V***taa ihmiset jotka aina aikoo tulla käymään
eivätkä sitten tulekaan. Siis kysytään, oletko kotona sinä ja sinä päivänä, aikovat tulla käymään eikä sitten tulekaan.
Kommentit (4)
soitin ja kysyin iltapäivällä että missä ovat, olivat jo matkalla takaisin sinne kotiinsa 200km päähän. Olivat jopa nähneet meidät kaupassa, mutta eipä olleet viittineet ees tulla puhumaan.
Miksi aioitaan tulla käymään jos ei kuitenkaan tulla.
ap
Mulla on kans yks kaveri, joka sanoo tulevansa iltapäivällä, mutta se onkin sitten joskus 5-6 aikaan illalla. Tai sitten jos on sovittu joku tarkka kellonaika, niin se tulee pari-kolme tuntia myöhemmin mitä on sovittu. Se on kiva istua odottelemassa, olis itelläkin muuta tekemistä. Usein syynä on se, että ovat olleet jossain toisessa kyläpaikassa tai muualla käymässä. Siellä on sitten vähän venynyt..
Toi oli todella ärsyttävää varsinkin silloin, kun lapset oli pieniä. Kaveri, jolla itellään oli saman ikäinen tyttö kun meillä, saattoi sitten pamahtaa ovesta, kun meillä alkoi olla jo nukkumaanmenoaika. Tai perheen päivällisaika.
Lopulta totesin, että tulevat jos ja kun tulevat, minä teen mitä on sen päivän työlistalla, käyn kaupassa yms. ihan kun ei olisi vieraita tulossakaan. Jos en ole kotona sillä hetkellä kun ovat oven takana,niin... harmi.
Kun olin ekan lapsen kanssa kotona (vuosia sitten) ja tosi yksinäinen (asuttiin silloin vielä keskellä ei mitään), miehen sisko lupasi vaikka kuinka monta kertaa tulla kylään. Kaikki oli aikaa myöten sovittu ja olin jo leiponut valmiiksi jne. mutta ei hän ikinä tullut eikä koskaan ilmoittanut mitään. Iältään oli jo 40 v, joten ei ihan lapsi enää :/. Silloin kyllä suretti.
Tai ilmoitetaan myöhästymisestä siinä vaiheessa kun ollaan jo puolisen tuntia myöhässä, että sori ei olla päästy vielä täältä 200km päästä edes lähtemään. Just, kiva kun nyt edes ilmoitit!