loukaisiko sinua jos ierat tulisivat kahvileipien kanssa teille?
Tuli vaan mieleen että sisareni toi pullat tullessaan. Olisi meilläkin ollut.
Kommentit (9)
Kohteliasta tulla tuomisten kanssa; ne voivat olla kahvileipiäkin.
Varsinkin, jos tulevat yllättäen tai lyhyellä varoitusajalla. Ei meillä ikinä ole mitään tarjottavia varalla.
Mutta muuten tavallinen ystäväkyläily, ou jees, saa tuoda ihan mielellään..
Ja vielä siskoas ihmettelet, oot kyllä erikoinen ap... ei pahalla, mutta relaa pikkasen.
mieheni äidillä ja siskolla raivostuttava tapa tuoda aina jotain vaikka olis juhlatkin. itse kun oot laittanut sen seittemää sorttia ja sit niistä jää osa syömättä siks kun vieraat tuo lisää, niin ärsyttäähän se. ärsyttää toki myös se päteminen - olen miljoona kertaa parempi leipomaan kuin kumpikaan heistä joten ei todellakaan tartteis raahata niitä surkeita leipomuksiaan tänne. viime vuosina on tainnu miehen siskolle jo vähän mennä jakeluun kun jätin pari kertaa kutsumatta synttäreille kun niin sieppasi.
Eli jos tahtoo sitä pullaa niin ihan kiva jos tuo tuliaisina niitä. En siis loukkaannu.
Yleensä tuovat silloin, kun tulevat yllättäen tai lyhyellä varoituajalla. Yleensä meiltä löytyy aina pakastimesta vierasvaraa, mutta kaunis ajatus silti :)
niin kiva jos tuovat jotain, meilläkään ei ole varalla mitään tarjottavaa. Mutta jos tulevat kutsuttuna, en siitäkään varsinaisesti loukkaannu mutta harmittaa, koska silloin leivon itsekin ja kun vieraat tuovat lisäksi tarjottavaa, suurin osa menee roskiin, koska sitä pullaa ei niin kauheasti tule itse syötyä.
vieraiden kuuluukin tuoda tullessaan jotain, jos yllätyksenä tulevat
ei meillä ainakaa ole pulla koskaan
eli jos sitä haluaa, on tuotava tullessaan
tai oltava ilman
tietty jos tiedetään tulosta niin ostetaan tarjottavaa