Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä söit tänään? Kommentoi edellinen!

Vierailija
04.08.2011 |

kerro mitä söit ja kerro mielipiteesi edellisen ruokapäivästä:)

11:30 nektariini, kaksi pientä itsetehtyä sämpylää juustolla, oivariinilla ja salaatilla

15:15 feta-paprikasalaattia, pala moniviljaleipää juustolla, lasi mehua

17:15 jugurtti, vettä

19:30 pikkusämpylä juustolla ja oivariinilla, nektariini

22:00 kuivattuja luumuja

24:00 trip-mehu, kourallinen pähkinöitä, kaksi nektariinia, pala suklaakakkua

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro mitä söit ja kerro mielipiteesi edellisen ruokapäivästä:)

11:30 nektariini, kaksi pientä itsetehtyä sämpylää juustolla, oivariinilla ja salaatilla

15:15 feta-paprikasalaattia, pala moniviljaleipää juustolla, lasi mehua

17:15 jugurtti, vettä

19:30 pikkusämpylä juustolla ja oivariinilla, nektariini

22:00 kuivattuja luumuja

24:00 trip-mehu, kourallinen pähkinöitä, kaksi nektariinia, pala suklaakakkua

Vähänlaisesti olet syönyt, ja aika paljon nopeita hiilareita. Missä proteiini, missä lämpimät ateriat?

Mun päivä:

Klo 8.30 kaurapuuroa, 100 g raejuustoa, n. 0,5 dl mehukeittoa. Kaksi mukillista maitokahvia.

Klo 12.00 Täysjyväpastaa kermaisella kanakastikkeella, salaattia (jääsalaatti, kurkku, paprika, tomaatti, sipuli) + loraus oliiviöljyä. Juomaksi 2 dl kevytmaitoa.

Klo 15.45 banaani ja mukillinen maitokahvia.

Klo 17.30 kasvissosekeittoa, yksi karjalanpiirakka, kolme siivua saunapalvikinkkua ja yksi juustosiivu, samaa salaattia kuin lounaalla, juomaksi 2 dl kevytmaitoa.

Klo 21.30 Purkillinen maitorahkaa, n. 1 dl mustikoita, ruokalusikallinen kylmäpuristettua rypsiöljyä. Juomaksi vettä.

Vettä olen lisäksi hörppinyt pitkin päivää.

Vierailija
2/6 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänlaisesti olet syönyt, ja aika paljon nopeita hiilareita. Missä proteiini, missä lämpimät ateriat?

Mun päivä:

Klo 8.30 kaurapuuroa, 100 g raejuustoa, n. 0,5 dl mehukeittoa. Kaksi mukillista maitokahvia.

Klo 12.00 Täysjyväpastaa kermaisella kanakastikkeella, salaattia (jääsalaatti, kurkku, paprika, tomaatti, sipuli) + loraus oliiviöljyä. Juomaksi 2 dl kevytmaitoa.

Klo 17.30 kasvissosekeittoa, yksi karjalanpiirakka, kolme siivua saunapalvikinkkua ja yksi juustosiivu, samaa salaattia kuin lounaalla, juomaksi 2 dl kevytmaitoa.

Klo 21.30 Purkillinen maitorahkaa, n. 1 dl mustikoita, ruokalusikallinen kylmäpuristettua rypsiöljyä. Juomaksi vettä.

Tasapainoiselta mielestäni kuulostaa, lisäksi herkulliselta.

Mun ateriat:

Aamukahvi kermalla

Lounas n. klo 12 (herättiin 11 aikoihin, vauva valvotti): paistettuja perunoita voissa, lämminsavulohta reilu pala, itsetehtyä jäätelöä (Oatly kaurakerma vanilja + kuohukerma + vaniljasokeri) 2dl

Välipala: kolme siivua kaurapaahtoleipää juustolla, kaksi siivua ruisleipää juustolla (oltermanni täysrasvainen)

Päivällinen: Fetasalaatti: Kurkkua, tomaattia, fetajuustoa (valio laktoositon täysrasvainen), oliiviöljyä, balsamicoa.

Yksi Werthers original -kermakaramelli

Iltapala: 4 kaurapaahtoleipää juustolla (polar, täysrasvainen)

Pitkin päivää oon juonut mm. punaherukkamehua, vettä runsaasti ja nyt illalla yhden alkoholittoman oluen.

Täysimetän 2kk ikäistä ja olen lievässä flunssassa tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päivä:

Tasapainoiselta mielestäni kuulostaa, lisäksi herkulliselta.

Mun ateriat:

Aamukahvi kermalla

Lounas n. klo 12 (herättiin 11 aikoihin, vauva valvotti): paistettuja perunoita voissa, lämminsavulohta reilu pala, itsetehtyä jäätelöä (Oatly kaurakerma vanilja + kuohukerma + vaniljasokeri) 2dl

Välipala: kolme siivua kaurapaahtoleipää juustolla, kaksi siivua ruisleipää juustolla (oltermanni täysrasvainen)

Päivällinen: Fetasalaatti: Kurkkua, tomaattia, fetajuustoa (valio laktoositon täysrasvainen), oliiviöljyä, balsamicoa.

Yksi Werthers original -kermakaramelli

Iltapala: 4 kaurapaahtoleipää juustolla (polar, täysrasvainen)

Pitkin päivää oon juonut mm. punaherukkamehua, vettä runsaasti ja nyt illalla yhden alkoholittoman oluen.

Täysimetän 2kk ikäistä ja olen lievässä flunssassa tällä hetkellä.

Ihana ruokapäivä. Kadehdittava verrattuna omaani.

Aamulla 2 kuppia kahvia maidolla.

11-12 lisää kahvia maidolla.

15 50 g suklaata

18.30 Vissyä pieni pullollinen.

20 kahvia maidolla.

23 juomalasillinen hedelmäsalaattia.

Vierailija
4/6 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaiseksi kuppi kahvia ja sipuli bagel, kermajuustolla, mustikoita, appelsiinimehua

Lounaaksi vietnamilaisia kasvisrullia ja pähkinä dippikastiketta, riisiä ja kalacurrya.

Välipala banaani, kirsikoita, muutama manteli

Illallinen pastaa ja kasvis-tomaattikastiketta,

Jugurttia

Rooibos teetä, muutama oliivi ja rosmariini crackers

Vierailija
5/6 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kommentoida edellistä, että oletko dietillä vai oliko kiireinen päivä?

Vierailija
6/6 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuulla 3 kuppia kahvia rasvattomalla maidolla,

lounaaksi lihapullakeittoa ISO lautasellinen sekä yksi pala vaaleaa ja kaksi palaa tummaa leipää Floralla ja 10% Polar-juustolla,

välipalaksi muutama suolakeksi 13% Viola sauvohi-tuorejuustolla ja kahvia maidolla,

napostelin pitkin iltapäivää (aloitin vasta kesäloman, ja otin rennosti kotona siivoillen, järjestellen yms ja siinä tuli naposteltua) puolikaan pienen kukkakaalin ja 2 porkkanaa dippikastikkeella,

päivälliseksi vielä pieni annos lihapullakeittoa, ja myöhäisiltapalaksi 3 palaa Saaristolaisleipää paahdettuna Floralla, keittokinkulla ja 10 % Polar-juustolla.

Lopetin koko kesän jatkuneen siiderin yms tissuttelun ja karkin/makean/sokerin syönnin, ja tekee mieli näin ekoina päivinä syödä koko ajan jotain, mutta se menee pian ohi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän