Miten joku voi olla niin urpå,
että lähtee Konserttitaloon shortseissa? Tai mitä sen päässä liikkui, joka katsoi tilaisuuten sopivaksi pukeutumiseksi topin ja trikoohousut? Edes vähän yritystä!
Kommentit (10)
MINÄ maarään ITSE omasta pukeutumisestani, ei kukaan muu
Joo, periaatteessa on hyvä kunnioittaa tilaisuutta pukeutumalla siististi, mutta sen ei missään nimessä pitäisi olla edellytys osallistumiselle. Kulttuuri kuuluu kaikille. En inhoa mitään niin paljon kuin ihmisiä, jotka tulevat kulttuuritapahtumiin vain näyttäytymään ja keskittymiskyky itse teokseen on sitten just tätä luokkaa, että ehditään vain keskittyä jonkun satunnaisen ihmisen pukeutumiseen ja sitten vielä vuodatetaan siitä netissä. Olisi senkin energian voinut paremmin käyttää.
mutta ovatko kaikki tapahtumat niin juhlallisia, että arkiasu ei käy? Sitten on toki näitä, jotka ovat tulleet suoraan purjeveneeltä...
mutta ovatko kaikki tapahtumat niin juhlallisia, että arkiasu ei käy? Sitten on toki näitä, jotka ovat tulleet suoraan purjeveneeltä...
Joo, periaatteessa on hyvä kunnioittaa tilaisuutta pukeutumalla siististi, mutta sen ei missään nimessä pitäisi olla edellytys osallistumiselle. Kulttuuri kuuluu kaikille. En inhoa mitään niin paljon kuin ihmisiä, jotka tulevat kulttuuritapahtumiin vain näyttäytymään ja keskittymiskyky itse teokseen on sitten just tätä luokkaa, että ehditään vain keskittyä jonkun satunnaisen ihmisen pukeutumiseen ja sitten vielä vuodatetaan siitä netissä. Olisi senkin energian voinaut paremmin käyttää.
ap ei olisi varmaan muutoin huomannut (eikä missään tapauksessa tuhlannut energiaa toisiin kuuntelijoihn/katselijoihin), mutta kun tämä kyseinenkin herrasmies potki mennentullen nilkkaan niin pakosta huomasin...Olen samaa mieltä; kulttuuri kuuluu kaikille, mutta olen lähes 100% varma, että jokaiselta löytyy sopivampaakin päällepantavaa.
hiukan kun Suomessa esiintyi ulkomainen artisti, joka tosin kaiketi lämmittää lähinnä 60-luvulla nuoruutensa eläneitä ihmisiä. Porukalla oli suoraa housua ja aitoa helmeä.
Artistin kotimaassa hänen keikoillaan on vähän rokimpaa kansaa.
mutta pääsääntöisesti ei arkiasussa. Kyseinen tapahtuma ei todellakaan soveltunut urheiluvaatteiden käyttöön... :( Siitä olen pahoillani, sillä esiintyjät olivat upeita ja heitä sekä tilaisuutta yleisestikin olisi voinut kunnioittaa oikeanlaisella pukeutumisella.
taikka sitten sillä ei ole juhlapukua.
Olen sitä mieltä että jos aikoo mennä johonkin juhliin tai juhlalliseen tilaisuuteen , niin ensin on hankittava siistit vaatteet.
Ko. tyyppi nyt ei ollut niin orientoitunut tohon pukeutumispuoleen. Tuskin se kaataa kenenkään maailmaa, jos jotain kuvitteellista etikettiä jätetään noudattamatta, eikä artisti varsinkaan ehdi miettiä, missä kledjuissa yleisö on.
"No emmää ainakaammitää juhlavaatteita laita, kyä puhtaat tennissukat saa riittää!"