Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatiiko muiden 2v. jatkuvaa viihdytystä?

Vierailija
06.08.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ikäinen ei vielä osaa leikkiä yksin, vaan rakastaa seuraa yli kaiken. Toki poikkeuksiakin on, mutta valtaosa tarvitsee muiden ihmisten seuraa ja apua esim. viihtyäkseen leikkien parissa.

Vierailija
2/5 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta me aikuiset vaadimme myös, että leikkii välillä yksinkin. Sekin taito on hyvä oppia. Ja yleensä meillä toimii hyvin niin, että ensin lapsen kanssa leikitään jotain ja sitten lapsi saa luvan jatkaa yksin. Kaikilla ei kai toimi samanlailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken aikaa voi viihtyä yksikseen leikeissä, mutta sitten tulee punttiin roikkumaan.

Vierailija
4/5 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot sisarukset viihdyttävät niin hyvin että harvon äitin seura etes kelpaa. Mitä nyt satuja saan lukea kuitenkin pojalle. ja pusuja ja haleja jaella.

Vierailija
5/5 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan koko ajan, siis heräämisestä nukkumaanmenoon asti taukoamatonta kommunikaatiota. Jos en vastaa puheeseen, alkaa toistaa samaa lausetta tarvittaessa kymmeniä kertoja, kovemmin ja kovemmin huutaen ja ärtyen, lopulta itkien, kunnes vastaan. Ei leiki sekuntiakaan yksin. Ja mikään "joo, onpa hienoa" lause ei riitä, vaan tarvitaan lause, joka selvästi osoittaa, että olen leikistä jyvällä: "menipä se juna hienosti sillan alta!" tms. Olen kouluttanut siihen, että välillä ei jutella mutta se ei ole tuottanut tulosta. Pää hajoaa, kun olen päivällä 10 tuntia kahdestaan lapsen kanssa. Kuka muka jaksaa keskustella 10 tuntia putkeen! Alan jo pohtia, onko lapsessa jotain poikkeavaa. Oli jo vauvana samanlainen, ei viihtynyt hetkeäkään missään itsekseen.