Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä antaisin ympäri korvia jos...

Vierailija
06.08.2011 |

kuulisin että oma poika on nimitellyt tyttöjä huoriksi tai muuta vastaavaa halventavaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ne hyvinkasvatetut lapsenne netissä puuhaavat?

Tällaisia kommentteja ovat 2 pientä tyttöä netissä saaneet lauluvideostaan:

http://www.youtube.com/all_comments?v=ZqrFj_nh1SM

http://www.youtube.com/user/hamuli8beibi

Vierailija
22/23 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kai tarvitse osoittaa halveksuntaakaan? Luulen, että tuollainen (jos olit tuo nro 5 "tuhahtelija") voi kääntyä kasvatuksellisesti itseään vastaan. Esim. minä en ainakaan haluaisi opettaa lapselleni, että on ok pistää tuntemattomia ihmisiä arvojärjestykseen. Enkä varsinkaan opettaa pojalleni mitään huora/madonna jaottelua naisista

että lapset ovat kanssani eri mieltä, mutta se on minulle aivan sama. Minä teen parhaani ja katson mihin se riittää. Itsekin olen jossain vaiheessa nuoruutta ottanut eroa oman äitini moraalisiin mielipiteisiin, mutta aika pian huomasin, että oikeassahan tuo oli. Ei naisen arvoa kukaan muu länsimaissa alenna kuin nainen itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että lapsesi voivat olla kanssasi eri mieltä, vaan sitä, että voi olla nuorille vahingollista nähdä, että äiti avoimesti halveksuu joitain ihmisiä. Mutta tuskin tuo on kasvatussynneistä pahimpia, pisti vain silmään.

mutta ei kai tarvitse osoittaa halveksuntaakaan? Luulen, että tuollainen (jos olit tuo nro 5 "tuhahtelija") voi kääntyä kasvatuksellisesti itseään vastaan. Esim. minä en ainakaan haluaisi opettaa lapselleni, että on ok pistää tuntemattomia ihmisiä arvojärjestykseen. Enkä varsinkaan opettaa pojalleni mitään huora/madonna jaottelua naisista

että lapset ovat kanssani eri mieltä, mutta se on minulle aivan sama. Minä teen parhaani ja katson mihin se riittää. Itsekin olen jossain vaiheessa nuoruutta ottanut eroa oman äitini moraalisiin mielipiteisiin, mutta aika pian huomasin, että oikeassahan tuo oli. Ei naisen arvoa kukaan muu länsimaissa alenna kuin nainen itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä