Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi kiva kun työt alkaa...

Vierailija
06.08.2011 |

Olen ope. Meidän koulun reksi laittoi tänään puoli seitsemän jälkeen aamulla viestin työasioista! Mä olisin halunnut nukkua mun viimeisenä lomalauantaina, kun mieskään ei herää seitsemältä töihin.... Eipä oikein työfiilis noussut!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä tuosta stressiä ottaisi. Lukisin viestin enkä reagoisi siihen mitenkään vaan unohtaisin sen saman tien ekaan työpäivään asti. Sitten olisin alkanut herätellä miestä jollain mukavalla tavalla :)

T: toinen ope

Vierailija
2/15 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi..

onhan se kamalaa, mutta töissä käymisessä on se hyvä juttu, että se ei ole pakollista.

Voit siis ihan itse valita toisin ja olla menemättä palkkatyöhön.

Kysy toki ensin mieheltäsi, mitä mieltä hän on, jos vaan jäisit kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimies viestittää sulle lomalla aamuvarhain!

Miltä sinusta se tuntuisi?

Vierailija
4/15 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on just ollu koko hemmetin kesä lomaa, ja sit yksi tekstiviesti saa ihan tolaltaan.

Mee nyt vähän ittees ja mieti, muut on olleet töissä pitkin kesää, kolmessa vuorossa ja huonommilla palkoilla.

Vierailija
5/15 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pieniä lapsia ja mies on ollut melkein koko kesän töissä... Niin minusta ei todellakaan ole hyvää käytöstä viestittää viikonloppuaamuna noin aikaisin työasioita. Ne olisi ehtinyt viestiä eilen tai tänään myöhemmin.

Mieti omalle kohdalle! Olisitko ollut tosi iloinen? Poistun.

Vierailija
6/15 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tokkopa siitä nyt hernaria tarttee vetäistä nenään. Rehtoreilla lienee paljon asiaa mietinnässä näihin aikoihin vuodesta, ja jos nyt pisti viestin aikaisin niin ei se maailma siihen kaadu.

Vietäpä ap ihmeessä nyt vikat lomapäivät tätä asiaa miettien ja vatvoen, hyvä siitä tulee.

Vierailija
7/15 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ko. syistä puhelin aina äänettömällä yöllä. En tasan heräile kenenkään tekstiviesteihin tai soittoihin ennen kymmentä, jos olen pättänyt nukkua. Eikö ihmiset osaa sen verran kohteliaisuutta, että laittelis viestinsä tai soittelis myöhemmin, jos asialla ei ole tulipalokiire??

Mutta älä pilaa päivääsi mokomalla. Toivottavasti siellä on aurinkoinen ilma, lähtekää vaikka kävelylle. Ja onhan se töihin paluu lopulta sitten ihan mukavaakin.

Vierailija
8/15 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ko. syistä puhelin aina äänettömällä yöllä. En tasan heräile kenenkään tekstiviesteihin tai soittoihin ennen kymmentä, jos olen pättänyt nukkua. Eikö ihmiset osaa sen verran kohteliaisuutta, että laittelis viestinsä tai soittelis myöhemmin, jos asialla ei ole tulipalokiire??

Mutta älä pilaa päivääsi mokomalla. Toivottavasti siellä on aurinkoinen ilma, lähtekää vaikka kävelylle. Ja onhan se töihin paluu lopulta sitten ihan mukavaakin.

Vierailija
9/15 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis hermostunut asiasta tai pilannut sillä päivääni. Vaan lähinnä ajattelen, että esimieheni ei kykene hyvää käytökseen. Esimerkkejä riittäisi kyllä paljon.

Mielestäni sen verran pitäisi kanssaihmistä tai alaista kunnioittaa, että mikään ihan tavan vuoksi laitettu työviesti ei ole asiallinen ennen seitsemää lauantaina.

Meillä on yksi lapsi leirillä, joten puhemeni ei voi olla äänettömällä, jos siellä kuitenkin tulee jotain, vaikka yöllä...

Mukavaa kesäpäivää vain teille kaikille. :)

Vierailija
10/15 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi..

onhan se kamalaa, mutta töissä käymisessä on se hyvä juttu, että se ei ole pakollista.

Voit siis ihan itse valita toisin ja olla menemättä palkkatyöhön.

Kysy toki ensin mieheltäsi, mitä mieltä hän on, jos vaan jäisit kotiin.

kyllä muoakin korpeaisi jos tulisi tekstiviesti lauantaiaamuna puoli 7 työasioista. Ja en ole opettaja.

Ammatinvalinnan kanssa tällä ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
11/15 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa opetella pitämään puhelinta äänettömällä öisin.

Vierailija
12/15 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en vastaa puhelimeen niin vastaajaan jätetään sellaisia viestejä kuin että "hei, Marko täällä, soita mulle heti kun kuulet tän tai jos olet vielä lomalla niin heti kun palaat töihin". Sitten mun pitää kirjautua kalenteriin kirjoittaakseni soittopyynnön sinne odottamaan maanantaita, ja kun avaan outlookin niin tietenkin näen kaikki ne sadat lukemista odottavat sähköpostiviestit... Viimeisen lomaviikon ajan työasiat ovat olleet koko ajan mielessä, ja koko ajan joku muistuttaa niistä uudelleen. Ahdistaa.

Vierailija
13/15 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en vastaa puhelimeen niin vastaajaan jätetään sellaisia viestejä kuin että "hei, Marko täällä, soita mulle heti kun kuulet tän tai jos olet vielä lomalla niin heti kun palaat töihin". Sitten mun pitää kirjautua kalenteriin kirjoittaakseni soittopyynnön sinne odottamaan maanantaita, ja kun avaan outlookin niin tietenkin näen kaikki ne sadat lukemista odottavat sähköpostiviestit... Viimeisen lomaviikon ajan työasiat ovat olleet koko ajan mielessä, ja koko ajan joku muistuttaa niistä uudelleen. Ahdistaa.

pakko sun on niitä työkalenteriin laittaa? Jos puheluita kerran tulee paljon, kokoa yhdelle paperilapulle ylös kenelle pitää soittaa ja lappu vaikka lompsaan. Kai sä nyt muistat maanantaina, että lompakossa oli lappu, jossa oli soittopyyntöjä jollekin ja hoidat sitten asian. Ei tarvitse työkalenteria avata.

Vierailija
14/15 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää viimeisen lomaviikon ajan vastailla työpuheluihin (tai soitella omaan vastaajaansa kuuntelemaan työaiheisia viestejä) ja kirjoittaa itselleen nakkilistaa kiireellisistä töistä jotka pitää muistaa heti kun maanantaina palaa töihin?

Eikö mitään ikävää tuossa tilanteessa, pelkkää kirjoittajan huonoa luonnetta vain?

Vierailija
15/15 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pieniä lapsia ja mies on ollut melkein koko kesän töissä... Niin minusta ei todellakaan ole hyvää käytöstä viestittää viikonloppuaamuna noin aikaisin työasioita. Ne olisi ehtinyt viestiä eilen tai tänään myöhemmin.

Mieti omalle kohdalle! Olisitko ollut tosi iloinen? Poistun.

Ohhoh, hermot toooosi kireällä reilun 2 kk loman jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan