Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret vanhemmat eivät ole muka hyviä vanhempia? Miksi heitä aina tällä palstalla mollataan?

Vierailija
02.11.2005 |

Itse olen ensimmäisen kerran tullut äidiksi 33 vuotiaana. Aikaisemmin en olisi ollut valmis.

Mutta minulla on kuitenkin itselläni nuoret vanhemmat. Molemmat olivat noin parikymppisiä kuin synnyin. Minut kasvatettiin hyvin ja rajoja pitäen. Vanhempani eivät olleet erityisiä bilehileitä. En voi moittia heidän vanhemmuuttaan mistään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei monikaan parikymppinen aidosti ole valmis vanhemmaksi

Vierailija
2/16 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei ollut sellaista omaan napaan tuijottelua kuin nykyisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä tee ihmisestä hyvää tai huonoa vanhempaa. Kyllä se enemmän on ihmisen muut ominaisuudet.

Vierailija
4/16 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä oli kaksplussassa juttua muutamia vuosia sitten.

Vierailija
5/16 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meissä mummoäideissäkin hyviä ja huonoja.

Vierailija
6/16 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska niit vituttaa ku eivät ite ole enää nuoria.nyt varmaan kaikki vanhemmat sanoo et ei pidä paikkaansa mut kyllä pitää,niinhän sit sanotaan et jos toisia mollaa niin se on kateellisten panettelua.mulla ei ainakaan oo mitään minkään ikäsiä äitejä vastaan,päinvastoin! mut jotkut nyt vaan sattuu olee niin ahdasmielisiä!!

Vierailija
7/16 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku ihan teini, joka asuu isänsä kanssa? Onko sillä miestä ollenkaan? Mut lapsi ja toinen tulossa kyllä. Ja tupakoi ilmeisesti......

Vierailija
8/16 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lasten saaminen on tehnyt niin aikuiseksi, että voi sekaantua jokaisen asioihin. Toisekseen oman naisellisuuden menetys ahdistaa ja kadehditaan nuorempia jotka säilyneet paremmin synnytyksistä. Eli lyhyesti moni ämmittyy!

T: Itsekin 33v

Vierailija
9/16 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaupungilla vastaasi tulee nuori äiti tuulipuku päällä ja pipo päässä, kauppakassit vaunujen tavarakorissa, niin et varmasti edes kiinnitä häneen huomiota. Hänhän on tavallinen hyvä äiti.

Mutta odotappa kun samalla kadulla näet tupakka suussa vaunuja työntävan äidin jolla on kenties vielä " teini vaattet" päällä... Muutama lävistys naamassa, niin ajatus on selvä..

Ei se ikä vaan se miten käyttäytyy.

Ise olen 22vuotias, kohta kahden lapsen äiti joka tunnustautuu ensiksi mainittuun ryhmään. Koskaan en saanut kuulla paheksuvaa kommenttia siitä miksi lapset näin nuorena. Tosin kukaan ei usko minua näin nuoreksi..

Tästä siis voimme oppia sen, että nämä " pissikset" vaan tarttuvat katukuvasta silmiin ja ajatuksiin jää se miten huonoja nuoret äidint ovat.

Vierailija
10/16 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ulkokuoren perusteella määritetään mikä on hyvä ja mikä huono äiti,mutta mistä kukaan voi tietää ulkokuoren perusteella millainen joku todella on? minusta kenenkään ei pitäisi arvostella ihmisiä jos ei tunne heitä!! mut suomalaiset nyt vaan on tällaisia!

Vierailija
11/16 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä nuorten äitien pitää todistella olevansa hyviä

?

Jos nuori äiti polttaa tupakkaa on huono äiti.

Jos vanhempi äiti polttaa tupakkaa niin who cares.

Jos nuori äiti meikkaa ja pukeutuu trendikkäästi, hän on huono ja halvan teinin näköinen.

Jos vanhempi äiti meikkaa ja pukeutuu trendikkäästi on hän vain tyylikäs ja kehutaan, että kiva kun äitikin jaksaa pitää itsestään huolta.

Jos nuori äiti käy ravintolassa, hän on holtiton ja vastuuntunnoton kakara, jonka ei olisi pitänyt tehdä lapsia lainkaan.

