Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvatkaa surettaako

Vierailija
03.08.2011 |

Olin viikonloppuna ystäväni lapsen syntymäpäivillä.

Juhlat oli puutarhassa ja paikalla oli kaikenlaista ohjelmaa lapsille.

Ystäväni miehen luona pyöri koko ajan yksi ja sama nainen. Kysyinkin ystävältäni kuka hän on.

Hän on kuulemma miehensä töistä joku nainen ja on siksi hänen miehensä seurassa kun ei oikein muitakaan tuntenut. Tosin samaiselta työmaalta oli myös toinen nainen kutsuttu mut hän ei samalla lailla pyörinyt miehen ympärillä. Naisilla oli siis suunnilleen saman ikäiset lapset juhlissa mukana kun itse syntymäpäivä sankari.

Mutta sen naisen katse -se kertoo kaiken. Voi itku. Kyllähän minä nyt naisena luulen tietäväni kuinka lääpällään hän on kaverini mieheen. Ties vaikka olisikin jo enemmän :(

Lisää pontta epäilylleni tuli kun mies saattoi tämän naisen ja hänen lapsen autolle illan pimetessä. Ja se kesti jonkun aikaa. Eikä muuten saattanut ketään muuta autolle vaikka jokaisella oli suht pieni lapsi mukana :(

ystäväni mies on suht korkealla pallilla työmaallaan eli ei tule mieleen muuta kuin joko nainen on suuremman luokan pyrkyri tai sillä on jotain peliä kaverin miehen kanssa :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudot juhlat.

Vierailija
2/4 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilana oli iso puutarha niin jokaiselle lapselle oli oma äiti/isä kutsuttu mukaan. Samalla oli myös sukulaisia joissa tietenkin myös aikuisia.

Niin ja tämähän olikin se asian pointti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveris kyllä hoitaa miehensä.

Vierailija
4/4 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kyllä sen yön valvoin ja surin jos kaverilla menee ihanne liitto mäsäksi semmosen harpun takia. Pienet lapsetkin vielä.

EIKÖ TÄÄLLÄ SAISI YHTÄÄN OLLA EMPAATTINEN?

Asiaan en meinaa sekaantua mutta hetken näin ystäväni silmissä jotain...