Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fusitalmikki-silmätipat, vähänkö perseestä??

Vierailija
05.08.2011 |

Siis jos nimi on silmäTIPAT, niin miks ne ei oo tippoja, vaan sellasta tönkköö voidetta?

Eikö lasten silmätulehduksia oo maailmassa sen vertaa, että kannattais kehittää jokin järkevästi annosteltavissa ja annettavissa oleva lääke?

Nyt on silmä"tippalla" rasvatut luomet, ehkä ihan vähän meni silmäänkin, ja tuo saatanan onnettoman kokoinen tuubi ei todellakaan riitä tän kuurin loppuun asti.

Kiva mennä sit taas lääkäriin uudelleen, maksaa 40 e että saa lisää tota tavaraa, kun ne vitun lääkäritkään ei voi tajuta kirjottaa reseptiin tuotetta riittävästi.

Tai sain kyllä kommentin lääkäriltä, että "mä laitan sitä koko pullollisen, niin riittää muullekin perheelle jos saavat tulehduksen" (tippoja voiskin käyttää muut, mutta ei todellakaan tota voidetta, mikä osuu melko varmana silmään kun sitä yrittää laittaa)

No apteekista sain sit tuubin, jossa on 5 grammaa voita.

ARGHHHHH!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein voidetta määrätään, koska se pysyy silmässä kauemmin eikä vuoda pois samanlailla kuin tipat. Seuraavalla kerralla pyydä lääkäriltä nimenomaan tippoja ei voidetta. Itse käytän mielummin voidetta.

Vierailija
2/3 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille riittää annosteluksi x 2. laitan ilta-annoksen illalaa, kun lapset JO nukkuvat, ei ne siihen laittamiseen herää.

Aamu-annos sitten on takkuamista, mutta kyllä sekin sinne silmään saadaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se lääkäri teille kiusallaan määrännyt inhoamaasi voidetta. Monen mielestä se nimenomaan on parempaa kuin tipat. Muistuttaa hieman tilatte, kun terkkarijaksolla äiti tuli puhelinlankaa pitkin huutaen kuinka minä kehtasin määrätä heille pullon tippoja enkä kertakäyttöannoksia. He, kun aina käyttävät kertakäyttöannoksia ja nyt meni rahat ihan hukkaan! No mikä ajatustenlukija minä nyt olin, olisi kannattanut pyytää apteekkia soittamaan minulle tai ihan reippaasti toivoa kertakäyttöannoksia vastaanotolla reseptin saadessaan. Toiset haluaa voidetta, toiset tippaa, toiset kaikkein halvinta, toiset kertakäyttösiä, toiset inhoo kertakäyttösiä jne. Onneksi suurin osa on kivoja potilaita ja heillä joko käy mikä vaan tai sitten muistavat kertoa toiveensa lääkärille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi