Itsetyydytys peilin edessä on ihanaa!
Nyt on pakko kertoa, olen jäänyt aivan koukkuun tähän. En ole pitänyt itseäni kovinkaan hyväkroppaisena (vaikka miehet ovat kehuneetkin), mutta muutama viikko sitten otin tuolin, istuin kokovartalopeilin eteen, levitin jalkani ja aloin hyväillä itseäni. Sain siitä aivan mahtavat kiksit, olin omasta mielestäni superseksikäs! Riisuin kaikki vaatteet pois, puristelin rintojani ja jatkoin hommaa hyväilyä, loppuun asti. Olen tehnyt näin sen jälkeen joka päivä (ja tätä kirjoittaessani tekee taas mieli!).
Kannattaa kokeilla, pidän itsestäni paljon enemmän nyt enkä ihmettele miksi salarakkaanikin on aivan hulluna minuun!! ;)
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vaimoa välillä pyydän runkkaamaan mua peilin edessä. Pienet kädet ja 18cm kulli näyttää tosi hyvälle. Kunnolla liukkaria ja juuresta toisella kädellä puristaa, niin on upeasti suonetkin esillä.
Tästä tuli mieleen, kun puhun aina sen puolesta, ettei koolla ole väliä, mutta tämä on se poikkeus. Jos mies on todella kiinnostunut omasta kullistaan, että sitä pitää katsella, ihailla ja yhdessä palvoa, niin on hieman hassua jos se on pieni. Muuten ei seksissä ole koolle väliä, mutta jos sitä erityisesti pitää katsella peilin avulla tai vaikka kuvaamalla, niin pitäisi sen näkyä sieltä käden takaa. Toki jossain tilanteessa se kullista erityisen kiinnostunut voi olla nainenkin, mutta oman kokemuspiirin perusteella on useimmin miesten juttu.
Hyvä, että olette vaimon kanssa löytäneet kivan yhteisen leikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoa välillä pyydän runkkaamaan mua peilin edessä. Pienet kädet ja 18cm kulli näyttää tosi hyvälle. Kunnolla liukkaria ja juuresta toisella kädellä puristaa, niin on upeasti suonetkin esillä.
Tästä tuli mieleen, kun puhun aina sen puolesta, ettei koolla ole väliä, mutta tämä on se poikkeus. Jos mies on todella kiinnostunut omasta kullistaan, että sitä pitää katsella, ihailla ja yhdessä palvoa, niin on hieman hassua jos se on pieni. Muuten ei seksissä ole koolle väliä, mutta jos sitä erityisesti pitää katsella peilin avulla tai vaikka kuvaamalla, niin pitäisi sen näkyä sieltä käden takaa. Toki jossain tilanteessa se kullista erityisen kiinnostunut voi olla nainenkin, mutta oman kokemuspiirin perusteella on useimmin miesten juttu.
Hyvä, että olette vaimon kanssa löytäneet kivan yhteisen leikin.
No ei sitä nyt sentään palvota, mutta tosi asia on se, kuinka paljon eri kuvakulmasta katsottuna sekin näyttää erilaiselta. Ihan vahingossa tuli tuo kerran huomattua, kun peilin edessä vaihtelin vaatteita ja vaimo ohimennessään puristi puolijäykkää kalua. Pyysin kokeilemaan uudestaan ja hänkin naurahti, kun katsoi peilistä ja ymmärsi mitä tarkoitin sanomattakin. Siitä innostuneena sitten pyysin runkkaamaan ihan kunnolla. Kaikkein parhaalta näyttää, kun hieman kääntää alaspäin kalua ja seisoo viistosti peiliin nähden. Niinhän sitä sanotaan, että mies näkee oman kalunsa mahdollisimman epäedullisesta kuvakulmasta.
Mä en kyllä kiihotu yhtään itsestäni. En peilin edessä enkä silloin kun mies pyytää poseeraamaan alasti tai seksikkäissä vaatteissa. Ei mitään reaktiota alakerrassa minulla siitä, nada. En tiedä mutta vois olla kiva jos se toimisi niin. Kiihotun eniten sitten vain miehen vartalosta ja nautinnon äänistä
Ei se masturbointi peilin edessä...
