Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Univaikeudet ja eri lääkkeitä kokeiltu (lääkkeistä)

Vierailija
07.08.2011 |

Eli aluksi oli imovan joka ei enää auttanut. Vaihdettiin tenoxiin josta uni jotenkin tuli mutta vain pariksi tunniksi. Vaikka ottaisin 2 kpl uni jää muutamaan tuntiin. Nyt lääkäri määräsi levotzinia mutta en saanut sillä lainkaan unta. Mitä ihmettä? Kummastuttaa miksi nämä lääkkeet eivät toimi vaikka olin luullut olevan vahvoja unilääkkeitä? Muilla näistä lääkkeistä kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoista mielestäni... Miksi et saa unta? Itse nukun tenoxilla 20mg, mutta näen kauheasti painajaisia...

Vierailija
2/11 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt avioero päällä ja uniongelmat pahentuneet. Pakko olisi kuitenkin nukkua näiden ongelmien keskellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla imovan auttoi? Onko lapsia? Käytkä töisssä?

t.uneton

Vierailija
4/11 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auta edes "coktail" 30mg opamoxia ja 40mg tenoxia sekä normaalit jo menevät ketipinorit (600mg depot + 200mg ketipinoria, joiden pitäis myös väsyttää), joko nukun tunnin verran tai sitten en laisinkaan. Tästä ei nyt tosiaan ollut sulle hyötyä ollenkaan, itse painin ajoittain siis samojen ongelmien kanssa ja unettomuushan tietenkin pahentaa vaan kaikkia asioita.

Vierailija
5/11 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikään ei auttanut. Sitten siirryin luontaistuotteisiin ja johan alkoi uni tulla ja ei tietoakaan unettomuudesta. Olin kyllä skeptinen luontaistuotteiden suhteen kun olen hoitaja ammatiltani ja pidin niitä ihan höpöhöpö-juttuina, mutta niistä löysin itse avun.

Vierailija
6/11 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys, mutta oletteko yrittäneet kaikki luonnolliset keinot noiden lääkkeiden lisäksi. Siis ihan rentoutusta? Hieronta, sauna, liikunta...? Itse kärisin unettomuudesta ja jouduin hetkeksi osastolle hoitoon, mutta minulla oli onneksi kotijoukot niin hyvät että pystyin jättämään lapseni ja keskittymään hetkeksi vain itseeni.

Vierailija
7/11 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain diapam auttaa unen saamiseen. Sehän ei oikeastaan ole unilääke, mutta se on ainoa mikä minulla auttaa.

Vierailija
8/11 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diapamia ei tosiaan voi käyttää jatkuvana lääkkeenä. Itselläni on vain ajoittaista unettomuutta, jolloin otan 2-3 iltana diapamin.

Vierailija
9/11 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuoire eli näkee valtavasti painajaisia.Aamulla on sitten kauhee olo.Kun olis krapula.Itse olen kuullut kanssa noista luontaistuote kaupan hoidoista mutta en uskalla kokeilla kun on myös epilepsialääkitys;( Olis kiva nukkua joskus yö kunnolla...tulis uni ajoissa ja eikä olis sitä ,että hyörii ja pyörii ja unet tuntuu todellisilta;(((

Vierailija
10/11 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä diapam on hyvä lääke, sitä vaan enää harvoin määrätään. Itse käytän vanhoja diapamejani ja ne toimii todella hyvin. Olen sen verran hysteerikko, että en uskalla käyttää edes kahtena päivänä peräkkain tuota, mutta jos tilanne on hankala niin yhden kerran ottaminen on ihan hyväksi.

Vierailija
11/11 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pidempiaikaista apua. Oletko kokeillut melatoniinia? Sitä saa lääkärinmääräämänä vain Yliopiston Apteekeista. Siitä oli yllättävän hyvä lisäapu, mutta sekään ei auta kaikkia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi