mistä työmotivaatio?
työt alkavat taas ja kukaan ei voi uskoa millaista pakkopullaa se on. kuinka vain haluaisin jäädä kotiin. muutenkin olen erittäin ongelmainen ihminen, eli esim. masennusta, epäsosiaalisuutta, sosiaalisten tilanteiden pelkoa, muita pelkotiloja, esim. epäonnistumisesta, ym. työpäivä on aina järjettömän kova ponnistelu, olen henkisesti aivan loppu jokaisen päivän jälkeen. vapaa-päivinä en todellakaan jaksa evääni liikauttaa, makaan sohvalla apaattisena kaikki vapaa-ajat.
näen painajaisia töistä lähes joka yö, aamuisin avaan silmät huonosti nukutun yön jälkeen ja tuntuu kuin en olisi levännyt sekuntiakaan.
ja kyllä, tätä hirvittävää ponnistelua tämä on ollut aina. osaltansa se johtuu todella noista ongelmistani. (ja nämä ongelmat johtuvat monista eri syistä, aina varhaislapsuudesta lähtien)
en haluaisi olla tälläinen, tai tuntea näin, haluan olla reipas ja aktiivinen mutta pelot saavat minut käyttäytymään näin.
ja ratkaisu ei ole, että vaihda työpaikkaa, kuinka monta työpaikkaa olen jo käynyt kokeilemassa ja luovuttanut, kun olo on vaan mennyt niin pahaksi.
henkisen huonon olon lisäksi oireilen fyysisesti.
tää on niin rankkaa.