Naaourin n7v tyttö ihmetteli...
että miksi meidän lasten pitää mennä sisälle jo klo 20...hän kun saa olla ulkona vaikka klo 23 jos haluaa.Sanoi että ollaan oudot äiti ja isä :D
Kommentit (52)
mutta aikaa hauskaa jos ollaan outo perhe koska me pidetään säännöistä ja rytmistä kiinni :D t. ap
koska heillä on kotona eri säännöt.
Miksi teillä on tuollaiset säännöt?
jos totutetaan siihen että saa painella klo 23 (lähes keskiyö) ulkona...voi olla vaikeeta sit kohta kun koulu alkaa. Ja sit se että opetetaan lapselle että mitä tahansa saa laukoa ääneen. Huonoa kasvatusta.
No siksi että lapsille asetetaan rajat :D minusta on outoa jos 7v lapsi menee kutsumaan naapureita oudoiksi jos toimivat eri tavalla kuin oma perhe. t. ap
kotona iltapalalla. ja nukkumaan mennään klo 21. Ei täällä kyllä kukaan ihmettele, pk-seudulla asutaan. kaikki kaveritkin joutuu menemään viim klo 21 kotiin.
eikä koskaan menisi naapurin tätiä kutsumaan hänen kuultensa oudoksi. Ja kuka oikeesti antaa 7veen juosta ulkona vielä klo 23?
Teidän lapsellanne on välittävät vanhemmat
että ne teidän lapset ei paasaa ja kommentoi muiden tekemisiä? Pällistelethän sinä itsekin täällä jopa 7-vuotiaan sanavalintoja.
Minusta ne rajat voi vallan hyvin olla lomilla erilaiset kuin kouluaikoina.
jos 7v saa olla ulkona klo 23. Mutta osoittaahan tuo kommentointikin jonkinlaista välinpitämätöntä kasvatustyyliä. Ei mun lapset ainakaan ikinä menis naapurin aikuisia kutsumaan oudoiksi ainakaan heidän kuultensa. Mun lapset 9v ja 7v eivätkä osaa edes kummastella toisten erilaisia tapoja.
että teidän tuomitsijoiden lapset eivät muka oppisi tuomitsemaan!
siis niille aikuisille kommentoimaan mitään erilaisista tavoista...ja mulle on ihan yksi lysti jos joku antaa lapsensa juosta ulkona lähes keskiyöllä meillä ei saa koska meidän lapsilla on ne rajat kesälläkin. Kesällä sisälle klo 20 yleensä...talvella sit aiemmin jo kun koulut alkaa. t. ap
kommentointia huonotapaisena? HALOO! Kasvattakaa niitä kakaroitanne tavoille!
mukulalle että on erittäin outoa jos tuon ikäinen saa juosta ulkona vielä klo 23...ja varmasti häiritsemässä jo nukkumassa oleviakin! Meilläkin päin noita reppanoita pyörii. Aamusta iltaan ulkona eikä kukaan koko päivän aikana katso perään.
menee klo 8 nukkumaan ja on aamulla 7 herätys.muuten isompi väsyy ja pienemmällä päikkäriaika menisi liian myöhäseksi.
olla ulkona klo 23...todella outoa! Yhtä outoa jos 7v ei tajua missä tilanteessa pitää pitää suu kiinni hyvien tapojen mukaisesti. Ärsyttää suunnattomasti tuollaiset tavat.
LS-asia minusta! Vanhemmuus todella hakusessa tai onko sitä ollenkaan? Pitää kysyä mitä syytä pienellä lapsella on olla siihen aikaan ulkona?
Mieleen tulee heti et vanhemmat saavat olla rauhassa, hällä väliä missä muksu on, mitä muksu näkee ja kuulee ulkona ja minkälaista seuraa muksulla on siihen aikaan yöstä!
rajat kun itse tottunut vapaaseen kasvatukseen. Mutta silti pitäis jo 7veenkin tietää mitä voi mennä sanomaan ja mitä ei.
tuon ikäisen jo tehdä ja olla missä huvittaa koska siten jää kivasti sitä omaa vapaata aikaa vanhemmille.
Meillä saa lapset lomilla valvoa pidempään.
Ja tietenkin teidän on mahdoton uskoa, että lapsenne käyttäytyisivät tökerösti, mutta minä kyllä uskon, koska lapset oppii huonon käytöksen nimenomaan esimerkin voimalla, joten jos äiti on ylimielinen, kankea ja suvaitsematon aasi, lapsista kasvaa ihan samanlaisia.
noista ajoista turhantarkasti kiinni.