Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen kulissiliittoja

Vierailija
07.08.2011 |

Miten kenenkään pää kestää sellaista, ei mitään tunteita toista kohtaan? odotellaan ehkä että lapset lentää pesästä ja sit on mun vuoro elää?? eikö siinä mene oma elämä ihan sivu suun?

Mistä he löytävät sisältöä päiväänsä....

Ja näitä perheteattereita on paljon!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on varmaan kulissiliitto... Mun mielestä ihan vaan pikkulapsiperheen arkea. Ei paljon jää aikaa ja energiaa tunteilla. Aamulla aikaisin töihin ja illalla kun saa lapset unille, niin itseäkin väsyttää niin paljon, että tulee vaan nollattua koneella tai telkkarin ääressä. Toki tehdään paljon juttuja muuten yhdessä, mutta ihan arkijuttuja, ei me tuolla kaupoissa halailla ja suukotella tai jos käydään lasten kanssa kaupungilla. Eli perheteatteria :D Hah, kyllä meillä on tunteita, mutta tällä erää ne jää vähän varjoon kaikelta muulta, odotellaan, että lapset kasvaa ja pärjää edes ulkona itsekseen.

Normaali lapsiperheen arki on aivan jotain mutta kuin kulissiliitto.

On aivan eri juttu että on tunteita mut niitä ei ehdi näyttämään kuin että niitä ei ole lainkaan, ja puolisot elävät pääosin omaa elämäänsä

Vierailija
22/24 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe siinä mitään väärää. Eikö jokaisella ole oikeus valita onko puolisonsa kanssa sen ihanien sinisten silmien takia vai hopeanharmaan audin takia?!

Jos kympikin on suht tyytyväinen niin mikä on se ongelma je kenellä se on?

Jokaisella on siihen oikeus. Muiden kulissiliitto ei tietenkään ole kenenkään muun ongelma, mutta aika usein ne kulisiliitossa elävät nimenomaan EIVÄT ole tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeita paratiiseja lapsille!

Vierailija
24/24 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeita paratiiseja lapsille!

Mut ei ole lasten etu vanhemmilla on riitaisa tai muuten hankala suhde! vaikkakin sitä taloudellista hyvää olis hieman enemmän tai koti isompi.

Itse eronneena tiedän sen miten oli kiva katsoo kun lapset lähti pihalle uudehkosta omakotitalosta kun vanhemmat riiteli...

Nyt ei tartte lähtee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan