Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä on ollut vakavin sairautesi?

Vierailija
02.11.2005 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla A-hepatiitti vakavin mikä on ollut

Vierailija
2/30 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis raskausmyrkytys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äitiys

Vierailija
4/30 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kondylooma voi olla limakalvoilla, eikä sen tarvitse tehdä solumuutoksia, eli esim papa on luokaa 1. Minulla ei kondylomaa, mutta epäilivät että jokin muu mahd virus tai bakterritulehduksen jälkitila, joka oli tehnyt mikroskoopilla tutkituissa koepaloissa näkyviä solumuutoksia. Pienemmät muutokset voivat parantua itsekseenkin, muutta nämä olivat jo syövän esiastetta dysplasia gravis. Leikattiin iso pala kohdunkaulaa pois.

Vierailija
5/30 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on aikaa jo 10 vuotta. Aluksi kävin 2 kertaa 6 kk välein Papa:ssa, sitten suositus on kerran vuodesa aina 5 vuoteen saakka. Onneksi kaikki papat olivat ok. Jotkut gynet ovat sanoneet, että nyt riittä papa joka toinen vuosi, olen kuitenkin yksityisellä otattanut vuosittain, vaikka mitään pillerietä en käytäkään. Leikkauksen jälkeen sain aluksi 3 keskenmenoa ja sen jälkeen 2 ihanaa lasta. Lääkäreiden mukaan keskenmenoilla ei ole mitään tekemistä taudin tai leikkauksen kanssa.

Vierailija
6/30 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti

Vierailija
7/30 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtö oli lähellä, haava piti pitää avohaavana tulehduksen takia ja sairaalassa 3kk joista 1kk tipassa ilman ravintoa.

tämä 12-vuotiaana!

Vierailija
8/30 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

....näkö heikkenee iän myötä. Silmälääkäri teki löydön. Ihmettelin kun rillit ei auta (syytin optikkoa).

Vierailija
9/30 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huuliherpes voi mennä silmään?

Minä täällä jo panikoin pitäiskö olla super huolellinen hygieniasta rakkula-aikana?

Vierailija
10/30 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan kiva yllätys näin reilun parikymppisen ikäisenä. Synnytyksessä nousi korkea kuume, joka laukaisi kasvoille kunnon rakkulat(ikinä ollut muualla kuin huulessa aikasemmin). Taisi olla niin styrkki virus, että eksyi toiseen silmään....alkoi oireilemaan vasta 2-3kk päästä synnytyksestä, mutta sieltä se oli peräisin.

Silmätulehdus tapauksessa joudun menemään suoraan silmälääkärille, jotta osaavat määrätä oikeat lääkkeet (ettei pahenisi).

Elämä on........salakavalaa.

Vierailija
11/30 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaa aina kausiluonteisesti

Vierailija
12/30 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tarttuu ihan minne vaan sitä mähmii! siksi täällä vaahdottiin, kun huuliherpesmummi pussaili taaperoa: lapset juuri mähmivät herpeksen usein silmään ym. tosi ikävään.

huuliherpes voi myös tarttua sukupuolielimiin ja siellä se ei ole kiva. Sitten kun se sieltä sukupuolielimistä lähtee tarttumaan eteenpäin, voi seurakset olla vakaviakin ja tosi ikäviä: suussa minne vaan ja osuessaan hermoon hirveä särky ja vaikka kasvohalvaus:((

Ole ihan oikeasti tosi varovainen sen herpeksesi kanssa. Tarkalleen ottaen et voi olla varma tartuntavaarasta, joten riskeeraat kaikki, ketä huulit!

Mun vakavin sairaus lienee persoonallisuushäiriö, pistäkään mammat paremmaksi;)

Vierailija
13/30 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppoamisvaihe tai hajoaminen vähitellen n. vuosi, syvässä suossa hieman alle vuosi (josta 8kk kotona käymättä ulkona, paitsi kaupassa), toipuessa meni (jos vielä valmista) n. 3 vuotta. Älykkyys ja muisti eivät ole vielä palautuneet täysin. ÄOsta hävisi parikymmentä pinnaa. Työkyky ei ole täysin palautunut. keskittymisvaikeuksia on vielä. Itsetunto palailee vielä varmaan vuosia.

Muistakaahan tämä seuraavan kerran kun tapaatte masentuneen, ja tekee mieli sanoa " Otappa nyt vaan Jaana itseäsi niskasta kiinni, kyllä se siitä." Kliininen masennus on eri juttu kuin ohimenevä syvämietteisyys.

Vierailija
14/30 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuliherpes ja sukupuoliherpes ovat erikantaisten virusten aiheuttamia........ :)

Eipäs nyt vauhkota, hygienia hyvä juttu jos rupi huulessa, mutta turha sen vuoksi on itseään jojoon vetää.

Vierailija
15/30 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin justiinsa Helsingin Yliopiston luennolla aiheesta...

Vierailija
16/30 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän harmia on tästä polykystisten munasarjojen syndroomasta tosin.

Vierailija
17/30 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Hodgkinin tauti eli imusolmukesyöpä kaksi kertaa. Toivottavasti ei tulee enää uudestaan, mutta sitä kun ei tiedä...

Vierailija
18/30 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten influenssa, en oikein tiedä kumpi oli vakavampi.

Vierailija
19/30 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti saat jo olla rauhassa tuolta taudilta!

Vierailija
20/30 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain naurata kun joidenkin pitää aina vetää jotain paskaa, kun toiset kirjoittavat vakavista asioista.

No tehkää mitä lystäätte, itse olen ainakin aikuisempi ja henkisesti vahvempi kuin tuollaiset kakarat.

T:Nro32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi