mä lopetan facebookin!!
Harmittaa kun kaikki kaverit vaan siellä nykyään viestittelee. Kaikki menee sinne ja viettää päivän chattaillen ym. Itselläni ei ole hyviä kavereita. Jos jollekin laitan viestiä tms. niin vastaa lyhyesti tai ei vastaa ollenkaan. Siinä se. Sosiaalinen hylkiö! Olen kait ihan ok näköinen voiko johtua siitä? En tiedä, lopetan sen kokonaan ja ihmetelkööt muut sitten ja puhukoot keskenään!
Kommentit (20)
En ole aloittanutkaan, oikea kanssakäyminen ihmisten välillä todellakin unohtunut. Monet eivät kasvotusten osaa puhua enää olenkaan, kun naamakirjan taakse on niin helppo vetäytyä ja esittää muuta kuin mitä onkaan.
Facebookin epätodelliset ystävät ovat aivan turhanpäiväisiä. Yksikin todellinen ystävä on miljoona kertaa parempaa kuin miljoona facebook ystävää. Facebookista hyötyy mainostajat?
Minä en meinaa ikinä edes aloittaa sitä.
ja elämänlaatuni parani. Suosittelen.
vietin FB:ssä tänään reilun vartin ja siinä ajassa sain
- sovittua yhteisen häälahjan ostosta ja siitä, mitä ostamme
- löysin "käyttäjän" tarpeettomaksi käyneelle sitterille
- sovittua lenkkitreffit huomiselle
- sovittua kyydin ensi viikonlopun teatterireissulle.
Eli minä EN aio luopua FB:stä.. :)
tuota facebookia ja en ole käyttäjänä. Mitä järkeä on istua vain koneella ja hukata kallista aikaa? Ihmisellä on paljon järkevämpääkin tekemistä kuin chattailla.
Mulla oli kerran työkaverina eräs Nina blondi. Istui minusta katsottuna oikealla puolella ja oli päivät pitkät facebookissa ja ei hoitanut hommia töissä. Oikeastaan siis ei voikaan sanoa päivät pitkät koska hän tuli töihin kymmeneksi ja piti kaksi tuntia ruokataukoa ja lähti töistä 15.30, mutta työnantaja maksoi palkan koko päivästä. Työnantaja ei tiennyt tuon chattitouhuista. Sitten se siirtyi sellaisen työnantajan palvelukseen joka oli blondeihinmenevä tyyppi ja kalju.
sovit siis asiat facebookissa. Et siis soita tai käy noiden henkilöiden luona vaan hoidat koneella kaikki asiat?
Uuuuuuuuuuuuwaaaaaaatttiiiii !!!!!!!!!!!
se on toki paljon fiksumpaa ja hyödyllisempää "istua koneella" kun pyörii TÄLLÄ palstalla..? :DDD
tuota facebookia ja en ole käyttäjänä. Mitä järkeä on istua vain koneella ja hukata kallista aikaa? Ihmisellä on paljon järkevämpääkin tekemistä kuin chattailla.
jokunen vuosi sitten kyseli kuinka internetti tyhjennetään!
ja tunnustan, ettei minulla ole hajuakaan siitä, mika tuo uuwaatti on.
Mutta jos sinulla taas olisi vähääkään sisälukutaitoa, niin olisit tajunnut että tuossahan nimenomaan sovittiin tapaamisista ihmisten kanssa. Katsos, ei se puhelin ole ainoa tapa sopia vaikkapa niitä lenkkitreffejä...
sovit siis asiat facebookissa. Et siis soita tai käy noiden henkilöiden luona vaan hoidat koneella kaikki asiat?
Uuuuuuuuuuuuwaaaaaaatttiiiii !!!!!!!!!!!
Älä helkkarissa lopeta. Minä tykkään facebookata.
En ole aloittanutkaan, oikea kanssakäyminen ihmisten välillä todellakin unohtunut.
Mutta minulle (kolmikymppiselle) Facebook on ihan oikeaa kanssakäymistä. Yhtä oikeaa kuin puhelinkeskustelu. Ilman Fb:tä tapaisin varmaankin ystäviäni harvemmin, koska jos soittaisimme, puhuisimme kuulumiset saman tien. Fb:llä vain heitämme muutaman satunnaisen läpän ja sovimme oikean tapaamisen missä sitten hoidetaan se oikea keskusteleminen.
Tuon lisäksi pysyn sen avulla kartalla kaukaisempien tuttavuuksien kuulumisista. Siis sellaisten, joiden kanssa en soittelisi tai tapailisi, mutta joiden liikkeet silti kiinnostavat.
Lisäksi Fb:n kautta pysyn kartalla ns. yhteiskunnallisista keskustelunaiheista laajemmin kun luen kaveireiden jakamia juttuja. Itse yksin ei ehtisi seurata mediaa niin laajasti.
Fb:n kautta saan myös tietoa eri tapahtumista ym. menojutuista. Niihin sitten mennään kavereiden kanssa -> Taas sosiaalista!
Että se siitä kuilusta. Ei kaikki jaksa tuollaista paskanjauhantaa.
En ole aloittanutkaan, oikea kanssakäyminen ihmisten välillä todellakin unohtunut.
Mutta minulle (kolmikymppiselle) Facebook on ihan oikeaa kanssakäymistä. Yhtä oikeaa kuin puhelinkeskustelu. Ilman Fb:tä tapaisin varmaankin ystäviäni harvemmin, koska jos soittaisimme, puhuisimme kuulumiset saman tien. Fb:llä vain heitämme muutaman satunnaisen läpän ja sovimme oikean tapaamisen missä sitten hoidetaan se oikea keskusteleminen.Tuon lisäksi pysyn sen avulla kartalla kaukaisempien tuttavuuksien kuulumisista. Siis sellaisten, joiden kanssa en soittelisi tai tapailisi, mutta joiden liikkeet silti kiinnostavat.
Minusta sellaisten, jotka eivät ole koskaan käyttäneet Facebookia ollenkaan, on turha siitä narista, koska yleensä he eivät edes tiedä mistä siinä on kyse. Ovat ymmärtäneet väärin koko jutun.
sitä voi toki käyttää paskanjauhantaan tai sitten ihan johonkin muuhun, ihan oma valinta.
Musta taas on aikamoista paskanjauhantaa lähteä haukkumaan/kommentoimaan asiaa, jota ei itse käytä...
Että se siitä kuilusta. Ei kaikki jaksa tuollaista paskanjauhantaa.
vietin FB:ssä tänään reilun vartin ja siinä ajassa sain - sovittua yhteisen häälahjan ostosta ja siitä, mitä ostamme - löysin "käyttäjän" tarpeettomaksi käyneelle sitterille - sovittua lenkkitreffit huomiselle - sovittua kyydin ensi viikonlopun teatterireissulle. Eli minä EN aio luopua FB:stä.. :)
minä en haluaisi edes tuommoisia asioita viestitellä muille niin että joku kolma osapuoli omistaisi oikeudet niihin viesteihin.
vietin FB:ssä tänään reilun vartin ja siinä ajassa sain - sovittua yhteisen häälahjan ostosta ja siitä, mitä ostamme - löysin "käyttäjän" tarpeettomaksi käyneelle sitterille - sovittua lenkkitreffit huomiselle - sovittua kyydin ensi viikonlopun teatterireissulle. Eli minä EN aio luopua FB:stä.. :)
minä en haluaisi edes tuommoisia asioita viestitellä muille niin että joku kolma osapuoli omistaisi oikeudet niihin viesteihin.
Jokainen lause kullan arvoinen. :D
"Onko kukaan ajatellut Sannan häälahjaa?", "Tulen tuomaan sitterin huomenna kun pääsen töistä", "Nähdään puoli kasilta koulun pihalla" ja "Niina hakee mut ensin vähän vaille seiskalta, tullaan sit teidän kautta" -tyyppiset viestit ovat ihan vapaasti omistettavissa... :)
ens viikolla. TÄnään en jaksa :)
Face on niin turha kuin olla ja voi.. ajanhukkaa. "sosiaalinen media" PYh
Missä siinä on se sosiaalisuus?