Mun pitäis mennä lasten kanssa mökille junalla.
Matka kestää 4 1/2 tuntia, suurin osa vanhalla sinisellä junalla ja loput kamalalla heiluvalla Pendolinolla. Hintaa 95 e! O_o
En sano mitään siitä, että tuolla hinnalla pääsi keväällä lapsen kanssa Berliiniin asti... Huh.
Kommentit (7)
Ongelmana vaan se, että mies autoineen on siellä mökillä ja tarkoitus olisi sitten tulla yhtä kyytiä pois. Kyllä varmasti nikotuttaa lipputiskillä tuon maksaminen.
Niin enkä sano mitään siitäkään, että Berliiniin mennessä hintaan sisältyi ruokaisa sämpylä ja juomaa... ap
Harvalla on mökki aseman vieressä.
mies tulee hakemaan meidät sieltä asemalta, mökille vielä jonkin verran matkaa. ap
vai itse junamatka lasten kanssa? Minkä ikäiset lapset? Meillä lapset rakastaa junamatkoja!
vai itse junamatka lasten kanssa? Minkä ikäiset lapset? Meillä lapset rakastaa junamatkoja!
Toinen lapsista sen verran pieni, että leikkitila tai hytti olisi tarpeeseen. Vanhat siniset junat ovat sikapaskaisia ja niissä on todella kypsä matkustaa liikkuvaisen pikkulapsen kanssa. Pendolinoissa tulee minulle matkapahoinvointia, vaikka missään muussa kulkuvälineessä ei tule. :) Että tosi kiva reissu edessä, en tiedä miten viihdytän tuota pienempää, joka ei tosiaan jaksa istua sylissä kuin kolme sekuntia kerrallaan. Niin ja saa maksaa itsensä kipeäksi moisesta riemusta. Ei mulla muuta. ap
Toinen lapsista sen verran pieni, että leikkitila tai hytti olisi tarpeeseen. Vanhat siniset junat ovat sikapaskaisia ja niissä on todella kypsä matkustaa liikkuvaisen pikkulapsen kanssa. Pendolinoissa tulee minulle matkapahoinvointia, vaikka missään muussa kulkuvälineessä ei tule. :) Että tosi kiva reissu edessä, en tiedä miten viihdytän tuota pienempää, joka ei tosiaan jaksa istua sylissä kuin kolme sekuntia kerrallaan. Niin ja saa maksaa itsensä kipeäksi moisesta riemusta. Ei mulla muuta. ap
siis että vain Pendolinossa tulee huono olo, ei missään mussa (ei autossa, laivassa, lentokoneessa...) Matkalle toivotan pitkää pinnaa ja tsemppiä ;)
autolla matkustaminen on paaljon halvempaa.