Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä maksaisit tästä haalarista?

Vierailija
05.08.2011 |

http://www.huuto.net/kohteet/lime-savyinen-reimatec-valikausihaalaripip…

Haalari näyttää kivalta, mutta sinta tuntuu aika suolaiselta... Mitä maksaisit?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jso tykkää niin miski ei ostaisi. minä myyn useinkin uusia haalareita, ostan alesta seuraavaksi kaudeksi, välillä jopa useampaa kokoa. Pidän sen joka sopii ja myyn muut. Tarkopitus ei ole tehdä voittoa, vaan saada omansa pois. Joskus ei saa ihan omiaan, joskus saa vähän enemmän

En ole siis tuon kohteen myyjä. Ja ennen kuin joku irvileuka ehtii mainita veroista, niin voittoa saa tehdä 5000 euroa vuodessa ilman veroja. joten ihan siihen en näillä hommilla pääse=)

Vierailija
2/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi söpönen haalari ja hintakin aika ok. Tosin nettoaa varmasti hyvin kun noita myydään aleaikaan puoleen hintaan...Itse maksaisin 60 postikuluineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputoreilla sitten halvemmalla.

Vierailija
4/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos tykkäät juuri tuosta väristä niin osta pois. Ale-aikaan saa toki puoleen hintaan, mutta ensinnäkin koot ovat vähissä, bensaankin menee rahaa, kaikki eivät asu kauppojen vieressä. ja pipo ja haalari ovh n 120-130 eli puoleenhintaan 60-65 euroa

Vierailija
5/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi mitään, koska ostin alesta samanlaisen halvemmalla!

Vierailija
6/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni tuo on kesän -08 malleja, joten aika pitkään kauppa on haalaria myynyt...

Vierailija
7/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..myyjälle ja kysy ottaako tarjouksia vastaan.. ja tee joku tarjous mitä olisit valmis maksamaan. Ei se kysyminen maksa. :)

Vierailija
8/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali huutis.hinta. Joku sen varmaan ostaa. Mä en ostais. Kyttään ja ostan itse alesta kaupasta halvemmalla.

Vierailija
9/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä pimeänäkökiikareiden läpi kuvatusta otoksesta saa selville millään.

Vierailija
10/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ostanut lapsille yhtään uutta haalaria (3 ja 5 v) koska uudenveroisia käytettyjä löytyy kirpputoreilta pilkkahinnoilla. Yhdestäkään kosteussuojatusta haalarista en ole maksanut yli 10 e, on Remua, Reimatecia ja Lassietecia. Ostan hyväkuntoista käytettyä. En ymmärrä että kosteussuojattuja haalareita ostetaan "kauppareissupuvuiksi". Ja jos sellaisen ostaa tosikäyttöön remuaville lapsille niin eipä se kauaa uudelta näytä kuitenkaan. Minun onneni tietysti että joku muu ostaa käytettyjä. Tuolla hinnalla olettaisin siis saavani viidet haalarit ja pipot (ei postikuluja, bensakulut kirpparikiertelystä toki tulee mutta niihän maalaisella kaikista harrastuksista).

Vierailija
11/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilla näitä uusia tai ainakin uudenveroisia näkee parilla kympillä.

Lapselle ostin viime talvena nätin Lassie-haalarin 2 eurolla.

Mutta kukin maksaa mitä haluaa :)

Vierailija
12/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalari on uusi ja pipo myös. Väri ihana. Jos tuollaisen tarvitsisin, niin tekisin kaupat heti.

Vierailija
13/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni tuo on kesän -08 malleja, joten aika pitkään kauppa on haalaria myynyt...

Silläkö se olikin niin pölyinen ja poistotuotelaarissa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi