Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipu toisessa rinnassa...

Vierailija
05.08.2011 |

nykyään alkanut tuntua aina menkkojen jälkeen melko kovaa kipua toisessa rinnassa. Voiko tällainen hormonaalinen kipu aina toisessa rinnassa olla normaalia? Siskoni kuollut rintasyöpään joten se tietty mielessä...mitään patteja en ole tuntenut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä säännöllisesti jos on sukurasitetta.

Vierailija
2/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pelkästään patti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei kasvain näkynyt mammossa, ei tuntunut palpoidessa vaan löytyi ultrata.

mars lähetettä hakemaan mielenrauhan saamiseksi.

Vierailija
4/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pelkästään patti...

mulla oli kipua ja syöpä. ei tuntunut mitään pattia.

Vierailija
5/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mars eteenpäin!

t. Kakkonen

Vierailija
6/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat eri kokoiset, oikea suurempi kuin vasen. Vasen ei ole koskaan oikein reagoinut kuukautiskiertoon, oikea jonkun verran. Mutta pahiten kipuilee oikea kainalo. Siellä on siis rintakudosta, välillä se turpoaa niin paljon, että kättä on hankala pitää alhaalla... :(

Rinnat on ultrattu, mitään pahaa niissä ei ole.

Suosittelen ultrassa käymistä, ihan hirveä elää tuollaisissa mietteissä, kun taustasi on mikä on. Olen kamalan pahoillani siskosi puolesta. omalla äidilläni ja hänen äidillään ollut rintasyöpä, siksipä itsekin rintojani käynyt tutkituttamassa mielenrauhan vuoksi. Pieni hinta mielenrauhasta - suosittelen!

Vierailija
7/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat eri kokoiset, oikea suurempi kuin vasen. Vasen ei ole koskaan oikein reagoinut kuukautiskiertoon, oikea jonkun verran. Mutta pahiten kipuilee oikea kainalo. Siellä on siis rintakudosta, välillä se turpoaa niin paljon, että kättä on hankala pitää alhaalla... :(

Rinnat on ultrattu, mitään pahaa niissä ei ole.

Suosittelen ultrassa käymistä, ihan hirveä elää tuollaisissa mietteissä, kun taustasi on mikä on. Olen kamalan pahoillani siskosi puolesta. omalla äidilläni ja hänen äidillään ollut rintasyöpä, siksipä itsekin rintojani käynyt tutkituttamassa mielenrauhan vuoksi. Pieni hinta mielenrauhasta - suosittelen!

Vierailija
8/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kivuton ja kipu tuntuu vain ja ainoastaan tietyssä vaiheessa kiertoa. Mistä tuon lähetteen voi saada? Mahtaako terveyskeskuslääkäri mulle sellaista kirjoittaa? t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi