Seksiä viimeksi maaliskuussa ja lähdin pe-iltana terassille
Mitään ei yhdenkään miehen kanssa tapahtunut.
Eikä oma mieheni todennut mitään "olehan nätisti" tms kun lähdin.
Jotenkin ei vana enää mene sen piikkiin tuo ettei hän kuulema ole yhtään mustasukkainen, se tunne ei kuulema kuulu parisuhteesen missä luottamus pelaa.
Ja mies siis halunnut seksiä viimeksi maaliskuussa.
Kommentit (16)
Minä kuulin taas juuri naiselta, että minkäälainen mustasukkaisuus ei kuulu toimivaan parisuhteseen. Mielestäni tunne on taas normaali ja kuuluu rakkauteen.
Aika aggressiiviselta vaikutat, kun tarkoitus oli vaan olla sinun puolellasi. t.2
Sittenkö en olisi jos hän olisi jotakin (muuta kuin toivottanut hauskaa iltaa) sanonut lähtiessäni?
ap
ja parisuhde niin mitä sä itket sitä että mitään ei tapahtunut perjantaina kun olit vapaalla..?
En ymmärrä miten se voi olla huono asia että miehesi luottaa sinuun eikä ole mustasukkainen turhasta, vaan antaa sinun mennä rauhassa nauttimaan illastasi.
Ja se että seksiä on vähän, niin siihen nyt voi olla miljoona syytä.
Toin vain yyhden (epä)kohdan suhteessamme esille.
Perusteletko tuon miksi olen mielstäsi itsestäänselvyys miehelleni ja miksi se tuli tuosta avauksestani sinulle mieleen?
Eikös jokainen pitkässä vakituisessa parisuhteessa oleva ole jollakin tasolla ns itsestäänselvyys toiselle?
ap
että toinen on aina siinä vieressä, joten väkisinkin on jossain määrin itsestäänselvyys. Mielestäni se menee liian pitkälle siinä vaiheessa, jos ei näe puolisoa enää romanttisessa mielessä, vaan ainoastaan kämppiksenä, lasten äitinä tms. Parisuhdetta pitää vaalia ja tämän miehesi on ilmeisesti unohtanut.
Ja tuosta mustasukkaisuudesta... ei toki sairaalloisen mustasukkainen tarvitse olla. Mutta itse ainakin sanon miehelleni ihan leikillään, että "olehan sitten kunnolla", jos hän on lähdössä ulos. Ja mieskin tekee joskus samaa. Siitä tulee kiva olo, joten ymmärrän miksi harmittaa jos miehesi ei koskaan tee niin. t.2
Perusteletko tuon miksi olen mielstäsi itsestäänselvyys miehelleni ja miksi se tuli tuosta avauksestani sinulle mieleen?
Eikös jokainen pitkässä vakituisessa parisuhteessa oleva ole jollakin tasolla ns itsestäänselvyys toiselle?ap
ap
Seksittömyys (ymmärrän) vai se, ettei miehesi osannut sanoa oikeita sanoja lähtiessäsi (en ymmärrä)?
Tuohan on perinteisin keino katkaista suhde kun nainen ei osaa itse olla haluamassa seksiä vaan odottaa että mies tekisi kaiken.
Minä kuulin taas juuri naiselta, että minkäälainen mustasukkaisuus ei kuulu toimivaan parisuhteseen. Mielestäni tunne on taas normaali ja kuuluu rakkauteen.
Sinulle siis sanotaan kun poistut kotoa: Ole sitten kunnolla!
Oletusarvonahan on tuossa että puolisosi ei luota sinuun ja se on sinusta ok?
Minä luotan mieheeni täydellisesti ja hän minuun ja suhtaudumme toistemme menoihin normaaleina elämän ilmiöinä, emme tilaisuuksina pettää.
esimerkiksi sanon "ole kunnolla"?
En todellakaan tee niin. Mutta normaaliin rakkauteen kuuluu myös terve annos mustasukkaisuutta, eikä se tee ihmisestä vielä Ibrahim Shkupollia.
Sinulle siis sanotaan kun poistut kotoa: Ole sitten kunnolla!
Oletusarvonahan on tuossa että puolisosi ei luota sinuun ja se on sinusta ok?
Minä luotan mieheeni täydellisesti ja hän minuun ja suhtaudumme toistemme menoihin normaaleina elämän ilmiöinä, emme tilaisuuksina pettää.
parisuhdetta. Minä en koskaan käske miestäni olemaan kunnolla, minusta on ihan itsestäänselvää, että hän on, samoin minä. Hän voi luottaa minuun, riippumatta siitä, milloin seksiä on viimeksi ollut.
esimerkiksi sanon "ole kunnolla"? En todellakaan tee niin. Mutta normaaliin rakkauteen kuuluu myös terve annos mustasukkaisuutta, eikä se tee ihmisestä vielä Ibrahim Shkupollia.
Sinulle siis sanotaan kun poistut kotoa: Ole sitten kunnolla! Oletusarvonahan on tuossa että puolisosi ei luota sinuun ja se on sinusta ok? Minä luotan mieheeni täydellisesti ja hän minuun ja suhtaudumme toistemme menoihin normaaleina elämän ilmiöinä, emme tilaisuuksina pettää.
Osaamme molemmat näyttää toisillemme muilla tavoilla että toinen on arvokas ja ihana. Kuin kieltämällä "leikillään" sellaisia asioita jotka ovat itsestäänselvyyksiä suhteessamme.
että toinen on aina siinä vieressä, joten väkisinkin on jossain määrin itsestäänselvyys. Mielestäni se menee liian pitkälle siinä vaiheessa, jos ei näe puolisoa enää romanttisessa mielessä, vaan ainoastaan kämppiksenä, lasten äitinä tms. Parisuhdetta pitää vaalia ja tämän miehesi on ilmeisesti unohtanut.
Romantiikka kuuluu parinmuodostusvaiheeseen.
niin siitä huolimatta, kun toinen lähtee viihteelle annetaan pusut ja sanotaan esim. ooppa imhisiksi:)
Ei olla toisistamme mustasukkaisia se on nyt vaan sanontatapa meillä.
Jos kerran miehesi ei halua kanssasi seksiä, niin ei varmaan osaa kuvitella että kukaan muukaan haluaisi.
Haluatko ap itse sitten seksiä miehesi kanssa?
Oletko kysynyt miksei hän halua?
Keskustelun paikka.
Ja mikähän Mies ei pyydä vaimolta seksiä maaliskuusta? Elämä on liian lyhyt tälläiseen. Myöskin normaalin hormoonitason omaavan naisen terveydentaso kärsii. Jos miehel ois rakastajakin niin mitenkö tyhmää on antamatta seksiä oikealle vaimolleen Näin Kauan? Antaisi vaan naisellekin mahdollisuuden Nauttia ja ELÄÄ. Epäilen että toi mies kompensoi seksitöntä ikuisuutta joillain kultasormuksilla. On vaan niin itsekäs, ja ajattelee VAIN ITSEÄÄN. Ap, sinullakin siinä tapauksessa on Oikeust ajatella terveyttäsi. Elämä on vaan liian lyhyt. Jätä se mies, tai löydä rakastajan.
Tuohan on perinteisin keino katkaista suhde kun nainen ei osaa itse olla haluamassa seksiä vaan odottaa että mies tekisi kaiken.
Sittenkö en olisi jos hän olisi jotakin (muuta kuin toivottanut hauskaa iltaa) sanonut lähtiessäni?
ap