Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä on mielestäsi miesten seksikkäin ammatti?

Vierailija
07.08.2011 |

ja vie sinulta jalat alta. Riittääkö pelkkä uniformu, se että mies on taitava käsistään vai kenties oletko myyty, kun pukuun sonnustautunut mies saa pääsi pyörälle älynlahjoillaan?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksamies saa pään pyörälle, oman miehen remontoimistakin kiva seurata. Siinä on jotain niin miehekästä ja hottia. ;)

Vierailija
2/35 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu täytyy olla, älykkyys on seksikästä. Yhdistettynä tyylitajuun ja urheilullisuuteen. Usein korkeasti koulutetut urheilevat myös paljon. Ei mitään lihasten pullistelua, vaan kestävyysjuoksua, pelejä yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin keksin aina jotain tekosyitä mennä raksalle, kun nämä ovat hommissa :D Ovat ihan järestään hyvän näköisiä, hauskoja ja rentoja tyyppejä, ja taitavia käsistään. Pukumiehet tai uniformut ei sytytä yhtään.

Vierailija
4/35 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii vain matkan päästä.

Vierailija
5/35 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun musta selvästikin seksikkäin ammatti on "minun esimieheni", mikä mun kulloisenkin esimieheni titteli nyt sitten onkaan. Onnistun AINA ennemmin tai myöhemmin kehittämään jonkun pienen himontyngän esimiestäni kohtaan, vaikka se alkuksi näyttäisi kuinka epätodennäköiseltä...

Vierailija
6/35 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun musta selvästikin seksikkäin ammatti on "minun esimieheni", mikä mun kulloisenkin esimieheni titteli nyt sitten onkaan. Onnistun AINA ennemmin tai myöhemmin kehittämään jonkun pienen himontyngän esimiestäni kohtaan, vaikka se alkuksi näyttäisi kuinka epätodennäköiseltä...

Vierailija
7/35 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaa ;)

Vierailija
8/35 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi ostarilla kulkee pikkarit kuivana kun securitaksia menee.... aah..

muuten ei uniformut sytytä, ei poliisit, ei palomiehet jne.. Vartijoiden jälkeen duunarit on hotteja. Oma mies on myös metallimies, ja rakastan sitä hajua kun se tulee töistä kädet mustana. Hikeä ja rautaa. Kunnolla tehty duunia:)

Vierailija
9/35 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nörtti.

Vierailija
10/35 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta meihellä pitää olla mun....a päättää asioista

Vierailija
11/35 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sellainen todella maskuliininen ja harvinainen ammatti, jossa on jotain alkukantaista lumoa: pelastetaan toisia myrskyissä tai tehdään muuten äärimmäisen vaarallista ja haastavaa hommaa :-) Ei älykkyyskään olisi pahasta mutta tavanomaisuus kyllä!

Vierailija
12/35 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittaa tuonne kaluketjuun :)

Vierailija
13/35 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkäri Silloin keksin aina jotain tekosyitä mennä raksalle, kun nämä ovat hommissa :D Ovat ihan järestään hyvän näköisiä, hauskoja ja rentoja tyyppejä, ja taitavia käsistään.

jo ihan opiskeluaikoina, kun mun pientä opiskelukämppää rempattiin ja sittemmin ihan omissa kodeissani. 6 kodissa käydestäni sähkäristä kaikki ovat olleet aivan huipputyyppejä. Ja ei, en ole sähkärin kanssa naimisissa.

Vierailija
14/35 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi niitä näkee päivittäin töissä

Vierailija
15/35 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehistä. Vielä kun pukeutuu siististi ja on urheilullinen niin se on siinä!

Rööriroopet ja muut puuhapetet amishaalareissaan ei nappaa sitten yhtään.

Vierailija
16/35 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen hilajainen, rauhallinen, älykäs.. pitää olla silmälasit ja vähän reppanan oloinen, niin sitten käyn kuumana.

Vierailija
17/35 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotilas, palomies, poliisi - you name it! Johtuneeko siitä, että isäni oli sotilas ;-)

Vierailija
18/35 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks mulla on ihan oma sellainen :)

Vierailija
19/35 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti!

Vierailija
20/35 |