Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutiksessa tapahtui

Vierailija
07.08.2011 |

Multa huuto päättyi perjantaina klo 12. Mulla on automaattinen viesti, jossa lukee tilinumero.

Tulin kotiin klo 15, jotta kerkeisin vielä postiin tarvittaessa. Oli hyvin monta viestiä, jossa kysyttiin tilinumeroa.

Onko automaattivastaus niin hankala lukea ? No, laitoin viestin uudestaan ja kahdelta tuli sama " anna se numero ". Ei kun tikulla vääntämään ja nyt sitten toinen näistä maksoi liian vähän. Huusi 2 tuotetta ja maksoi 20 euroa liian vähän. Oikeesti !

Tuli kyllä fiilis miten toinen pärjää oikeassa elämässä kun ei osaa lukea viestiä, kun saa uudestaan ei osaa sittenkään, osaa käyttää vain käskymuotoja esim tee, lähetä heti jne ja ei osaa laskea yhteen kahta yksinkertaista summaa tyyliin 20 euroa + 35 euroa.

No, onneksi osaan laittaa tilinumerot ja ilmoittaa summa on liian pieni.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse myyjänä laitan aina just hyvin seikkaperäisesti uudestaan ohjeet jos joku ei ymmärrä vakioviestiä tai osaa itse laskea huutojen yhteissummaa.

Eli laitan ihan että maksa tilinumerolle X huutojesi yhteismäärä ( x +x = xx) ja postikulut X. Eli yhteensä maksat x euroa.

Joillain käsittämättömän vaikeaa ajatella yhtään mitään itse.

Vierailija
2/2 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen ajatellut, että ehkä jotkin sähköpstiohjelmat esim. gmail ovat aika epäloogisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi