Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka paljon tietoa jaat itsestäsi, kun googlaat oman nimesi?

Vierailija
03.08.2011 |

Minulla tieto siitä, että olen Facebookissa, Facebookin profiilikuva, tieto siitä, että olen yhden yhdistyksen jäsen ja yksi työtehtävä. Ei muuta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvia voi löytyä jostain haastattelusta tms., mutta ei ole mitään fb-profiilia, josta lärväni löytyisi helposti.

Vierailija
2/15 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto olemassaolostani facebookista ja profiilikuva. Ei muuta ainakaan näin äkkiseltään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta minua koskevaa.

Löytyy toki yksi samanniminen ja hänestä löytyy enemmän tietoa.

Vierailija
4/15 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei esitä minua. Tiedän, että jossakin paljon pitemmällä tulee viittaus TV-ohjelmaan, jossa esiinnyin, mutta en viitsinyt edes selata niin kauas.

Vierailija
5/15 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tieto saamistani rakennusluvista löytyy, samoin tiedot parista asunto-osakeyhtiöstä, joissa olen hallituksessa. Mitään näistä en ole itse laittanut nettiin.

FB profiili ei googlella löydy, ja kuvahaulla löytyy edustamani organisaation logo.

Sen sijaan kun googlaan exän nykyisen naisen tietoja, löytyy paljon sellaista, mitä yhdistelemällä voisi vaikka tienata rahaa.

Vierailija
6/15 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimike ja puhelinnumero. Ei löydy Facebook-profiilia, vaikka minulla sellainen onkin.

Vierailija
7/15 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen facebookissa. Sitten löytyy mun harrastesivut, ja pari käsityökisaa, jotka olen voittanut ja mun nimi on julkaistu siinä yhteydessä. Niiden sivuilta löytyy mun käsitöiden kuvat. Sitten löytyy monen monta sivua kaimani urheilutuloksia ja kuinka hän on ollut käsittääkseni jonkun eduskuntavaaliehdokkaan väälipäällikkö ja on esiintynyt jossain tv-sarjassa. Jaksoin selata sivulle 25 näitä urheilutuloksia.

Kuvista paljastuu että täyskaimoja mulla on ainakin kaksi. Ensin on se urheileva kaimani. Sitten mun kuva Facebookissa ja kolmantena on sitten tämä vaalikampanjapäällikkö. Sitten on muutamia mun käsityökuvia ja sitten miljoona urheiluaiheista kuvaa.

Mahtaisi googlaaja olla sekaisin, kuka meistä on kuka. Aika saman ikäisiltäkin näytetään.

Vierailija
8/15 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(sen sivuston oonkin jo unohtanut, niin kuin varmaan kaikki muutkin). Lisäksi pari työjuttua, jotka on kyllä vanhentuneita, koska molemmat työt oon lopettanut. Ja sitten jokin gradu, jossa on käytetty lähteenä minun graduani (Voi järkytys!).

Vierailija
9/15 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja löytyy FB:n kuva. Eipä muuta.

Vierailija
10/15 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimen perusteella löytyy useita sivuja tietoa, esim FB-profiileja. jossain vaiheessa varmaan minun omakin, mutta en jaksanut sivukaupalla selata kun ensin oli ainakin 10 muuta samannimistä löytynyt. Aika paljon oli myös tietoa täyskaimojeni työpaikkojen yhteystiedoista ja harrastuksissa sijoittumisista, kuviakin kilpailuista. Mutta muutamalla ekalla sivulla ei mitään minuun viittaavaa.

Vierailija
11/15 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin kuvani googlesta, fb:profiilikuvani. Tosin kaimani kuvia oli ennen sitä pari sivullista, eli erään ex-mäkihyppääjän uuden naisen :D

Löysin myös srk:n nuorten toiminnan sivuston profiilini.

Koko nimen ku googlasin tuli kahden koulun hyväksymislista, joihin oon hyväksytty.

Vierailija
12/15 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookinkin saa helposti blokattua, että piilottaa teidät google -haulta. Miksi ette käytä näitä? Taidatte haluta tulla nähdyiksi.

Vierailija
13/15 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki nimelläni löytyvät linkit liittyivät kaimoihin. Musta ei siis oo netissä mitään.

Vierailija
14/15 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti, yhteystiedot sekä työtehtäviin liittyvää infoa. Facebookin asetukset on sellaiset, ettei googlen kautta löydy mitään.

Vierailija
15/15 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kukaan pysty niillä mun identiteettiäni varastamaan.

Olen siis kyllä facebookissa, mutta se ei näy googlessa ainakaan ensimmäisillä sivuilla.