Onko teilä omat täkit vai nukutteko saman täkin alla?ev.
Kommentit (13)
missään nimessä pystyisi nukkumaan saman täkin alla. Mies saattaa kiskoa peittoa naamalleen, mä taas en voi olla peitto kovin ylhäällä, mies palelee -ja mä saatan pärjätä pelkällä pussilakanalla. Ja lisäks mun on saatava peiton reuna polvien väliin.
tykkään enemmän. Paitsi kun lapset änkeää samaan sänkyyn joskus (nykyään onneksi enää harvoin) niin yhteisen peiton alla tulee kuuma. Tai reunalla nukkuvat palelee, kun keskellä nukkuva(t) potkii peittoa pois. :)
meidän sängyssä nukkuu mun ja miehen lisäksi 2-vuotias lapsi, ja jokaisella meistä on oma peitto. Ja omissa peitoissa pysytään sittenkin, kun lapsi joskus siirtyy omaan sänkyynsä nukkumaan, jos meillä olisi yhteinen peitto, niin mies joutuisi käytännössä nukkumaan suurimman osan yöstä ilman peittoa, kun mä veisin sen kokonaan, että saisin muokata sen mieleisekseni.
Mä haluan kääriytyä omaan peittooni. Tarvitsen oman tilan enkä tykkää nukkua kiinni miehen iholla joten omat on pakko olla.
Omat. Mun pitää saada kietoutua täkkiin ihan omalla tavallani.
En myöskään halua, että kukaan koskee muhun silloin kun nukun. Tarvin oman reviirin.
Joskus koitettiin uhtä peittoa, mutta eihän siitä mitään tullut.
Mies lienee kärsivä osapuoli peittotaistossa, joita tiedottomina yöllä käydään. On edes vähän läheisyyttä tai viimeinen mitä jää. Ajatteilin joskus, että tämä oli sellainen indikaattori, näyttää mikä on liiton tila. Jos ei saman peiton alle mahduta, niin... Miehellä tosin on univaikeuksia, joten voidaan joskus jakautua kahteen peittokuntaakin.
Joskus kyläillessä kun on omat, tulee ahtauduttua saman peiton alle ja sitten jossain vaiheessa mies hukkaa omansa ja vie minunkin peittoni. Yhteisestä saan aina osan käyttööni.
ja jos yhteisestä peitosta täytyy taistella, niin voihan sitä ostaa isomman kokoisen peiton.
ja jos yhteisestä peitosta täytyy taistella, niin voihan sitä ostaa isomman kokoisen peiton.
niin isoa peittoa ei ole myytävänäkään, etteikö me siitä alettais miehen kanssa yön aikana unissamme vääntämään.
Mulle on ihan sama, näytetäänkö me ja sänkymme pimeässä makuuhuoneessa jonkun mielestä rumilta vai ei. Pääasia, että saa nukuttua hyvin.
ja miehellä normaalikokoinen. Tarvittaessa mahdutaan molemmat tuon minunpeiton alle. Mutta normaalisti minä nautiskelen yksin isosta peitosta. :)
yksi yhteinen tuplatäkki, josta tapellaan kylmän aikaan ja vähä lämpimämmällä mä yritän työntää miehen päälle koko täkin :) yritettiin erillisiäkin, mutta mä menini silti miehen täkin alle ja kylmä kun oli ni vein molempien täkit..
pitää vvarmaan ens talveks viritttää se yks iso yhteinen ja miehelle viereen oma, tosin aamuyöllä mä varmaan veisin senkin...