Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 kg lähtenyt ja 30 kg vielä jäljellä

Vierailija
07.08.2011 |

tai no, jos ainakin 20 kg lähtisi niin hyvä. Nyt paino 95 kg. 30.toukokuuta aloitin. Kävelylenkkejä kunnon parantuessa yhä enemmän. Muuten ruokavaliolla, herkut ja riisi, pasta,leipä (kork. 2 täysjyväistä palaa päiv) pois ja vähän perunaa.

Syön pääasiassa rahkaa, raejuustoa, munia, tonnikalaa, broilerinrintaa. Hedelmiä ja paljon vihanneksia. Sekä 1-2 leipäpalaa, jossa päällä kalkkunaleikettä ja vihanneksia.

Herkuiksi on vaihtunut banaani ja Pepsi max.

Ihana olo, kun jaksaa joka päivä paremmin. Tänään kaapista löytyi ihan uusi t-paita, joka ostettu pari vuotta sitten ja jäänyt pitämättä, kun jäänyt pieneksi. Kokeilin ja nyt se oli jopa vähän väljä.

Tänään kävelin suklaaosaston ohi kaupassa eikä tehnyt edes mieli. Tosin vähän pelkän talven tuloa, miten käy silloin. Kesällä on helppoa, kun aurinko paistaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisinpa itsellenikin yhtä hyvän alun. 13 kg tarkoitus tai haave pudottaa, kovin on vain tiukassa, 2kg vasta lähtenyt :(

Vierailija
2/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa minäkin saisin itseeni tsemppiä.

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hieno saavutus!

Vierailija
4/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni se lähti vaan siitä, kun pitkään olen vaan ollut aloittavinani, mutta kun tuli 110 kg täyteen enkä jaksanut enää kuin bussipysäkille kävellä, niin se oli viimeinen niitti.

Ja kesä on ollut niin kaunis, että on suorastaan houkutellut kävelylenkeille. Tänäänkin kävelin noin 10 km yhteensä.

ap

Vierailija
5/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi sellainen 40-45 kg urakka edessä ja huomenna alkaa! Tiedän kyllä missä olen mennyt vikaan ja ihan ensiksi aion laittaa ruokarytmin ja ateriakoon remonttiin. Onneksi alkaa työt että tulee taas normaali päivärytmi. Sitten liikuntaa lisää hiljalleen. Motivaatio on korkealla ja tällaiset onnistumiset kasvattaa sitä lisää!

Vierailija
6/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut saman verran nyt pois, mutta aikaa mulla on mennyt vuosi. En tiedä miksi nuo läskit on mussa niin tiukassa, kun oikeasti kuitenkin syön kaikkien taiteen sääntöjen mukaan ja gyötyliikuntaakin tulee päivittäin runsaasti. Mulla myös vielä se kolmisenkymmentä matkaa jäljellä, saapa nähdä montako vuotta siihen menee.

Vierailija
7/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana lukea tällaisia onnistumistarinoita. Tsemppiä jatkoonkin!

Vierailija
8/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös sen, että syön paljon myös keittoja.

Kai on aluksi lähtenyt nopeasti, kun on mistä pudottaa. Ja mikä minulla on vaikuttanut tosi paljon, että jätin sokerin ja valkoiset jauhotuotteet kokonaan pois.

Hyviä rasvoja joudun kyllä vielä lisäämään ruokavalioon, nyt on ollut välillä liian vähällä.

ap