Mutta meillä on makkarissa iso vaatekaappi peiliovilla, ihan älyttömän kiihottavaa katsoa siitä kuinka mies esim.nai takaapäin mua yms.muuuta kivaa!
N36
Vierailija kirjoitti:
Ei se masturbointi peilin edessä...
Mutta meillä on makkarissa iso vaatekaappi peiliovilla, ihan älyttömän kiihottavaa katsoa siitä kuinka mies esim.nai takaapäin mua yms.muuuta kivaa!N36
Wow...toi kyllä kuulostaa kiihottavalta!
Vinkki: tuossa yhteydessähän voi myös fantasioida, että peili on yksisuuntainen ikkuna, jonka takana on salaa joku tirkistelemässä ilman, että itse tietää. Tai sitten niinkin, että takana voi olla joku, mutta siitä ei ole tietoa.
Ketjun innoittamana; kokeilin äsken ensi kertaa ihan häpeilemättömästi..... Kyllä. Toimii ja kiihottaa jotenkin erilailla. Orkku tuli kunolla ääneen, vähän rivoa mutta kiihottava ja mielikuvitus pyörii...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että olette vaimon kanssa löytäneet kivan yhteisen leikin.No ei sitä nyt sentään palvota, mutta tosi asia on se, kuinka paljon eri kuvakulmasta katsottuna sekin näyttää erilaiselta. Ihan vahingossa tuli tuo kerran huomattua, kun peilin edessä vaihtelin vaatteita ja vaimo ohimennessään puristi puolijäykkää kalua. Pyysin kokeilemaan uudestaan ja hänkin naurahti, kun katsoi peilistä ja ymmärsi mitä tarkoitin sanomattakin. Siitä innostuneena sitten pyysin runkkaamaan ihan kunnolla. Kaikkein parhaalta näyttää, kun hieman kääntää alaspäin kalua ja seisoo viistosti peiliin nähden. Niinhän sitä sanotaan, että mies näkee oman kalunsa mahdollisimman epäedullisesta kuvakulmasta.
Joskus tollaista hieman kokeiltiin peilin edessä ja myös suihinottoa. Omalla 13,5cm vehkeellä näytti lähinnä helvetin huvittavalle😅
En itse miehenä näe tuossa peilin edessä kovinkaan paljoa kiihottavaa, naistani on kyllä upea katsella masturboimassa.
Suikkari peilin edessä, kylki peliä kohti on tavattoman kiihottava näky. Siinä pääsee näkemään hieman erilaisesta kuvakulmasta tuon touhun, vähän kuin ulkopuolisena / sivusta katsojana.
Itselläni on n. 14cm tanko.
Siis minkä _helvetin_ takia vähän joka toinen kommentaattori ajattelee, että vehkeen senttimäärä on jotenkin olennainen tieto tarinan tueksi??
Peili on meillä kovassa käytössä (ei kuitenkaan vielä kulumisen merkkejä...) sekä itsetyydytyksen että yhdessä rakastelun yhteydessä. Makuuhuoneessamme on liukuovikomeroissa leveät ja korkeat peilit kahdella eri seinällä, joten näkymät parisängystä/parisänkyyn ovat hulppeat. Peilipintaa on yhteensä n. 8 m2. Peilit on asennettu ihan tarkoituksella seksiä ajatellen, mutta kyllä ne myös luovat avaramman huonetilan tunnun.
Aiemman kirjoittajan tapaan meitäkin kiihottaa seurata rakasteluamme eri katselukulmista, minkä peilit mahdollistavat. Myös masturbointiin peilit tuovat oman lisäsäväyksensä.
Jos et peiliseksiä ole vielä kokeillut, suosittelen. Eikä peilin tarvitse olla mikään massiivinen lattiasta kattoon oleva panoraama, vaan jo tavallinen pukeutumispeili tai kylpyhuonemalli riittävät. Myös liikuteltava irtopeili voi tarjota paljon huvia, sen kun voi asettaa käyttäjään nähden mihin tahansa kuvakulmaan. Laita vaikka lattialle ja kyykisty masturboimaan peilin ylle. Siemensyöksyn roiskiminen peiliin on myös kivaa. Mielikuvitus on rajaton...
Kerro, kerro kuvastin, ken on maassa riettahin.
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä _helvetin_ takia vähän joka toinen kommentaattori ajattelee, että vehkeen senttimäärä on jotenkin olennainen tieto tarinan tueksi??
Tiedän, että nyt nousee p?skamyrskyä. Minä olen tämän sivun ylimmän kommentin kirjoittaja, eli tuo 21/32. Minä pidän omaa 13/18 kulliani hyvän kokoisena ja minua itseäni kiihottaa nähdä se täydessä seisokissa peilin kautta. Entistä enemmän kiihottaa nähdä se vaimon pikkusissa käsissä peilin kautta. Hitaasti eri asennoista kokeillen milloin näyttää parhaalle ja vielä enemmän kiihottaa, kun hänkin kommentoi kuinka hyvälle ja isolle näyttää. Mun mielestä on sama, kun kehun hänen treenattua peppuaan, kuinka hyvälle se näyttää. Sentit laitoin ihan sen takia, että joku edes ymmärtäisi pointin, miksi se minun kohdalla näyttää hyvälle. Hän on itse noin 155cm/50-55kg joten kontrasti minuun nähden muutenkin 184/83 on erikoinen. Mutta joo, pienet kädet, pieni pylly ja minun kulli. Pidämme näkemästämme, muista en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että nyt nousee p?skamyrskyä. Minä olen tämän sivun ylimmän kommentin kirjoittaja, eli tuo 21/32. Minä pidän omaa 13/18 kulliani hyvän kokoisena ja minua itseäni kiihottaa nähdä se täydessä seisokissa peilin kautta. Entistä enemmän kiihottaa nähdä se vaimon pikkusissa käsissä peilin kautta. Hitaasti eri asennoista kokeillen milloin näyttää parhaalle ja vielä enemmän kiihottaa, kun hänkin kommentoi kuinka hyvälle ja isolle näyttää. Mun mielestä on sama, kun kehun hänen treenattua peppuaan, kuinka hyvälle se näyttää. Sentit laitoin ihan sen takia, että joku edes ymmärtäisi pointin, miksi se minun kohdalla näyttää hyvälle. Hän on itse noin 155cm/50-55kg joten kontrasti minuun nähden muutenkin 184/83 on erikoinen. Mutta joo, pienet kädet, pieni pylly ja minun kulli. Pidämme näkemästämme, muista en tiedä.
Kaikki tuo muuten on ihan ok, mutta en vieläkään ymmärrä, että mitä ne sentit siinä kertoo? Iso on iso, ja se on ihan taivaan sama, onko se 17, 18 vai 19 senttiä. Saati sitten se, että joidenkin pitää oikein millimetrin tarkkuudella ilmoittaa mulkun mitta, vaikka muu viesti käsittelisi jotain ihan muuta asiaa.
Kyllä kullistaan kannattaa nauttia, niin minäkin teen peilin kanssa ja ilman, mutta jos millintarkkoja mittoja käyttää vähän kuin allekirjoituksena ja samanlaisia viestejä on peräjälkeen useita, niin onhan se nyt jotain koomisen ja säälittävän väliltä...
Sentit on ihan hyvä vastaus kysymykseen "kuinka pitkä kullisi on?" mutta ei ne muuten ketään kiinnosta.
Eihän tällä palstalla vielä 13cm ympäryksellä ja 18cm pituudella voi kulliaan isoksi sanoa. Ja pointtina oli ilmaista, että hänet pienet kädet tämän kokoisessa kullissa näyttää tosi hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tällä palstalla vielä 13cm ympäryksellä ja 18cm pituudella voi kulliaan isoksi sanoa. Ja pointtina oli ilmaista, että hänet pienet kädet tämän kokoisessa kullissa näyttää tosi hyvälle.
