Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenvaatteista!

Vierailija
07.08.2011 |

Missä saisin myytyä eteenpäin??? Huutiksessa ei mene kaupaksi tai jos menee niin tilanne on +/- 0e sen jälkeen kun kaupat on tehty. Lisäksi minulla ei ole aikaa käydä joka päivä netissä... Huoh. Tori.fi ja keltainenpörssi ei mene kaupan... apua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat, etkö saanut myytyä käytettyä tuotetta samaan hintaan kuin uutta? Vai mikä siinä huutismyynnissä on ongelma? En minä käy joka päivä kyttäämässä huutiskamojani, pistän myyntiin ja vastaan kysymyksiin (menee se 5 min. kun tarkistaa sähköpostit). Jos ei mene kaupan, sulla on väärä hinta, huonosti kootut paketit, huonot kuvaukset, huonot kuvat tms.

Vierailija
2/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hintahan siinä on tuolla nettiin tuotteiden laittamisellakin. Jos vaatteista ei kerta kaikkiaan saa mitään, niin miksi turhaan nähdä vaivaa?

Sulla on ehkä liian korkea lähtöhinta tai huonokuntoisia rytkyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollu korkeat hinnat ei. Mutta tyhmyyksissäni en laskenu lähetyspakettia (siis sitä kuorta) missä lähetän vaatteen. 2.5 e oli paketin hinta ja meni kaupaksi, mutta kun pelkkä kuori maksoi 1.75 ja jäi itelle maksettavaksi niin...

Huoh, ja jotenkin se, että tilille pamahtaa 2.5e vaatepaketista, ei oo ollenkaa sama ku 2.5 e käteisenä.

Mulla on 3 alle 3v lasta ja 3-vuorotyö, mulla ei oo aikaa kuluttaa netissä edes 2 x viikko... enkä jaksa... Huoh...

Mutta nuosta vaatteista pitäis päästä eroon..

Vierailija
4/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitää sielläkin käydä välilä järjestelemässä niitä vaatteita pöydällä..

Ehkä paras vaan laittaa johonkin keräykseen.

Vierailija
5/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. MLL:n lastentarvikekirppikselle,

jossa ollaan 2-3h ja myyntipaikka on edullinen

Vierailija
6/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku ei oo edes lähimain sitä kirpparia missä myydä... Se jo olisikin helppoa. helpompaa ku istua netissä.

Vierailija
7/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojille koosta 60-86cm, niin sisä ku ulkovaatteita.

Tytön, ad 80cm asti. Niin sisä kuin ulkovaatteita.

kaksi kaapillista täynnä pieniä vaatteita.

Vierailija
8/8 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim 68 - 74 - 80 tytöille.

Laitan hinnan alhaiseksi, esim 50 senttiä ja korotus 50 senttiä. Ne mitkä eivät mene kaupaksi laitan osta heti 2 euroa ja parin kerran jälkeen lähes kaikki on aina mennyt.

Monta kertaa on mennyt kaikki kerralla.

Kerään aina kasan ja kun tulee 50 täyteen, laitan ne kerralla.

Postimaksut ovat aina iso osa ja kun on osta heti kauppoja, monta kertaa 1 ostaja voi ostaa paljon.

Lopeta HETI ne postin pakettien ostamiset, järkyttävän hintaisia.

Sä voit laittaa menee vaikka muovipussissa, hedelmäpussissakin, jos laitat tuplasti päälle.

Mä kerään aina kirjekuoret, siis isommat + muut paketoinnit. Olen kotona, mutta ollessani töissä sain kerättyä ison kasan ja en usko että mun täytyy ikinä enää hankkia lisää. En vaan osaa heittää niitä isoja kuoria roskiin.

Älä ota liian isoa urakkaa, esim 4 krt vuodessa toi 50 kpl. Jos nyt on paljon, kuvaa samantien 100 kpl ja huomaat kuinka tilaa tulee, ehkä innostut ottamaan saman urakan vaikka joulukuussa uudestaan.

Tosiasia on jos sulla ei ole kirpparimahdollisuuta ja rahaa haluat, ei vaihtoehtoja hirveesti ole.

Mä olen tienannut huutiksessa tänä vuonna n tonnin ja kauppoja on 60 kpl.

Älä ota paineita vaan pikkuhiljaa hyvä tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän