Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oen käynyt viimeksi pesulla keskiviikkoiltana enkä

Vierailija
05.08.2011 |

mene pesulle ennen huomista aamupäivää. Tai no, kasvot ja hampaat olen pessyt, mutten alapäätä tai kainaloita. Olen käyttänyt samoja pikkareita, liivejä ja sukkiakin koko tämän ajan.

Olen kotona (kerrostalossa kaupungissa), vettä tulee hanasta ja olen jopa pikaisesti käynyt ihmisten ilmoilla, esim. kaupassa. Yllättävän vähän ällöttävä olo on :)

Yleensä kyllä peseydyn päivittäin, mutta nyt tuntui siltä, etten jaksa käydä suihkussa. Huomenna on juhlat ja saan hiuksenikin aina todella hyvin kun annan niiden likaantua kunnolla ennen pesua.

Saa pitää minua ällöttävänä, niin tekisin itsekin jos joku muu tämän kirjoittaisi :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on suihkussa käyty :) Hyvin olisi mennyt vielä tämä päiväkin peseytymättä, mutta koska illalla on menoa, oli ehkä viisainta käydä suihkussa...

Hiukset tuntuvat tosi ihanilta kun saivat kunnolla likaantua ennen pesua. Tästä tulee hyvä tukkailta :)

Vierailija
2/5 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin mökillä peseytymättä 4 viikkoa.

Yllättävän vähän paskainen olo siinä tuli, kunhan sitten kainalot ja alapään pari kertaa puhdistuspyyhkeellä pyyhki. Mutta tukkakaan ei ollut rasvaklimmppiä.

Nyt olen kaupungissa, ja olen tainnut käydä pesulla maanantaina..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveellistä ole. Erikoista on se että tämä tuntuu olevan ensimmäinen kerta kun olet "ryvettänyt" itseäsi peräti kaksi päivää. Tervetuloa elämysmatkalle nimeltä Löysin Rantein.

Vierailija
4/5 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiedä jaksanko huomennakaan suihkuun..

Vierailija
5/5 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yhtään ällötysviestiä! Onko kaikki pesuhysteerikot iltapesulla?

Ei tämä minulle ennenkuulumatonta ole, olen useinkin päiviä peseytymättä esim. reppureissuilla/vaelluksilla/mökillä. Kunhan nyt halusin antaa päivittelemisen aihetta av-mammoille, jotka käy suihkussa vähintään 2 kertaa päivässä ja vaihtaa alusvaatteita muutaman tunnin välein (noin kärjistetysti...). Mukavaa huomata, että täällä on normaalejakin ihmisiä. Ap.