Vauvan hyvinvoinnin automaattinen seuranta yöllä?
Onko kukaan kuullut laitteesta jolla voisi seurata automaattisesti vauvan hyvinvointia yöllä? Ilmeisesti on olemassa hyvin pieni ja tarkka laite jonka voi laittaa vauvan sänkyyn esim. maton alle, ja laite mittaa esim. että vauva hengittää, että vauvalla ei ole kuumetta ja että vauvan syke on normaalitasolla, ja jos laite havaitsee esim. hengitysongelmia niin sitten tulee hälytys. Minua ainakin uutena vanhempana kovasti kiinnostaisi tällainen apulaite, muutenkin kun on kovasti huolissaan kaikesta kun ei ole oikein aiempaa kokemusta. Miten muut innostuu ajatuksesta? Käsittääkseni vehje ei olisi hintavakaan, noin 50 €, mies oli jostain kuullut juttua tästä. Voisin tonkia lisää jos ihmiset innostuu!
Kommentit (9)
muiden pitäisi onnistua että tonkisit, kun itse olet kovasti kiinnostunut?
hengitysmonitori. Sellaiset ohuet levyt patjan alle, seuraa että hengittää.
Ikuisesti onnellinen että moisen vehkeen ostin, saattoi ylihuolehtiva äiti joskus torkahtaakin :) Hintaa oli silloin vuosia sitten noin 250 €.
50 € kuulostaa halvalta, en välttämättä luottaisi laatuun.
Ettei ap:n aloitus ollutkin mainos.....
Tuo "voisin tonkia lisää jos ihmiset kiinnostuu" paljasti...
tuo kuulostaa. Kun mainostaminen on monessa paikkaa kiellettyä, tekeydytään usein (pyyteettömiksi) keskustelijoiksi.
onpas täällä skeptistä väkeä. uutena vanhempana olin kiinnostunut kuulemaan muiden ajatuksia siitä onko joku tuollainen laite ihan huuhaata jota ei oikeasti tarvita ja käytäntö kyllä rauhoittaa uusien vanhempien mielen, tai sitten muita ketkä myös innostuisivat ajatuksesta jonka innostamana itse etsisin lisää tietoa. lisäksi joskus ainakin jos ulkomailta jotain tilaa niin kimppatilaukset voi olla edullisempia.
kiitos teille ketkä kommentoitte asiallisesti viestiini. kalliilta kuulostaa tuo angelcare, mutta kiitos vinkisät!
onpas täällä skeptistä väkeä. uutena vanhempana olin kiinnostunut kuulemaan muiden ajatuksia siitä onko joku tuollainen laite ihan huuhaata jota ei oikeasti tarvita ja käytäntö kyllä rauhoittaa uusien vanhempien mielen, tai sitten muita ketkä myös innostuisivat ajatuksesta jonka innostamana itse etsisin lisää tietoa. lisäksi joskus ainakin jos ulkomailta jotain tilaa niin kimppatilaukset voi olla edullisempia. kiitos teille ketkä kommentoitte asiallisesti viestiini. kalliilta kuulostaa tuo angelcare, mutta kiitos vinkisät!
Suurin osa (99,9%) ei noita laitteita kaipaa, joten jos sinua aihe kiinnostaa niin kannattaa etsiä lisää tietoa.
Itseäni kiinnostaa ja olen sellaiset hankkinutkin. Enää en jaksa innostua kun lapset jo yli tuon vauvaiän...
No nettikirjoittelijoiden väliset kimppatilaukset kannattaa unohtaa.
Olisi typerää tilata tuntemattomien ihmisten kanssa 10 laitetta, kun saisi oletettavasti itse maksaa niistä lopulta aika monta laitetta.
Ja typerää olisi tuntemattomalle antaa rahaa kimppatilauksen tekemisestä, kun oletettavasti ei rahojaan näkisi enää koskaan, sen enempää kuin laitettakaan.
http://www.angelcare-monitor.com/International/en/home