oikeita tuntevia ihmisiä.

ap

pohtisi täällä, miten muilla on takuulla elämässää jotakin pielessä ja tarve purkaa sisäisiä mörköjään muihin ihmisiin.

Vierailija
33/42 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon moderoinnilla ne häiriköt etsisivät toisen palstan, missä on helpompi ärsyttää ja loukata muita.

Välillä oikein harmittaa, että tarpeellinen ketju poistetaan kokonaan osan häröilyn takia. Parempi olisi, että ketjuista poistettaisiin systemaattisesti sikailut, ja asialliset jäävät jäljelle, niin tyylin pitäisi muuttua tai sikailijat jättävät palstan.

Vierailija
34/42 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin laittaa ylläpidolle viestiä ap:n asiattomasta kielenkäytöstä...

sehän on hirveän helppoa! Tuosta vaan klikkaat "ilmoita asiaton viesti" -kohdasta.

Vierailija
35/42 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että nyt päästää eroon persuista, mutta ei. Taas joku yliherkkä itsensäylentäjä haluaa muiden suutelevan maata hänen erehtymättömien jalkojensa juuressa.

Vierailija
36/42 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin laittaa ylläpidolle viestiä ap:n asiattomasta kielenkäytöstä...

sehän on hirveän helppoa! Tuosta vaan klikkaat "ilmoita asiaton viesti" -kohdasta.

Vierailija
37/42 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Vauva-lehden kanteen haetaan aina vajakin näköisiä/rumia vauvoja?

Huhhuh mikä ilmestys taas lehden kannessa!

tai

säälittää naapuriin synytvä kuudes tyttö

Vierailija
38/42 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Vauva-lehden kanteen haetaan aina vajakin näköisiä/rumia vauvoja?

Huhhuh mikä ilmestys taas lehden kannessa!

tai

säälittää naapuriin synytvä kuudes tyttö

vaan provoilija. Ap:han tarkoitti niitä jotka käy ketjujen aloittajien kimppuun. Nyt luultavasti noissakin ketjuissa on monta perseilijää, minä muiden mukana. Kuinka tuon ekan mainitsemasi ketjun aloittajaa voisi jotenkin ymmärtää?

Vierailija
39/42 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskonto ja politiikka, minusta vauva-aiheinen palsta saa olla ilman politikointia, on se sitten persupropagandaa tai islam-vihaa. Ei kuulu normaaliin keskusteluun tuolla live-elämässäkään joten miksi niillä pilata tätä palstaa. Käännyttäminen ei onnistu ja vihanlietsonta ei minua kiinnosta. PMS-oireisia näkee jo muutenkin.

Politiikkaa ja uskontoa ei tuputeta missään perhekerhossakaan.

Vierailija
40/42 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopilla, imurilla vaiko rätillä?