Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen selvinyt vakavasta masennuksesta, haluatko kysyä jotain.?

Vierailija
04.08.2011 |

ja voimia kaikille masennuksen kanssa taisteleville. jos joskus tulee toivon pilkahdus, tartu siihen, sillä toivoa on.! :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla että olet selviytynyt:-) Itse taistelen toistuvan vakavan masennuksen kanssa eikä mikään lääkitys tunnu sopivan ja paraneminen tuntuu toivottomalta. Tuntuu kuitenkin hyvältä kuulla, aina kun ainakin joku muu paranee. kiitos tsempeistä!

Vierailija
2/7 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsitko itsemurhaa? Miten olisit sen toteuttanut? Ja toinen: Saitko ammattiapua? Auttoiko se?

Kiva kun olet selvinnyt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paraminen kesti siitä kun pääsin hoitoon n.5 vuotta.

olin opiskelemassa ja terkkari laittoi lähetteen psykiatrille kun kävin hänen luonaan. ensin kävin pelkästään puhumassa, mutta se vain pahensi tilannetta joten kävin sitten pari vuotta toimintaterapiassa ja sitten takasin psykiatrille puhumaan.

Vierailija
4/7 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harkitsin hyvin usein pahinpina aikoina itsemurhaa. ajattelin ensin pitkään että hirtän itseni, sitten että hukuttaudun. kerran olin jo seisomassa sillan kaiteella eräänä yönä, että hyppään vuolaana virtaavaan koskeen. Mutta siihen tuli joku mies autolla ja aikeeni jäi onneksi siihen.

sain ammattiapua, katsohan edellinen. :)

mutta olin niin onnekkaassa asemassa, että sain apua joka viikko, en usko että muuten olisi auttanut.

Vierailija
5/7 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse taistelen toistuvan vakavan masennuksen kanssa eikä mikään lääkitys tunnu sopivan ja paraneminen tuntuu toivottomalta."

oletko saanut ammattiapua, päässyt juttelemaan psykiatrin kanssa tai kokeilemaan esim. toimintaterapiaa, musiikki, kuvataide, ratsastus terapiaa.? olisikohan niistä sinulle apua.?

Vierailija
6/7 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ns parannuin, enkä osaa tietää syytä, mutta koetin sitten tsempata paremmin, ja jotain vain alkoi menemään pieleen, eli sittemmin olen alkoholisoitunut.

Vierailija
7/7 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut terveenä nyt muutaman vuoden.

voi harmi, toivottavasti vielä joskus saat kunnolla apua ja parannut kokonaan. :)

onko sinulla voimia lähteä aa kerhoon.?