Paitsi että kyseinen kirjoittaja nimenomaan sanoi tuon kokoista kullia hyvän kokoiseksi ja ison näköiseksi ja ihan oikeassa siinä olikin. Ei sen sanomiseen silti senttejä tarvita, vaikka vehkeen omistaja kuinka itse kuvittelisikin että ne kiinnostavat.
Olen kommenttien 21 ja 33 kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä ja yhdyn hänen visuaaliseen peilikuvaansa. Kookas kalu kauniin naisen pienissä käsissä, ison elimen työntyminen hoikkien reisien ja piukan pyllyn väliin yms. ovat hiton kiihottavaa katseltavaa. Eikä pelkästään miehen silmin, vaan molempien nautinnoksi.
Vaimoni on 161 cm pitkä ja n. 52... 54 kg painoinen, vartaloltaan timmi mimmi. Minä olen 180 cm/75 kg. Penikseni on hieman yli 19 cm pitkä ja 14 cm ympärysmitaltaan, terska vartta tukevampi moltti. Valehtelisin, jos väittäisin, että en rakasta katsoa suoraan tai peilin kautta, kun vaimoni antaa suu- tai käsihoitoa isolle elimelle tai asettelee täydessä seisokissa sykkivää penistä ja punaisena hehkuvaa terskaa pillunsa huulille tai kun pullea kivespussi painautuu pakaroita vasten. Ja vastaavasti ihan yhtä paljon meillä nainen haluaa nähdä yksityiskohtaisen tarkasti seksimme tapahtumia.
Kun miehen ja naisen elimet ja vartalot ovat edustavan näköiset, niistä on syystäkin ylpeä ja niiden lemmenleikkiä haluaa ihailla peilin kautta... niin meillä kuin teillä.
Tykkääkö isokulliset miehet kehuskella tai tuoda jotenkin esiin kokonsa muutakin kun palstalla. Esimerkiksi kuten fitness muijat tykkää esitellä perseitään.
Minun viimeisin kommentti on 33/38 ja joo, en nyt ihan kalua vetkuttelisi ja esittelisi samaan tyyliin, kun joku peppuaan. Mutta eipä se haittaa yhtään, jos joku tietää sen olevan kookas. Joskus vuosia sitten vaimon yhdellä siskolla(heitä on 4) tuli ero ja sitten hänelle uuden asunnon tupareihin jotkut hänen ystävistään toi hänelle dildon. Sellainen aidon näköinen ja samoissa mitoissa omani kanssa. Hän sitä esitelmöi pikku humalassa kuten kaikki oltiin ja sanoi vaimollenikin, että kato ootkos vähän kade. Vaimoni katsoi pakkauksesta mittoja ja kajautti, että onneksi on omasta takaa ihan luomuna saman kokoinen näköjään. Ensin en tiennyt miten olisin ollut, mutta jostain syystä nautin kieltämättä kovasti tilanteesta. Kaikki naiset siellä siis naureskelivat sitä ensin, että ainakin pitäisi riittää. Eniten yllätti se, että he ovat kuitenkin enemmän sellaisia siveyden sipuleita olevinaan henkisesti, mutta ei välttämättä fyysisesti.
Juu, kyllä tuo peili lisää virettä ja tuhmuuden tunnetta välillä. Viimeksi mieheni otti tuolin, veti minut syliinsä alasti ja käski nostaa jalat käsinojille. Tuoli oli peiliin päin, joten ihan kuiin vastapäätä olisi ollut homma menossa. Hän hyväili rintojani ja pimppaa ja käski pitää kädet poissa tieltä. Sain nauttia sorista, dildosta ja muusta hyväilystä...aluksi ehkä vähän ujostelin, mutta kun kiihtuin se tuntui todella rivolta. Sain oman orkkuni siinä mieheni sylissä ja sen jälkeen hänelle suuta ja sai nauttia näkymistä peilin kautta kun olin kontallani siinä edessä. Kannattaa kokeilla....ei ainakaan vaadi kummempia virityksiä ja varmasti nauttii kaikki.