G: Mikä on mielestäsi miesten seksikkäin ammatti?
ja vie sinulta jalat alta. Riittääkö pelkkä uniformu, se että mies on taitava käsistään vai kenties oletko myyty, kun pukuun sonnustautunut mies saa pääsi pyörälle älynlahjoillaan?
Kommentit (35)
mieshoitsut on vaan niin suloisia :D
Kapeaharteiset pukumiehet (esim. Jyrki Katainen) ovat varmoja erotiikantappajia.
onneksi niitä näkee päivittäin töissä
Mutta se on meillä kotona.
Omaa on tietysti vähän puolueellista kehua, mutta kyllä se seksikästä on. Varsinkin kun on vielä luonnekin kohdallaan ulkonäön lisäksi.
teoreettinen sellainen, ei mikään tavis, vaan huippuälykäs, mielellään sellainen hieman asperger-tyyppinen.
En niinkään uniformun takia vaan siksi, että työ on toisten auttamista ja henkien pelastamista "vaaroista välittämättä" tai inhojen rikollisten saamisesta telkien taaksen.
Olen myös jäävi. Mieheni on poliisi : )
Kuola alkaa valumaan jo pelkästä poliisiauton näkemisestä =D
mutta kirjailija tai yliopiston proffa ovat mielestäni seksikkäitä ammatteja.
nim. arvostaa yläpäätäkin
miehistä. Vielä kun pukeutuu siististi ja on urheilullinen niin se on siinä!
Rööriroopet ja muut puuhapetet amishaalareissaan ei nappaa sitten yhtään.
Se joka arvostaa kirjailijoita ja älykköjä
voisin katsella sitä koko päivän. Mun oma metallimies. Haisee, juu ja on paskanen kun töistä tulee, mutta murrr....
Mutta sellaisia seksyjä miehiä olen tavannut, joissa on sitä jotain ..
-Rakennusmiehet
-Baarimikot
ja
-oma kulta vanhoilla päivillään (yli 40 v.) ensihoitajaksi opiskeleva palomies. :D
Heväri ei taida olla ammatti? ;D Poliisi, palomies, sotilas ( erityisesti merisotilas ) Ja mieshoitsut! Muita seksikkäitä voi joskus löytyä yllättäviltä tahoilta, mm. Seinäjoella on maailman seksikkäin bussikuski. Muistan seurustelumme alkuajoilta, kuinka miehenikin näytti tosi hyvältä työvaatteissaan.
onneksi niitä näkee päivittäin töissä
Lisäksi maanviljelijät ja puusepät on mun suosikkeja.
teologi tai pappi. Tietenkin nuoret versiot näistä...=))
Oman kotikuntani pastoria en todellakaan pidä seksikkäänä, mutta joku vastavalmistunut (esim se telkkarista tuttu nuorisopappi, punatukkainen ja niin naitava)..nam..Olenkohan jollain tavalla kinky? =))
Sellasista, jotka on hyviä käsistään, osaa käyttää kieltään ja panee kun viimestä päivää.
Ammatilla ei väliä.