Seksi kuukautisten aikaan?
Millaisia kokemuksia vai onko jätetty seksi kokonaan väliin?
Nim. unelmien prinssin ensikohtaaminen edessä ja kuinka ollakaa menkat alkoi:////////
Kommentit (11)
Pano takaapäin seisten on mahtavaa. Kyllä aikuinen mies ymmärtää, että naisen pillu vuotaa välillä.
Meillä on ollut vaimon sääntönä ettei seksiä ole kuukautisten aikana. Joskus olen yrittänyt saada "helpotusta" vaimolta mutta on kuulemma väärin jos mies saa mutta nainen ei.
Lapset hoidossa ja edellisestä kerrasta puoli vuotta ja yllätys yllätys, taas alkoi kuukautiset sopivasti.
kyllä meillä ainakin naiskennellaan lähes aina kuukautistenkin aikana. Pyyhe vain alle. Tai sitten suihkussa.
jos suhde noin tuore. Jos molepia panettaa niin tuohan ei ole mikään este.
Ensin pesulle ennen seksiä ja sitten pyyhkeitä yms peliin, tai saunaseksiä, yms yms.
Jos henkinen este miehelle niin sitten myöhemmin.
Meillä on ollut vaimon sääntönä ettei seksiä ole kuukautisten aikana. Joskus olen yrittänyt saada "helpotusta" vaimolta mutta on kuulemma väärin jos mies saa mutta nainen ei.
Lapset hoidossa ja edellisestä kerrasta puoli vuotta ja yllätys yllätys, taas alkoi kuukautiset sopivasti.
Monet miehet eivät mielellään kuukautisten aikaan kiihota naista kosketuksilla, saatikka suuseksillä (veri EI vuoda klitoriksesta vaan alempaa) vaan odottavat täyspalvelua itselleen verukkeella "No kun sul on menkat. En kai mä... Hyi."
Siinä voi olla naisen vaikea kiihottua palvelemaan, kun tietää ettei itselle ole tarjolla paljon mitään.
Onhan niitä kaikenlaisia ronkeleita hipstereitä, mutta itsellä on pelkästään hyviä kokemuksia menkkapillusta. Herkkää, turvonnutta ja liukasta.... Jopa suuseksiä annoin!
Ja paneminenkin onnistuu mutta silloin kuppi ei ehkä pidä. Anyway, siistimpää kupin kanssa kuin ilman! (tosin tuota kuppi ja kikkeli yhtä aikaa sisällä -asiaa ei taida kuppi- eikä kierukkavalmistaja suositella mutta omalla vastuullaanhan nyt voi toki tehdä mitä vaan)
Kysy siltä mieheltä että mitäs se aattelee asiasta? Jos tunnelma tiivistyy siihen malliin ;)
Me ollaan kyllä ihan suhteen alusta asti harrastettu myös menkkaseksiä, ompahan liukasta! Pari pyyhettä alle (suosittelen tummaa väriä:D) niin ei haittaa missään ellei mies sitten satu pelkäämään verta...
Tosin ei yhdyntää. Orgasmeja siltikin molemmille, vaikka minulla pöksyt jalassa.
Miksi pitäisi kuukautisten takia jättää nautinnon väliin.
Mikä sulla on hipstereitä vastaan?
Yllätä mies ja tarjoa hänelle peppuseksiä - tapaamisesta tulee ikimuistoinen!