Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä lahjaksi ihmiselle, jolla on jo kaikkea

Vierailija
28.08.2025 |

Mitä ihmettä keksin lahjaksi 70-vuotiaalle rouvalle, jolla ns. on jo kaikkea. Aalto-vaasi tai Pentikin tuikku ei nyt ole vaihtoehto. Hän on särmikäs humoristinen rouva, johtotehtävissä tehnyt työuransa, rakastaa kuvataidetta ja sienestämistä. Mökkeilee. Ei juurikaan lue, ehkä jotakin tietokirjoja tms, mutta ei romaaneja. Mikään hierontalahjakortti tai kosmetologilahjakortti ei käy, ei käytä noita palveluja.

Olen ihan pulassa tämän kanssa. Jotakin kivaa pitäisi keksiä! Ideoita, kiitos!

Kaikkein mieluiten ostaisin jotakin taidetta, esim. grafiikantyön, tiedän että se olisi mieluinen, mutta hinnat ovat yli budjetin, en voi tähän laittaa mitään 300 euroa. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi yhteistä aikaa jonkin matkan muodossa? Kylpyläviikonloppu?

Vierailija
2/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatterilippu, meette yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lahjan tarkoitus? Joku merkkipäivä ilmeisesti?

Vierailija
4/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva vaikuttaa sellaiselta, että voisit askarrella hänelle kortin ja kutsua kaveriksi taidenäyttelyyn (hänen toiveensa mukaan) sekä tarjoat siellä leivoskahvit tai skumpat. Hyvä seura on usein hyvä lahja.

Vierailija
5/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä Kiroileva siili -sarjakuvakirja? Jos kerran on särmikäs.

Vierailija
6/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaa mitään ihmiselle jolla on kaikkea? Vie vaikka kukkakimppu tai viinipullo (jos juo alkoholia).

Vierailija
7/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hildegard Bingeniläisen seuran vuosijäsenyys. Päivänsankari yllättyy takuulla.

Vierailija
8/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva vaikuttaa sellaiselta, että voisit askarrella hänelle kortin ja kutsua kaveriksi taidenäyttelyyn (hänen toiveensa mukaan) sekä tarjoat siellä leivoskahvit tai skumpat. Hyvä seura on usein hyvä lahja.

Joku tän tyyppinen elämys. Vaikka "vapaa lahjakortti kulttuurimenoon", niin saa itse ehdottaa mikä olisi mieluisin. Mitään tavaraa älä missään nimessä väkisin osta.

Vierailija
9/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin tuo 70+ rouva niin olen hukannut sormukseni ja korvarenkaat pitää laittaa vaihtoon. Jos olen hänelle rakas niin ottaisin mielelläni uuden sormuksen ja korvarenkaat. Toinen olisi sitten yhteinen matka jonnekin viikoksi tai pariksi. Onko nainen ehkä leski ja sinusta tulossa hänen uusi miesystäväsi? Riippuu vähän tilanteestanne. 

Vierailija
10/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi yhteistä aikaa jonkin matkan muodossa? Kylpyläviikonloppu?

ap kirjoitti: "en voi tähän laittaa mitään 300 euroa."

Vierailija
11/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva kuulostaa kivalta vaikka olenkin reippaasti nuorempi :)

Itse kasaisin paketin joistakin seuraavista: pienpaahtimo kahvi tai tee, laadukas viinipullo tai pieni likööri, suklaa tai muu herkku, hyvä oliiviöljy, joku pieni keittiöjuttu jota hän voisi tarvita, villasukat mökille jos ei itse neulo, maustemylly, pari juustoa ja joku hillo nyt tulee alkuun mieleen. Ainakin näihin 20-30 e riittää mainiosti ja saat silti tyylikkään lahjan. 

Vierailija
12/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komero.

Vierailija
13/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti konsertiin tai johonkin kivaan ruokapaikkaan.