miten saan poistettua tuon "oletuskirjoituksen"
Kommentit (13)
Mitäs siulla lukee tän selainruudun yläreunassa? Firefox, explorer...?
kuinka poistan sivuhistorian. kotona sen osaisin.. ap
ollaan. sain poistettua sivuhistorian eli millä sivuilla käyty. mutta en tota otsikon "oletuskirjoitusta" mikähän se sitten olis??
olen poistanut kohta kaiken mahdollisen. mutta toi ei onnistu. Kun alan kirjoittamaan vaikka p:llä alkavaa otsikkoa niin se näyttää kaikki vanhat P.llä alkavat aloitukseni- tyyliin panin ukkomiestä. auttakaa pliis!
vanhat panojutut näkyvät kaverin koneella?
oletko kokeillut sulkea selainta ja käynnistää uudestaan? Jos ne häviäis silleen..
Yksi tapa on myös käyttä deletenäppäintä eli kun se alku tulee näkyviin, deletoit sillä. Joutuu vaan käymään kaikki kirjaimet läpi eli hitaampaa
Mulla oli kanssa sama ongelma. Mä kävin läpi kaikki aakkoset kirjain kirjaimelta eli paina otsikkokentässä ensin kirjainta a, sitten kun alle aukeaa niitä a:lla alkavia otsikoita niin mene nuolinäppäimellä vuorotelle joka otsikon päälle ja paina delete. Tee sama joka kirjaimen kanssa.
kun alan kirjoittamaan otsikkoa niin mulla näkyy kaikki vanhat otsikot, jotka alkaa samalla kirjaimella. En haluaisi, että ne näkyy, kun en ole omalla koneella. Kaikki panojutut ja muut vanhat huomasin näkyvän, auttakaa siis!