Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisko hullua (kolmas lapsi?)

Vierailija
05.08.2011 |

Mies potee vauvakuumetta, isommat 5v. ja 8v. Oltiin ajateltu ettei lisää enää tulisi... mutta nyt mies haluaa, mulle "ihan sama". En kuitenkaan haluaisi pitää pitkää äitiyslomaa. Ehdotinkin miehelle, että minä olisiin vain sen 105 päivää äitiyslomalla ja mies jatkaisi siitä vanheimpainvapaakauden loppuun. Kuulostaako julmalta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt tulossa kolmas.

jotenkin olen vain kasvanut tähän uuteen vauva-ajatukseen niin vahvasti, että olen jopa sortunut ostamaan kaikkea kivaa vauvalle, josta ennen vain haaveilin.

sehän olisi kiva, jos mies olisi lapsen kanssa kotona, jos esim. et pidä täysimetystä kovin tärkeänä.

*innoissaan pian syntyvästä pienestä ihmisestä*

Vierailija
2/9 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä ennen ja jälkeen ehtii hyvin imettämään, eikä se päivällä pullosta saatu ruoka imetystä pilaa, jos sitä haluaa jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olis!

Vierailija
4/9 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sen ihanan palleroisen saat syliisi.

Tuo aikahan on mitä ihanin. Saat rauhassa nauttia kolmannesta, kun isommat ovat jo noin isoja, paitsi tietty, jos haluat ennemmin sinne töihin rientää.

Vierailija
5/9 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette miehesi kanssa?

Vierailija
6/9 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pykätä kolmas mukelo maailmaan. osa on koko ajan vaarassa tippua pannukakun reunalta,,

Vierailija
7/9 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen nyt niinkin, että myös miehellä on oikeus olla kotona vauvan kanssa, ei vain minulla... Ja tämä olisi ehdottomasti viimeinen :D Eli vaikka nauttisin kotona olemisesta, niin en siltikään veisi sitä mieheltä. Toisaalta minulla on tällä hetkellä sellainen työ, josta en oikeastaan haluaisi olla 1,5 vuotta pois (ja alle puolitoistavuotiasta en hoitoon laita). Mies olisi siis kotona siihen asti.

Imetys on mulle tärkeää, sitä en lopettaisi.

ap

Vierailija
8/9 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on valmis jäämään vuodeksi kotiin niin miksi ei. Tiedän pari perhettä joissa on tehty juuri näin.

Vierailija
9/9 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta sanon,että kolmas lapsi on uskomattoman hieno juttu,ollut ainakin meillä. Osaa itse ottaa jo rennommin ja ymmärtää miten pienen hetken ollaan pieniä...

Isä on aivan yhtä pätevä hoitamaan pientä. Mielestäni se on hieno etuoikeus isälle, nähdä kodin vinkkelistä maailmaa ja tutustua uudella tavalla lapsiin,isompiinkin.

Kuulostaa loistavalta suunnitelmalta! Lapsia kun ei voi saada kuin rajatun ajan,en usko teidän katuvan lasta. Usein kuulen vanhempien ihmisten selittelyä,että olisi pitänyt tehdä se kolmas vielä...

Tsemppiä!