Jos vanhempi äiti käy ravintolassa se on ihan ymmärrettävää, koska kyllähän äidinkin pitää saada vapaa-aikaa.

Vierailija
12/16 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten määrittelette sen?

Vierailija
13/16 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20v. ja esikoinen syntyy kohta, rv37.

Lapsi oli suunniteltu ja erittäin toivottu ja olemme mieheni kanssa onnellisempia kuin koskaan!

Tykkään kuitenkin pukeutua nätisti, hienoihin housuihin ja kivaan takkiin ja muutenkin haluan näyttää hyvältä olin raskaana, äiti tai en kumpaakaan.

Sain synnytysvalmennuksessa huvittuneita ja ivallisia katseita vanhemmilta naisilta, mutten antanut tämänkään vaikuttaa, koska itse tiedän parhaiten, että minusta tulee hyvä äiti!

Ja tupakoinnista, sen kyllä lopetin enkä juomaankaan hingu. Kertaakaan ei ole alkoholia tehnyt mieli.

Mutta en aio peittää nuoruuttani pukeutumalla mummoksi, vaan aion odottaa lastani ylpeänä tulevana äitinä!

Vierailija
14/16 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä -nekku- palstailee tuolla Vauvakuumeella jonkinlaisena listaemona (?) ja guruna (omasta mielestään...). Ja kyllä, on saanut lapsensa ihan teinixinä ja asuu isänsä kanssa. Onnistunut kuitenkin saamaan poikaystävän itselleen (yhtä nuori kuin -nekku-), ja tätä poikaystävää yrittää nyt vonkua lapsentekoon. Miehellä kuitenkin järkeä sen verran nuoresta iästään huolimatta, ettei ole vielä suostunut. -nekku- polttaa toki tupakkia ja raportoi säännöllisesti kuvitelluista raskausoireistaan (ja polttaa silti). Tykkää mm. shoppailla henkalla&maukalla...

Ja kuka minä olen? Eipä uskalla paljastaa, -nekku- on kärkäs suuttumaan.

Vierailija
15/16 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä -nekku- palstailee tuolla Vauvakuumeella jonkinlaisena listaemona (?) ja guruna (omasta mielestään...). Ja kyllä, on saanut lapsensa ihan teinixinä ja asuu isänsä kanssa. Onnistunut kuitenkin saamaan poikaystävän itselleen (yhtä nuori kuin -nekku-), ja tätä poikaystävää yrittää nyt vonkua lapsentekoon. Miehellä kuitenkin järkeä sen verran nuoresta iästään huolimatta, ettei ole vielä suostunut. -nekku- polttaa toki tupakkia ja raportoi säännöllisesti kuvitelluista raskausoireistaan (ja polttaa silti). Tykkää mm. shoppailla henkalla&maukalla...

Ja kuka minä olen? Eipä uskalla paljastaa, -nekku- on kärkäs suuttumaan.

Vierailija
16/16 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuntisitte ne kaikki vähän reilu 20-vuotiaana äidiksi tulleet, mitkä minä, niin jo vois ääni muuttua kellossa. Kaikki niin tavallisia mutta vielä itsestäänkin huolehtivia nuoria naisia, jotka ei ole vielä elämäänsä kyllästyneitä. Nauttivat vauvastaan/lapsistaan ja hoitavat heitä mitä parhaimmin vain äiti voi. tietenkin välillä väsymyskin kuuluu asiaan, mutta ei ole mitään syytä lähteä haukkumaan vanhempia naisia jotka vasta esim 30 v tullu raskaaksi.. hiljaa itse vain mietin heitä aina katsoessani (minä itse 24v ja kaksi lasta, vanhin vajaa 3v!!) että ompas aika vanhan ja masentuneen näköinen tai että no siinäpä nyt YRITETÄÄn olla niin nuorekas ja pukeudutaan lähes kuin teinit! (se se vasta naurattaa...)

noh.. ihan sama kuka milloinkin raskaaksi tulee, mutta minä nautin elämästäni.. hektistä elämää ja ilman lapsiani (ja miestäni)en olisi näin onnellinen kuin nyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän