Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lutkamarssi kerää väkeä, mutta esim. vanhusten huono hoito ei?

Vierailija
06.08.2011 |

Miksen ole kuullut että joku järjestäisi marssin sotaveteraanien ihmisarvoisen hoidon ja kunniakkaan vanhuuden puolesta? Minä lähtisin silloin marssimaan ja niin pitäisi tehdä koko Suomen kansan.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse järjestäisit semmoisen?

Vierailija
2/31 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin samaa, mutta luulisi että joku alalla työskentelevä jolla olisi enemmän tietoakin asiasta sellaisen järjestäisi? Miksei kukaan puolusta vanhuksia? Eläinoikeuksienkin puolesta marssitaan ahkerasti.

Lähtisitkö marssimaan jos vanhusten puolesta sellainen järjesttäisiin? Minä ottaisin sen takia vaikka vapaapäivän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sotaveteraanien puolustamassa maassa on pienet tuomiot raiskauksista ja naisille ja tytöille saa huudella hävyttömyyksiä ja nipistellä näitä. Tärkeitä asioita on paljon, mutta olisiko tämä pitänyt perua siksi, että Somaliassa on isompi katastrofi tai Reumasairaalaan ei riittänyt rahaa...

Vierailija
4/31 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naisia ei saa mennä raiskailemaan vaikka nämä pukeutuisivat millä tavalla tahansa.

Voitaisiin toki järjestää vastaava marssi sotaveteraanien ja vanhusten puolesta; vanhuksia ei saa potkia kadulla jos heillä on vaikkapa vääränväriset kengät jalassa.

Vierailija
5/31 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lutkamarssilla halutaan vaikuttaa ihmisten asenteisiin. Vanhusten olot eivät asenteilla parane, eikä marssimalla saada lisää rahaa kuntien kassaan.

Sitäpaitsi yhden asian puolesta marssiminen ei tarkoita sitä, että muut asiat olisivat yhdentekeviä.

Vierailija
6/31 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että lutkamarssi veti väkeä siksi että ihmiset menivät sinne itsekkäistä syistä, koska asia koskee siellä olleita naisia itseään juuri nyt. Miksi marssia joidenkin vanhusten puolesta, hoitakoot omat asiansa itse.

Vierailija
7/31 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se olisitkin vaikka sinä.

Terv. muutaman marssin ja mielenosoituksen organisoinut

Vierailija
8/31 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä siinä muita arvostelet tee itse asialle jotain! Mulle merkkaa paljonkin kahden tyttären äitinä se että lapseni saavat kasvaa tasa-arvoisessa ja turvallisessa yhteiskunnassa. Sellaisessa missä se jalkojen välin värkki ei estä lapsiani liikkumasta vapaasti ilman pelkoa ja syyllistämistä!

Vierailija
9/31 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkn en lutkamarssia mitenkään väheksy, tärkeä asia, mutta miksei tosiaan ole järjestetty myös vanhusten hoidon puolesta marssia. Mä itse koen että voisin maksaa enemmän veroa jos se kohdistettaisiin suoraan vanhusten hoitoon eikä mihinkään musiikkitaloihin.

Vierailija
10/31 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että lutkamarssilla halutaan vaikuttaa ihmisten asenteisiin. Vanhusten olot eivät asenteilla parane, eikä marssimalla saada lisää rahaa kuntien kassaan. Sitäpaitsi yhden asian puolesta marssiminen ei tarkoita sitä, että muut asiat olisivat yhdentekeviä.

Ja kuten pari ihmistä on jo sanonut, marssin voi haluamansa asian puolesta järjestää kuka tahansa! Vaikkapa sinä, joka olet valmis ottamaan vapaapäivänkin marssia varten.

Vierailija
11/31 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koette, ettette tiedä tarpeeksi asiasta, niin ottakaa yhteyttä sellaiseen tahoon, joka tietää. Vituttaa tuollainen voimaton määkiminen.

Vierailija
12/31 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vanhusten hylkääminen laitoksiin vain pientä osaa.

Vierailija
13/31 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutkamarssi on vähän sama juttu kuin että ei saa lyödä muita vaikka hän kutsuisi tytärtäsi mulkun imijäksi, tai ei saa varastaa vaikka lapsesi näkisi nälkää. Yleensä ottaen päivänselviä asioita.

Vierailija
14/31 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi marssia joidenkin vanhusten puolesta, hoitakoot omat asiansa itse.

Vierailija
15/31 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset järjestä?

"Miksi marssia joidenkin vanhusten puolesta, hoitakoot omat asiansa itse."

No siksi etten ole vanhus. Järjestän sitten kun olen paskavaipoissa jos se vielä mun napaa kaivaa.

Vierailija
16/31 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset järjestä?

"Miksi marssia joidenkin vanhusten puolesta, hoitakoot omat asiansa itse."

No siksi etten ole vanhus. Järjestän sitten kun olen paskavaipoissa jos se vielä mun napaa kaivaa.

Vierailija
17/31 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodassa olleet Lotat saivat myös osakseen myös vaikka minkälaista nimittelyä kotirintamalla, eli koskee tämä asia sikäli heitäkin.

Vierailija
18/31 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohi kulkevia tyttöjä lutkiksi ja huoriksi...asialleko ei vai pitäisi tehdä mitään?

Vierailija
19/31 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon tärkeempää ja seksikkäämpää hei marssii oman tissipaidan käytön puolustamiseks! Ja saa hyvällä syyllä vielä pukeutua lutkaksi.

Huomaat ap eron, ja tiesit sen tietysti jo ennen tätä aloitusta. Hyvä pointti ja kertoo nykyihmisten jaloudesta ja epäitsekkyydestä. Muuten eläintenkin puolesta jaksetaan osoittaa mieltä mutta vanhusten ei.

Vierailija
20/31 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhuus on nuorilla ihmisillä niin kaukana edessäpäin ettei heidän asiat jaksa kiinnostaa, koska ne eivät kosketa mitenkään itseä. Vanhukset taas eivät jaksa puolustaa omia asioitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi