Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa tietämätöntä (kauneushoitola-asiaa)..

Vierailija
03.08.2011 |

joo, ok, tämä on ihan tollo kysymys, mutta toivottavasti saan asiallisia vastauksia. En ole oikeasti koskaan ollut kauneushoitolassa, huomenna olen menossa kasvohoitoon, ripsienvärjäykseen yms. ja nyt tuli mieleen, että pitääkö sinne mennä ilman meikkiä, vähän kuin hammaslääkäriin mennään hampaat pestyinä. No, tottakai siellä meikit puhdistetaan, jos menee meikattuna, mutta onko hyvätapaista mennä ilman meikkiä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta parempi on että ei nyt kamalasti ole sitä puhdistettavaa.. Ei siitä nyt mitään kamalaa seuraa vaikka olisikin täysimeikki päällä.

Vierailija
2/4 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo vuosia käynyt kauneushoitoloissa, eri hoidoissa tai vai ripsien7kulmien laitossa.

Olen kokenut, että väliä ei ole, vaikka meikit naamassa sinne meneekin. Itsekin Välillä poistan meikit ennen menoa, jos vapaapäivältä menen, mutta jos menen vaikka suoraan töistä, niin silloin en meikkejä ennalta poista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen töiden jälkeen tmv. paikasta jossa meikit olleet naamassa, en ala niitä pesemään vaan menen meikkien kanssa. Jos taas suoraan kotoa menen, en laita meikkiä "matkalle" vaan menen ilman.

Vierailija
4/4 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman kosmetologi ekalla käynnilläni naurahti, kun sanoin että meinasi tulla kiire kun pesin meikit pois työpaikalla ennen käyntiä. Sanoi että tietenkin putsaisi meikit siellä ja sen jälkeen olen mennyt meikit naamassa.

Se minulle tuli myös yllätyksenä ekalla käynnillä että paita piti ottaa pois, jotta pystyi käsittelemään samalla kaulan ja rinnan yläosan. (Housutkin olisi saanut ottaa pois, jotta olisi muka ollut mukavampi makoilla.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan