kiukuttaa ja harmittaa. ;( Puolituttu kysyi mistä noita peruukkeja saa...
Olin kaupungilla shoppailemassa ja tapasin kaupassa vanhan ystävän, jota en ole nähnyt aikoihin. No päätettiin sitten mennä kahville kahvilaan ja vaihtaa kuulumiset. Aikansa siinä juteltuamme tämä tuttava sitten kysyi mistä noita peruukkeja saa, kun näyttää niin hyvältä minun peruukkini. :(
Ja minulla ei ole peruukkia vaan ihan omat hiukset, jotka nyt vaan sattuvat olemaan paksut ja tuuheat. Nyt olen sitten seissyt peilin edessä ja surkutellut tukkaani. :( Pitäisi varmaan ajaa pää muliksi, niin ei luultas että minulla on peruukki... Harmittaa. ;(
Kommentit (7)
Nuorempana saatoin siitä loukkaantua, mutta onhan se kohteliaisuus, että joku pitää hiuksiani niin paksuina ja vahvoina, että eiväthän ne voi olla muuta kuin peruukki.
Nyttemmin on usein kyselty, onko mulla pidennykset...
Kun ne on yleistyneet niin paljon.
Ylpeänä kerron, että ihan omat on!:)
On hieno tukka sulla, kehuti-kehuti nyt vaan.
Kumma kun suomalainen ei osaa sanoa vain kiitosta kohteliasuudesta.
Toki mulla on ollut yli 10 vuotta geelikynnet ja nyt reilu puolisen vuotta ripsipidennykset, eli miksei tietysti voisi olla jatkeita hiuksissakin.. Mutta ei ole!:)
Vaan eipä ole, luonnostaan vaan sattuu olla pitkät ja paksut sekä tuuheat hiukset. Minä otan se kehuna.
Nolostuiko edes, kun kerroit hiusten olevan ihan omiasi?
kaveri olisi luullut tukkaasi peruukiksi, vaan hän vain halusi nälväistä jollain.
Kylläpä on pokkaa tuolla sun tuttavalla. Eikö niin, että hänellä itsellään on ohut tukka?