Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yl.i 90 kiloiset.. MItä teillä on päällä kun käytte (kävely)lenkillä?

Vierailija
07.08.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ev

Vierailija
2/13 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystäsi. Minulla on kesällä shortsit/ caprit ja urheilupaita (ostettu urheiluliikkeestä), syksyllä/keväällä urheilupuku, housut ja takki hengittävää, sadetta pitävää kangasta, jossa vuori, takissa paljon taskuja, ostettu urheiluliikkeestä. Jalassa lenkkitossut. Talvella kevyttoppatakki ja -housut.

Sitten myös käytän usein sykemittaria, jotta pystyn valvomaan sykkeen tasoani, ja treenin haasteellisuustasoa.

Nykyään ainakin pääkaupunkiseudulla saa Davidin, Espritin ja Röhnisch:tä pluskokoja. Ja esim. ulkoilupukuja Luhdalta D-kokoina, kuoritakkia, tuulipukuja, talvitoppapukuja jne. Valikoima mielestäni laaja, kun vain osaa ostaa oikeista pakoista.

En ymmärrä kysymystäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärölle sidoin hupparin kun oli aika viileä aamu. Mitä sitten??

Vierailija
4/13 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 96kg enkä oikein löydä vaatteita mitä voisin kävelylenkillä pitää.

Verkkarit on näillä keleillä liian kuumat, sortseja en voi pitää selluliittien takia ja caprit ovat monesti ihonmyötäiset jolloin läskireidet näyttävät kamalilta.

Syksymmällä varmastikin verkkarit ja pitkä t-paita käy.

Vierailija
5/13 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa/pysty. tai jos käyn, niin ihan normivaatteet mulla on. ei mitään urheiluvaatteita.

Vierailija
6/13 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit on näillä keleillä liian kuumat, sortseja en voi pitää selluliittien takia ja caprit ovat monesti ihonmyötäiset jolloin läskireidet näyttävät kamalilta.

Stockan urheiluosastolta... Hyvin löytyy. Painoa noin 100 kg.

Vierailija
7/13 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja urheilupuolelta ostettu t-paita ja tietty lenkkarit. Ja jos joku katsoo mun reisi- ym. läskejä niin siitä vaan :)

t. 98 kg

Vierailija
8/13 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks paskan hailee miltä reidet tai esim. käsivarret näyttää, mä tykkään käydä lenkillä joka tapauksessa. :)

7

Vierailija
9/13 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko jotain väliä miltä reidet näyttää? Luuletko, ettei muut huomaa sun olevan pläski, jos sulla olis löysemmät vaatteet??

Kunhan on mukavat vaatteet päällä, pääasia

Vierailija
10/13 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumemmalla oli kaprit ja kun syksy tulee, niin gollage pitää heittää niskaan.

Eipä ole mulla lenkkeily kyllä koskaan vaatteista jäänyt kiinni.

nimim. pahimmillaan 122 kg

Vierailija
11/13 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy isoillekin naisille urheiluvaatteita. Lorella, Stockman, urheiluliikkeet, Kappahl, Sokos, Prisma, H&M, netistä kahlaamalla esim. Hobby hall, Halens, Ellos, Anttila, pitää vain osua oikealla ajankohdalla. Keskellä sesonkia et enää löydä mitään, silloin on liian myöhäistä, huhti-toukokuussa tulee kesävaatteet, ja elo-syyskuussa välikausivaatteet, syys-lokakuussa talvivaatteet.

Ja minulla on aika muhkeat reidet, kapeat hartiat, ja aina on löytynyt sopivat ja siistit vaatteet. Joskus on pitänyt lyhentää housuja.

Vierailija
12/13 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja löytyy marketeista! Nyt on ale joten mees ap penkomaan!

Vierailija
13/13 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Novitan caprit myynnissä, noin 15 euroa. Ei näy selluliittireidet eikä kiristä ja just sopivat näille ilmoille.