Lopetin FitLinen, mitä tilalle?
Käytin FitLinen vitamiineja monta vuotta, mutta nyt jouduin rahapulassa lopettamaan tilauksen. Onko muita lopettaneita? Kiinnostaisi tietää, mihin lisäravinteisiin olette siirtyneet. Tai ylipäätään mitä muut ihmiset käyttävät. Kuinka pidätte huolen, että kehonne saa kaiken tarvittavan?
Tiedostan, että vitamiinilisät eivät D-vitamiinia lukuun ottamatta ole välttämättömiä. Oma ruokavalioni ei aina ole ihan täydellinen ja haluaisin kuitenkin varmistaa vitamiinien saannin etenkin näin flunssakaudella. En haluaisi saada aspartaamia tms. haitallista kehooni tuotteiden mukana.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki verkostomarkkinointituotteet on ylihintaista ja usein myös humpuukia.
Totta. Tämänkin kuukausitilauksen hinta alkoi mennä yli kipurajan. Tuotteeseen olen ollut tyytyväinen, mutta nyt tosiaan mietin edullisempia vaihtoehtoja. Muistan myös, että aikoinaan kesäisin kuivatin esim. nokkosta ja lisäilin sitä talvellakin puurojen yms. sekaan. Lopetin sen sitten noiden tuotteiden käytön aloitettuani kun pelkäsin, että tulee liikaa kuormitusta maksalle, tai jotain Nyt tosiaan rahapulassa tuntuu ihan järjettömältä, että puskasta saisi ilmaiseksi ravinteita, mutta olen vuosia tilannut niitä jostain Saksasta 🙄
-ap
Kuivatut kärpäs sienet korvaa lääkityksesi
Fitlinen suosio on varmasti laskenut kovasti ja ihmiset irtisanoneet tilauksia. Olen itsekin lopettanut. Mun kaveri joka aiemmin vuodesta toiseen jaksoi puhua niitten sokerilitkujen ylivertaisuudesta ei enää yhtään markkinoi niitä. Kaikki on nykyisin kallista mutta mua ärsyttää myös verkostomarkkinointi ja kestotilaukset, joten lopetin.
Osta kaupasta joku laadukas nestemäinen monivitamiini ja syö terveellisesti. Verkostotuotteet on niin kalliita ja huipulla muutamat samat ihmiset kerää rahat vuodesta toiseen. Muut ovat vain maksajia.
Vierailija kirjoitti:
Fitlinen suosio on varmasti laskenut kovasti ja ihmiset irtisanoneet tilauksia. Olen itsekin lopettanut. Mun kaveri joka aiemmin vuodesta toiseen jaksoi puhua niitten sokerilitkujen ylivertaisuudesta ei enää yhtään markkinoi niitä. Kaikki on nykyisin kallista mutta mua ärsyttää myös verkostomarkkinointi ja kestotilaukset, joten lopetin.
Luulen, että maine meni täällä Suomessa silloin niissä kohuissa. Enpä itsekään ole enää aikoihin kertonut kellekään käyttäväni. Tuntuu, että PM:n markkinointi ainakin on aika velttoa tällä hetkellä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Osta kaupasta joku laadukas nestemäinen monivitamiini ja syö terveellisesti. Verkostotuotteet on niin kalliita ja huipulla muutamat samat ihmiset kerää rahat vuodesta toiseen. Muut ovat vain maksajia.
Okei, kiitos! Itsekin mietin, että jokin nestemäinen voisi olla hyvä vaihtoehto. Tietty ihan apteekistakin voisin käydä kysymässä.
-ap
Tokmannin hyllystä tai marketista löytyy ihan hyvät kaikki. Luet vaan ne pikkutekstit. C-vitamiini kannattaa "ottaa" esim. hapankaalista.
Kokeile vaikka Mivitotalia. Sehän on varmasti markkinoiden monipuolisin nestemäinen monivitamiini. Joskus valittu vuoden terveystuotteeksikin.
Hapankaali on hyvä. Korvaa maitohappobakteeri kapselit ja tuotteet. Saa siitä luonnollisesti hyvät bakteerit.
Luulen, että maine meni täällä Suomessa silloin niissä kohuissa.
-Monesti käy verkostopuolella niin että lopulta markkinat kyllästyvät. Kasvaa ei voi loputtomiin. Eikö liikevaihto ollut jotain 21 miljoonaa, nyt enää reilu 7. Fitlinestä tuli paljon kriittisiä kirjoituksia ja sen jälkeen näytti että myynti alkoi laskea.
Ei ainakaan mitään verkostomarkkinoinnin tuotteita, tuossa hyvä video lisäravinteista.
"Kilo sokeria."
Fitline myyjät kertovat että ravinteet tarvitsevat sokeria imeytyäkseen. Sokeri kuljettaa ravintoaineet soluille ja korvaa säilöntäaineet tuotteissa. Patentoitu NTC kuljettaa ravintoaineet sinne missä niitä tarvitaan, silloinkun niitä tarvitaan, aina solutasolle saakka. Mä uskoin tähän joskus.
Kaikki verkostomarkkinointituotteet on ylihintaista ja usein myös humpuukia.