Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijat ovat alempaa luokkayhteiskuntaa tai kouluttamattomia poikkeuksetta!

Vierailija
02.11.2005 |

Niin se vaan on. Itse olen akateemisesta perheestä ja ystäväni ovat myös akateemisia. YKSIKÄÄN tutuistani tai perheenjäsenistäni EI polta. Mieheni suvussa on muutamia kouluja käymättömiä henkilöitä ja heistä n. 70 % polttaa tupakkaa.

Kumma juttu mutta niin se vaan on, että tavoista voi erottaa yhteiskunnallisen aseman. Mistäköhän se johtuu?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän ala-arvoista keskustelua taas. Tuskinpa on yhtäkään akateemista oikeasti mukana. Tilastollinen tosiseikka on, että alhaisen koulutustason omaavat tupakoivat enemmän, mutta miljoonaan tupakoivaan suomalaiseen kuuluu luonnollisesti paljon kaikkien sosiaaliluokkien edustajia. Suomessa esim. nuoret naiset tupakoivat huomattavan paljon koulutuksesta riippumatta.

Omaan tuttavapiiriini kuuluu myös korkeakoulutettuja tupakoitsijoita ja sattuvat muuten olemaan jostakin syystä rennompia ja bohempia tyyppejä kuin tupakoimattomat akateemiset. Itse sauhuttelen silloin tällöin esim. tuopin ääressä.

Vierailija
22/24 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän ala-arvoista keskustelua taas. Tuskinpa on yhtäkään akateemista oikeasti mukana. Tilastollinen tosiseikka on, että alhaisen koulutustason omaavat tupakoivat enemmän, mutta miljoonaan tupakoivaan suomalaiseen kuuluu luonnollisesti paljon kaikkien sosiaaliluokkien edustajia. Suomessa esim. nuoret naiset tupakoivat huomattavan paljon koulutuksesta riippumatta.

Omaan tuttavapiiriini kuuluu myös korkeakoulutettuja tupakoitsijoita ja sattuvat muuten olemaan jostakin syystä rennompia ja bohempia tyyppejä kuin tupakoimattomat akateemiset. Itse sauhuttelen silloin tällöin esim. tuopin ääressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiva välillä kuulua sit poikkeuksiin: akateeminen joka polttaa ja omistaa myös akateemisia ystäviä jotka polttaa!!!!!!

Vierailija
24/24 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi h*****ä et joku voi olla nii ittensä täys. ei see susta parempa tee et olet mädänny koulu penkil turhaan monta vuotta. ja sun elämässä ei tuu koska olemaan sellasta ilo ja nautintoa ku meien elämässä. te jupit ei osa arvosta mitään. haette vaan sitä mitä rahalla saa. ja jos halutte rakkautta, nii see on teil aina onnetton jos on ollenkaa rakkautta.

te olette vajaat ihmiset. ja sit luulette et saatte rahalla kaikke mutta ette sitä mikä ihmistä vie edenpäin ja on elämässä kaikein tärkein.

vot. siinäs sulle texti.

ja vaik nyt kuinka paljo rupeet puolustaa ja sanoo et ei oo sille siis mä tien tasan tarkka et nii on. ja poikkeuksi on ehkä 1%. ja se ei ole ainakin sinä. nieläse siitä oma paskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi