Täydellinen kyllästyminen seksiin
Olen hieman alle 30v. mies ja ollut yli 10 vuotta parisuhteessa vaimoni kanssa. Olemme tämän 10 vuoden ajan harrastaneet seksiä lähestulkoon joka kerta saman kaavan mukaan. Olen jo moneen otteeseen tästä vaimolleni puhunut, mutta häntä tämä kaavamaisuus ei tunnu yhtään häiritsevän. Hän ei haluaisi muuttaa mitään seksissämme ja onkin kertonut olevansa täysin tyydytetty toimestani. Toisaalta tämä on erittäin mukavaa kuultavaa....MUTTA Itselleni tämä rutiini on aiheuttanut totaalisen mielenkiinnon katoamisen, koska seksi ei tunnu enää yhtään jännittävältä kokemukselta ja ennen seksin aloittamista tietää jo pitkälti etukäteen miten kanssakäymisemme etenee. Eli pähkinänkuoressa samaa puuroa päivästä, kuukaudesta, vuodesta toiseen. Tiedän olevani itse erittäin seksuaalinen, avomielinen ja kokeilunhaluinen ihminen mitä seksiin tulee, mutta en voi pakottaa toista ihmistä uuden kokeilemiseen jos tämä ei sitä halua. Olen muunmuassa ehdottanut kokeiltavaksi kolmatta pyörää ja parinvaihtoakin, mutta mitään lämpeämisen merkkejä ei ole havaittavissa tähän(kään) suuntaan. Olen uskollinen ja rehellinen aviomies enkä aio vaimoni selän takana mitään seikkailuja lähteä toteuttamaan, mutta ei kyllä hirveästi myöskään nappaisi kuvitella olevansa alle kolmekymppisenä (!!!) seksuaalisesti kuollut hautaan asti tästä edellä selittämästäni tilanteesta johtuen... Onko muilla miehillä (tai naisilla) samankaltaisia kokemuksia? Toivon myös ASIALLISIA mielipiteitä aiheesta. Kiitos.
Kommentit (15)
Oletko yrittänyt tuoda seksiin mukaan jotain uutta, leluja tms? Aika järeältä vaihtelulta vaikuttaa tuo parinvaihto-kolmas pyörä-ehdotus. Pyydä häntä joskus vaikka sitomaan silmäsi ja anna vapaat kädet tehdä sinulle ihan mitä haluaa.
Tottakai nuo lelut ym. on ehdotettu heti ensimmäisenä, mutta kun ei niin ei...
"suoraa toimintaa" eli enempiä kyselemättä vaikka sidot kumppanin sänkyyn kiinni ja laitat vibraattorin surisemaan? Siis tietysti pilke silmäkulmassa.
"Voisitko harkita suoraa toimintaa" eli enempiä kyselemättä vaikka sidot kumppanin sänkyyn kiinni ja laitat vibraattorin surisemaan? Siis tietysti pilke silmäkulmassa.
Hyviä ajatuksiahan nuo kieltämättä ovat, mutta kun vaimo ei nimenomaan lämpene noille leluille yhtään ja minä juuri olen tässä normiseksissämme se aktiivinen osapuoli joka suorittaa ja "ottaa" vaimonsa. En tiedä johtuneeko juuri tästä ettei vaimolla ole valitettavaa kun meikäläinen hoitaa kaiken työn...Pitääköhän tässä nyt sitten alkaa lakkoilemaan tai ottamaan yhteyttä (avio)liiton edustajaan ;D
koittanut puhua asiasta. Vaimosi ei ilmeisesti ymmärrä, että vaikka hän tulee tyydytetyksi, sinä kaipaisit vaihtelua. Hänellä saattaa olla kuitenkin joku toteutumaton fantasia, joka voisi avata ihan uusia uria toteutuessaan. Jotenkin kun saisit sen selville... Ei varmaan lakkoon kannata mennä kuitenkaan!
Ja olet varmaan jo koittanut puhua asiasta. Vaimosi ei ilmeisesti ymmärrä, että vaikka hän tulee tyydytetyksi, sinä kaipaisit vaihtelua. Hänellä saattaa olla kuitenkin joku toteutumaton fantasia, joka voisi avata ihan uusia uria toteutuessaan. Jotenkin kun saisit sen selville... Ei varmaan lakkoon kannata mennä kuitenkaan!
Myönnän rehellisesti olevani "vaihtelun" tarpeessa niin seksin kuin ihan eri kumppaninkin suhteen. Minulle on erittäin tärkeää pitää vaimoni tyydytettynä, mutta se alkaa olla itselleni "hieman" ankeaa ja haasteellista kun mieli ei enää ole mukana vaikka alakaveri täydessä terässä olisikin. Mainittakoon vielä tosiaan se, että minulla on ollut kaiken kaikkiaan 2 seksikumppania (siis vaimo mukaanlukien) ja vaimollani ainoastaan minut. Vähäinen "kokemusten" määrä harmittaa minua mutta ei vaimoani. Tämä on varmaan jokin miesten ja naisten erilainen ajattelutapajuttu (???) Ja mitä tulee vaimon fantasioihin niin olen kuulemma kaiken siltäkin osin toteuttanut (todella turhauttavaa tällainen). Olen siis kaiken kaikkiaan aikamoisessa pattitilanteessa, kun mitään en voi itse asialle tehdä ja tulevaisuus tässä näyttää enemmän tai vähemmän huonolta MINUN kannaltani.
mikäli se vaimon tyydyttäminen on sinulle tärkein asia ja vaimo tyydyttyy vain sillä yhdellä tapaa eikä halua muuta. Eihän siinä sitten tosiaan ole mitään tehtävissä muuta kuin jatkaa vaan samaa rataa...
Mutta ehkä sinuna jättäisin nyt ne parinvaihtojutut toistaiseksi unholaan, jos jotain muutosta haluat niin kannattanee pysyä realistisella tasolla. Ja sitten teet jotain sen eteen, että seksielämä muuttuu, lopetat seksin tarjoamisen sillä tavalla joka ei sinusta tunnu miltään, jatkat kuitenkin rouvan viettelemistä ja kiihottamista pikkujutuilla pitkin päivää ettei hän vain vaivu puolestaan haluttomuuteen, ja tarjoat muka huomaamattomasti tilaisuuksia rouvan ottaa aktiivisempi rooli ja kokeilla jotain uutta. Palkitset sitten yritykset tulisella rakastelulla, vai mitä?
Niin tai jos haet täältä palstalta kannatusta sivusuhteelle niin mikäs siinä, itsehän olet elämästäsi vastuussa.
Kuulostaa siltä, että vaimosi on oikeasti tyytyväinen tilenteeseen ja se sinut saa toki pysymään uskollisena..?
Mutta...
Otapas nyt huomioon se, että naisesi on saanut tyydytykdrn vain ja ainoastaan kanssasi. Tilanne on siis positiivinen. Se antaa sinulle mahdollisuuden kokeilla erilaisia variaatioita seksissä. Jos menet miinuksen puolelle, voit aina palata normaaliin seksiin vaimollesi. :)
Ja seuraavalla kerralla kokeilet muuta. Olen samaa mieltä, että kimpat ja parinvaihdot ovat liian extremeä vaimollesi kun ne ovat muutenkin valtaosalle meistä. Mutta roolileikkejä voi kokeilla. Rajumpia otteita. Tuntien hellimistä ilman yhdyntää jne.
Ihan vastaavasta ei ole kokemusta. Mutta siippani on hieman hitaasti lämpiävä ja aloitekyvytön, joten pieni empatian puuskahdus tuli puoleltani. Mutta pettämiseen en suosittele. Fantasioissa toki sen(KIN) voi tehdä.. :)
N35v.
Kuulostaa vähän karulta neuvolta, mutta jospa onkin niin, että hän pitää kiinni puhtoisen kunnon naisen ajatuksesta, eikä siksi tohdu suostua mihinkään muuhun. Kännissä estot vähenevät ja voi ehkä uskaltaa irrotella.
Ketään ei voi pakottaa mihinkään, mutta olisi tärkeää, että (tässä tapauksessa nainen) vähemmän villimpi puoliso tulisi mukaan "kokeiluihin". Jos kaikki tyrmätään niin siitä ei hyvää seuraa... Vielä 5-10 v lisää tuohon, niin alkaa ap:n periaatteet rapautumaan tai vaimo vaihtoon.
Jos seksi on aina saman kaavan mukaan, niin jossain vaiheessa alkaa maistua puulta, vaikka se olisi oikeasti seksi on mukavaa ja nautittavaa. Jos syö sisäfilepihviä koko ajan niin jossain vaiheessa tympii. Välillä voisi maistaa vaikka porsaankyljystä välillä tai vaikka kasvispihviä.
Itse olisin tällä hetkellä tyytyväinen, jos
- vaimon kanssa seksiä olisi päivänvalon aikaan eikä ihan viimeisenä asiana päivän päätteeksi
- välillä olisi erilaisiakin asentoja ihan vaan kokeilun vuoksi, vaikkei se uusi asento sitten olisikaan tajunnan räjäyttävä
- seksiä voisi olla vaikka vaatehuoneessa eikä aina omalla sängyllä makuuhuoneessa
Ei tässä mitään rajumpia fantasioita tyyliin kolmas pyörä, mutta jotain vaihtelua arkirutiineiihin.
-
Avain sana on kai TAAS keskustelu. Koita saada vaimosi tajuamaan, että SINÄ tarvitset jotakin muuta(KIN). Ei kai se voi aikuisen ihmisen olla niin vaikeata ymmärtää, että meillä on kaikilla omat tarpeet ja halut. Ketään ei voi tietenkään mihinkään pakottaa, mutta jokainen valitsee tälläkin tavoin oman tiensä. Siis valitsemalla kokeilemattomuuden ym. tylsyyden seksiin. Ehkä hän on tyytyväinen, mutta jo rakkaudesta toiseen luulisi haluavan myös toisen olevan. Näin ainakin meillä. Toinen toisiamme kuuntelemme ja mistä toinen pitää, sitä yritämme toteuttaa. Rakkaudesta ja rakkaudella.
Itse olin avioliiton alussa melko estoinen ja täysin kokematon, mutta pikkuhiljaa aloin uskaltaa näyttää nautintoa enemmän ja sitä myötä pikkuhiljaa koko repertuaari on laajentunut huomattavasti. Ihan hyvä neuvo oli minusta tuo "juota vaimosi känniin".. :) Joskus alkuaikoina ensimmäiset "rohkeat" teot (suihinotto ym.) tein itse nimittäin pienessä huppelissa ja huomattuani nauttivani/hänen nauttivan sain rohkeutta toteuttaa näitä tekoja selvinpäinkin. :) Pienillä askeleilla.
Mutta tärkein kai olisi saada se vaimosi tajuamaan, ettet ole tyytyväinen. Ja että se aiheuttaa ennen pitkää (luulisin niin) jotakin toimenpiteitä tai saattaa seurata katkeruutta.. eikä sekään kyllä parisuhdetta paranna.
N30
PS. Ei kannata takertua siihen naisten lukumäärään vaan olemaan tyytyväinen, jos saa pidettyä sen yhden tyydytettynä. Siinäpä vasta miehen työ. ;)
Pieni vaihtelu tosiaan virkistäisi, vaikka olen itsekin konservatiivinen. Naiseni saa orgasmin perusyhdynnässä yhdessä tietyssä asennossa ja on tyytyväinen siihen. Lähes kaikki muu on hänestä vastenmielistä. Suuta tai käsiä ei ainakaan tarvitse käyttää. Vakava keskustelu seksin puutteista on viimeinen asia, johon ryhtyisin. Sen jälkeen olisin vain tyypillinen mies enkä enää kaikkein ihanin. Ei pitäisi valittaa, kun seksiä riittää ja siitä saa kiitosta, mutta silti välillä muistuu mieleen aiemmat tyttöystävät.
Ainoa vaihtelu, jonka olen keksinyt, on paikan vaihto. Hotellissa voi pitää verhotkin auki, jos ikkuna on suuntaan, missä ei varmasti liiku ketään. Jotain samanlaista pienen pientä vaihtelua pitäisi kehittää lisää, ettei mene maku kuten ap:lla.
Ollaan oltu noin 12 vuotta yhdessä ja samaa kaavaa mennään. Vaimo on erittäin tyytyväinen seksielämäänsä. Lelut, Sitomiset yms, perusjutut on koluttu ajat sitten lävitse, eikä ne tunnu enää "jännittäviltä", kuten alussa.
Itse olen erittäin avoin kaikille, mitä vaimoni haluaisi, mutta ongelma on siinä, ettei vaimo halua mitään uutta.
huoh....
Suuret kiitokset ajatuksistanne ja mielipiteistänne. Pari saman ongelman jakavaa miestä ja naista ilmoittautui, mutta en ihmettelisi vaikka kohtalotovereita asian tiimoilta olisi paljon enemmänkin...
Ilmeisesti meillä tässä on nyt vaan käynyt sillä tavalla, että seksin suhteen kaksi aivan eri katsantokannan omaavaa yksilöä on onnistunut löytämään toisensa (konservatiivi & liberaali). Tilanne on todellakin erittäin harmittava lähinnä tulevaisuutemme kannalta ja pelkään, että meille käy kuten niin monelle muullekin pariskunnalle, joilta seksi on loppunut lähes kokonaan jommankumman osapuolen mielenkiinnon lopahdettua. Vakavia viitteitä siihen siis nyt jo on olemassa. Siinä vaiheessa kun alakaverillani ei enää asento napsahda niin peli taitaakin olla sitten pelattuna (onneksi ei kuitenkaan vielä).
Jospa sitten seuraavassa elämässä tai seuraavassa emännässä...
AP
fantasiointia seksin aikana? Siis niin että kuvittelet niitä asioita, joita haluaisit tehdä samalla, kun panet vaimoasi?
seksiin mukaan jotain uutta, leluja tms? Aika järeältä vaihtelulta vaikuttaa tuo parinvaihto-kolmas pyörä-ehdotus. Pyydä häntä joskus vaikka sitomaan silmäsi ja anna vapaat kädet tehdä sinulle ihan mitä haluaa.