Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamala tilanne - asunto homeessa??

Vierailija
06.08.2011 |

Ostimme asunnon rivitaloyhtiöstä. Hyvin pian huomasimme että vikaa on: outoa hajua, voimakasta vetoa katonrajasta yms. Pistemäiset lämpötilat paikoitellen talvipakkasilla noin +4 astetta. Eristeitä ei ole juuri lainkaan.

Terveystarkastaja antoi yhtiölle korjauskehoituksen. Sitä ei ole noudatettu, ei myöskään sakkouhkaa. Emme voi itse alkaa korjaamaan epäkohtia, se tulee todella kalliiksi. Olemme totaalisessa kusessa. Yhtiössä pieni sisäpiiri pyörittää kaikkea, isännöitsijä on samassa sakissa (ei tee mitään asioille vaikka vaadittu on). Emme ikinä saa tätä kämppää myytyä, mutta terveys menee kun asumme tässä. Ilmeisesti hometta on, sillä haju leijuu lattianrajasta hyvin voimakkaana. Tyhjästä tuo haju ei kai voi tulla.

Olen aivan epätoivoinen. Olen stressannut niin paljon tästä asiasta, että joudun kohta varmaan lääkitykselle. En olisi koskaan voinut kuvitella että tällaiseen tilanteeseen joudumme. Yhtiö voi näemmä toimia aivan miten huvittaa ilman että asialle voi mitään tehdä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isännöitsijällä on kädet sidotut. se on vaan hallituksen/taloyhtiön palkollinen, se ei voi tehdä mitään ilman määräystä.

Vierailija
2/3 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hallituksen puheenjohtaja. Ei siis käytännössä mitään mahdollisuutta saada asiaa eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isännöitsijä ei voi olla hallituksen puheenjohtaja. Lue finlexisistä as.oy-laista.