Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoitan päiväkotiin lasten hoitoajat niin että niissä on kaupassa käynti-vara.

Vierailija
07.08.2011 |

Iltapäivästä ilmoitan 45 minuuttia myöhemmän hakuajan, mitä työmatkoihin menisi. Käyn kaupassa ennen lasten hakemista.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin se on sitten varmaan itsekin tehtävä.

En mä tahdo että joku tulee tänne raportoimaan mun välillä huonosti käyttävistä lapsista kaupassa. Ei niitä nyt sit enää voi ottaa mukaan kauppaan. Kotiin taas ei voi jättää, kun joku tekee ls-ilmoituksen, autossa niitä ei voi pitää kun joku törmätä autoon parkkipaikalla.

Palstan vika.

Vierailija
2/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos sun asiakkaas pidättelis sua töissä aina 45 min. yliaikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kävin ennen liian usein. Nykyään käydään kaupassa kahdesti viikossa. Yleisimmin maanantaisin ja torstaisin. Meni kyllä harjoitellessa aikaa että osasi oikeasti suunnitella seuraavan kolmen-neljän päivän ruuat ja leivän ja maidon kulutuksen. Alku aikoina pakastin pelasti usein, mutta kun sinnikkäästi piti kiinni siitä niin alkoi pikku hiljaa toimimaan.

Välillä oon suunnitellut että tilataan ruuat vaan netistä. Meidän alueella Alepa vain on ainut joka toimittaa kotiin ja niiden valikoimat ovat liian pienet.

Ajattele nyt mitä kaikkea muuta mielenkiintoisempaa voisit tehdä kuin kuluttaa 45 minuuttia päivässä kauppa-asioihin?

Vierailija
4/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa joka arkipäivä?

Minä käyn lauantaina ostamassa koko viikon ostokset. Sitten tiistaina ja tarvittaessa torstaina lähi-Siwasta hakemassa maitoa ja vihanneksia. Sinne lapsetkin voi tulla, kun paikallisen tehtaan työntekijätkin tulee sinne suoraan töistä. On kuulkaa lasten kuraiset vaatteet aika pientä niiden mustien miesten joukossa. ;) Ja aikaa menee viisi minuuttia, joten kukaan ei ehdi hermostuakaan.

Vierailija
5/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset menevät nukkumaan noin klo 21, joten monesti kipaisen kauppaan klo 19.30 ja ehditään kotiin vielä iltatoimiin. Kaupassa on vähemmän asiakkaita ja lapsetkin ihan ok, kun on maha täynnä ja pieni väsy alkaa painaa.

Mulla on epäsäännöllinen työaika ja teen paperitöitä vielä niiden varsinaisten töiden jälkeen, joten periaatteessa voin tehdä saman eli käydä kaupassa, ennen kuin haen lapset ja hoidan niitä muita hommia sitten esim. illalla myöhään. Mieluummin teen kuitenkin toisin päin.

Vierailija
6/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla tuhraantuu 45 minuuttia kauppareissuun 5 x viikossa?

Vierailija
7/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kertonut, että olen töissä 7.00 ja 17.15 välisenä aikana vaihtelevasti. Aamulla en tiedä, miten pitkäksi päivä venyy. Koska asia tuntui kovasti rasittavan henkilökuntaa, ryhdyin soittamaan aina lounasaikaan kertoakseni, koska tänään olen tulossa lasta hakemaan. Ja varmistussoitin uudestaan kahvitauolla. Jostain syystä hoitajat eivät pitäneet tästä systeemistä. Samalla kun halusin rupatella lapsen kanssa :-).

Vierailija
8/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn kampaajalla, postissa, yms. omilla asioilla, joita en halua kitisevien lasten kanssa hoitaa. Joskus jään työpaikalle surffailemaan ja tekemään nettiostoksia.

Vierailija
9/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäit just eläkkeelle.

Vierailija
10/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin aina keskustaan kauppoihin kuljailemaan työpäivän jälkeen. Pääsin klo 15 ja lapsen menin hakemaan klo 16.

Päiväkotiin tietenkin ilmoitin että työaikani on 15.30 asti.

Vierailija
11/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen ulkoilla lapsen kanssa, niin annoin lapsen olla päiväkodissa niin kauan että olivat ehtineet pihalle ja ainakin pukea valmiiksi.

Sitten suoraan kotiin ja loppuilta sisällä vaikka videoiden voimalla.

Vierailija
12/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites on kesä mennyt? Oletko nähnyt lapsiasi ollenkaan?

Vierailija
13/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten isä ei aiemmin ehdi. Minä en lapsiani päivähoidosta suostu hakemaan, vaikka voisin hakea ne jo klo 15 tai 16.

Vierailija
14/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässä ja on ollut eilisestä asti täällä hoidossa? Isompaa näen varmaan tunnin sisällä, kun tulee mökiltä.

Vierailija
15/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan värjään hiuksia ja surffailen netissä koko päivän.

Vierailija
16/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ilmoitti että 8-17, se pääsee töistä vasta 16.45.

Vierailija
17/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelin että meni linja-auto nenän edestä ja seuraavaa ootellessa kävin kaupassa. Joo, vaikka kaikki bussit meni Tuiraan, mut päiväkodin viereen vain 4 eri bussilinjaa. Kuka nyt merikoskenkadulta kävellä viitti.

Vierailija
18/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelin että meni linja-auto nenän edestä ja seuraavaa ootellessa kävin kaupassa. Joo, vaikka kaikki bussit meni Tuiraan, mut päiväkodin viereen vain 4 eri bussilinjaa. Kuka nyt merikoskenkadulta kävellä viitti.

Lidliinkin on jopa 200-300 metriä. Olitpa reipas.

Vierailija
19/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kävin keskustan Anttilan ruokakaupassa ennen lapsen hakemista tai Lindexillä ja Kappahlissa valikoiman tarkastamassa.

Vierailija
20/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiennytkää että Psykis on oululainen.. Liekö naapurista ihan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän