Saatko vanhemmiltasi synttärilahjoja? Ikäsi?
Kommentit (19)
Isä sanoi että osta itsellesi jotain.
Ikää 43 vee ja mielissäni olin muistamisesta.
ja nimpparikortin/kukkasia, tuliaisia jos käy reissussa tms. Olen 40-vuotias.
-jos lapsen juhlat samoihin aikoihin voin saada tulppaaneja
ikää 36
Viimeksi sain pari jälkiruokakulhoa, sitä edellisellä kerralla pari tyynyliinaa.
Olen yrittänyt sanoa etten tarvitse enempää tavaraa, mutta ostavat silti.
ja sain vanhemiltani amppeli tomaatin. Eli saan lahjoja ja hyviä sellaisia. Kutsuinkin ne kyllä kakkukahville.
26v
-jouluna joskus tosi paljon(imuri ja kottikärryt ja pikkulahjoja) ja joskus vain jotain pientä(valokuvia ja munaleikkuri)
-synttäreillä sama homma
-nimipäivänä jotain tosi pientä tyyliin pyykkipoikia
-naistenpäivänä isä tuo aina kukkia ja äitienpäivänä myös
Täytän tässä kuussa 20v.
Viime vuona muutin omilleni ja sain sitten synttärilahjana sohvan. Noh, sain kyl tuhannen palan palapelinkinkoska pidän niistä :) Mut sohva oli yli tonnin jo tarjouksella joten arvokas lahja.
Tänä vuonna on ollu niillä sen olosta vihjailua et voisin saada uuden kännykän :)pitää kai hiljalleen alkaa miettii millainen olisi nykysee käyttöö soveltuva.
Myös isoveljeni ja isosiskoni saava yhä lahjoja. Yleensä se on yksi vähän arvokkaampi hankinta. Eli ei sentään yleensä tuu useampia.Sisko 24 ja veli 21.
Ja saan myös yhä kummeiltani lahjat :)
ja ostan syntymäpäivälahjat myös omille vanhemmilleni.
Aina saan joulu- ja synttärilahjat ja nimpparikortin/kukkasia, tuliaisia jos käy reissussa tms. Olen 40-vuotias.
Ja toimii toisinkin päin, annan nämä myös heille.
ikä 26v.
Viimeksi olen lahjan tainnut heiltä saada joskus 11 vuotta sitten.
Oliko jotain isompaa, kalliimpaa?
Ikää vasta 21 vee, mutta silti katkerana muistelen omia syntymäpäiviäni, jotka eivät poikenneet mitenkään tavallisesta arjesta, hyvä että muistivat onnitella. Ystävät onneksi muistivat :)
Oliko jotain isompaa, kalliimpaa?
Ikää mulla 38 vuotta