Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin väsynyt näihin kotitöihin...

Vierailija
07.08.2011 |

Mies tekee murusia sieltä täältä, mutta koko se kokonaisuuden hallinta jää minulle. Eli jos pestään pyykkiä, mies voi kyllä viikkailla niitä kasoiksi sinne tänne, mutta mitään ei vie paikalleen asti ja ne kasat sitten hajoaa mikä minnekin.

Laskujen maksu on minun kontollani eli jos en minä maksa, se keko vain kasvaa työpöytäni kulmalla.

Keittiössä tekee, mutta sielläkin sörkkii sitten kaiken ihan minne sattuu, vaikka olisin juuri käyttänyt kolme päivää paikkojen järjestelemiseen!

Lasten vaatteista ei erota sen vertaa, että näkisi kenen ne ovat. Siitä nyt puhumattakaan että veisi ne kaappiin.

Lastenhuoneiden siivous tarkoittaa hänellä sitä, että karjuu lapsille: Siivotkaa, siivotkaa! ja nostelee sitten kaiken lattialla lojuvan tasoille ja pöydille ja sängyille. Josta ne levitetään tasan heti takaisin lattialle.

Nyt lapselta tippui vaatteita portaille. Seurasin neljä päivää, nostaako mies ne edes ylös siitä. No eipä nostanut.

Meillä käy siivooja kahden viikon välein ja hänelle on sovitut työtehtävät. Ja nyt kun rähjäsin kotitöistä, mitä mies tekee? Hän tekee niitä hommia, jotka on jo sovittu siivoojalle. Eli maksamme töistä jotka mies jo teki, sen sijaan että olisi tehnyt jotain mitä ei siivooja hoida!

Raivostuttavinta on se, että minä myös vielä tienaan enemmän, enkä voi vähentää töitäni, koska miehen pitäisi sitten tienata enemmän.

Eli tuntuu että olen putkettomassa työleiriä, jonka loppua en näe.

ARGH!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delegoi se hälle ja tee itse ne mitkä pitää mennä juuri niin kun itse haluat.

Vierailija
2/4 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä, että jonkin pitäisi mennä niinkuin minä haluan, vaan että noita nyt ei vaan hoitaa noin.

Ei ole mitään järkeä pyöriä viikkailemassa pyykkiä kekoihin ympäri huushollia, kun ne leviää sekaviksi sotkuiksi puolessa tunnissa. Ne pitää panna kaappiin!

Eikä niitä tavaroita voi lyödä kaappeihin tyyliin "jauhopussi vuokahyllyyn", koska sitten sieltä ei löydä enää mitään!

Ja lastenhuoneissa on selkeät paikat kaikille. En saa lapsiakaan laittamaan tavaroita niihin, jos ei isänsäkään viitsi.

Enkä jaksa tehdä 80 % kotitöistä vain koska kukaan muu ei viitsi tehdä niitä kunnolla. Ja sen lisäksi sitten vielä 150 % töistä koska kukaan muu ei tienaa, kuluttaa vain.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä teen osa-aikatöitä ja kotihommat, mies vähättelee kaikkea tekemääni, mutta sotkee kyllä sujuvasti, kun olen työvuorossa.

Vierailija
4/4 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi roikut urpossa miehessä