Totaali yh:t! Minne laitatte lapsen työhaastattelu ajaksi??
Olen työtön, eikä ole rahaa palkata työhaastatteluiden ajaksi hoitajaa, onko mitään apua kirkolla, sossulla tms?
Kommentit (40)
Jos olet niin täysin yksinäinen ettet pysty edes työhaastattelua järjestämään niin kyllä sossu sen hoitaa.
Jos olet niin täysin yksinäinen ettet pysty edes työhaastattelua järjestämään niin kyllä sossu sen hoitaa.
Se sun työhaastattelu on kuitenkin teidän ihan loppuelämään vaikuttava juttu.
ei todellakaan, mulla loppuu hoitovapaa vasta vuoden päästä, joten kyllä voisin maata kotona vielä jos haluaisin,mutta halaun töihin. ystäviä on,ihania sellaisia, mutta he _käyvät JO_ töissä, ja haastikset ovat heidän työaikanaan..lisäksi haastattelija on itse töissä vain klo 15-16 asti(päiväkodin johtaja). Ap
ja kysyt, jos sun lapsi voi olla muiden silmien alla sen pienen haastatteluhetken.
Luulisi siellä löytyvän ymmärrystä?
tämänkin asian järjestävät, ihan oikeesti. Älä keksi tekosyitä.
Totaali yh:ksi pääsee äkkiä, kun tekee sen lapsen yksin ja omat vanhemmat asuu muualla.
tiedoksi sulle että omat vanhemmat eivät hoida lapsenlapsia.
niin ei se tarkoita että kaikilla muilla olisi yhtä huonot vanhemmat.
saada just keskellä päivää lasta mihinkään hoitoon. Kaikki ystävät on töissä, mummot ja papat asuvat kaukana ja ovat edelleen työelämässä, naapureita ei tunneta muuten kuin mitä nyt rappukäytävässä moikataan jos vastaan tulee. Onneks täällä Turussa on Puuhapirtti-niminen paikka, jonne voi viedä muutamaksi tunniksi. Tosin sekin maksaa muistaakseni kolme euroa lasta kohden.
saisi lapsen takia järjestettyä työghaastatteluaikaa.
Tämä tilanne on täysin mahdollinen ja itse asiassa sai minut ensimmäistä kertaa kirjoittamaan tänne. Vanhempani kuolivat kun olin 19v. Muuta (lähi)sukua minulla ei enää ole. Ei isovanhempia, ei tätejä/setiä. Kummit 600km päässä, mutta eivät parin päivän varoitusajalla saatavissa.
Juuri kaupunkiin muuttaneena, "tutttujen" määrä on myös hyvin pieni.
Ehkä se AP:n tilanne ei vain ole mahdollinen, ennen kuin sen itse kokee.
kun on työpaikka saatuna niin lapselle haetaa joko perhepäivähoitajan tai tarhan paikkaa!
Meidän kunnassa on päiväkerho, johon voi hyvin halpaan hintaan satunnaisesti jättää lapsensa hoitoon pariksi tunniksi. Se ei ole kuitenkaan avoimena ihan aina.
Naapurikunnassamme (jossa asuimme kun lapset olivat ihan pieniä) mainostettiin, että kodinhoitajan voi joskus saada kotiin esim. kampaajareissun ajaksi.
Nettisivuja selailemalla löytyvät nämä mahdollisuudet.
En ole aiempi kirjoittaja, mutta miten se tekee esim. minun vanhemmistani huonoja, että he ovat työelämässä ja asuvat kaukana, joten eivät voisi hoitaa lapsiamme keskellä päivää?
kun on työpaikka saatuna niin lapselle haetaa joko perhepäivähoitajan tai tarhan paikkaa!
Jos sen työn saa niin kyllä se työnantaja kysyy viimeistään silloin voit aloittaa? Eikä se yleensä useampaa kuukautta voi odottaa, ja nämä että kunta muka tarjoaa hoitopaikan kahdessa viikossa on niin vain paperilla, todellisessa elämässä täysi vitsi.
Toinen asia jos ap ei edes halua työtä ja kyseessä on työkkärin osoitus, jossa on pakko käydä ettei menetä avustuksia.
meillä on kahdesti saatu 2viikon varoitusajalla paikat, tuttavia on myös kolme joilla sama juttu, missähän hevonhutulassa asustat kun on noin hirmunen hinku yleistää.... ja määrittele "NORMAALI IHMINEN" VOI JÖSSES :D
Jos sen työn saa niin kyllä se työnantaja kysyy viimeistään silloin voit aloittaa? Eikä se yleensä useampaa kuukautta voi odottaa, ja nämä että kunta muka tarjoaa hoitopaikan kahdessa viikossa on niin vain paperilla, todellisessa elämässä täysi vitsi.
Toinen asia jos ap ei edes halua työtä ja kyseessä on työkkärin osoitus, jossa on pakko käydä ettei menetä avustuksia.
En ole aiempi kirjoittaja, mutta miten se tekee esim. minun vanhemmistani huonoja, että he ovat työelämässä ja asuvat kaukana, joten eivät voisi hoitaa lapsiamme keskellä päivää?
onhan ne surkeita tapauksia jos eivät halua koskaan missään tinateessa hoitaa lapsen lapsiaan, tai termihän olisi olla heidän kanssaan, viettää aikaa.
Niinhän tuon alkuperäisen viestin sisältö oli.
Joten hei, älä viitsi esittää TYHMÄÄ
firman aulanarikkaan, ja lappu säilytys firman omalla vastuulla.